Hotel Kupferkanne

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

prijs kwaliteit ok

inge wim, 2-9-2011

prijs kwaliteit ok qua appartement, groot genoeg en proper, wel eigen babybedje gebruikt want die van het hotel wasecht niet goed, ligging is dichtbij klein gezellig centrummetje maar voor uitstapjes altijd een half uur rijden, onthaal en service was slecht daar we zelfs niet ontvangen werden aan de receptie de sleutels lagen gewoon bij een papiertje met onze naam op, je moet ze zelf gaan zoeken als je ze nodig hebt en even auf wiedersehen zeggen bij betaling bij vertrek was al te veel

kupferkanne

Rudy Fierens, 19-8-2011

gaan nu in september reeds voor de 14e maal naar de Kupferkanne en nog steeds met de volle goesting, steeds heel vriendelijk onthaal, propere kamers, en diervriendelijk daar we nu voor de 3e maalonze border collie meenemen, Fam. Fierens-Vogel- Belgie

super appartement

Fam. Frencken, 7-8-2011

super groot appartement met uitstekende ligging dicht bij centrum, uitstekend ontbijtbuffet en zeer belangrijk de kamers waren schoon

Grote tegenvaller

M&M, 17-8-2010

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard, eerder 2. De inrichting is sinds de jaren 70 niet meer veranderd en de kamer stonk. Voor gebruik van het keukentje moet je 26 euro bijbetalen en de bedden waren slecht. Het ontbijt was redelijk maar het avondeten was erg simpel en vaak zonder groente. Het zwembad is klein en ongezellig (geen ramen). In het dorpje is weinig te beleven en de gemiddelde leeftijd is 60+. Pluspunten in de omgeving waren de rodelbaan in Todnau en het Titimeer waar je heerlijk kunt zwemmen, ook met hele kleine kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Kupferkanne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kupferkanne in Todtmoos (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kupferkanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kupferkanne scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: