Vakantiehuis Haus Enere Au

3 reviews over Vakantiehuis Haus Enere Au in het Nederlands

Geweldige plek!!!

Marian Ben Shalom
3-8-2009

Wij hebben het erg naar ons zin gehad! Het buitenbad is op loop afstand en is heel schoon en goedkoop!! Het appartement is van alle gemakken voorzien. Het binnenbad binnen het appartement is heerlijk op goede temperatuur! Een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2008

Gaan met de kerst voor de 4e keer

Familie ter Smitten en van de Brink
10-7-2009

Dit appartementencomplex, ligt midden in het dorp, ondanks zijn afmeting, merk je niets van de drukte, het ligt centraal gelegen een restaurant, supermarkt, drankje, Kuchen alles op loopafstand. Ons appartement van Sabine Schmidt en haar tante was van alle gemakken voorzien, netjes schoon, verzorgd en heerlijk knus. Prijs verhouding zeer goed! Het zwembad is in de zomer een heerlijke verkoeling in de winter misschien wat koud, maar de prachtige omgeving en de wintersport mogelijkheden doen je het zwembad vergeten, we gaan zeker nog vaak terug.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

ga hier nooit meer terug.

h.jacobs
3-3-2009

het leek zo mooi, deze traum wohnung, maar de foto op internet was vanaf het balkon van de flat genomen, wat misleidend was want het was geen wohnung of huisje maar een flat, en de appertementen die leeg staan worden dan verhuurd.niet echt gezellig. er was wel een zwembad , maar de pomp was kapot, dus koud water.de hausmeisterin was wel vriendelijk, maar tja,zij was de tussenpersoon,het ws niet wat wij verwacht hadden. de sneeuw maakten veel goed, en de omgeving was mooi, je kon er heel fijn wandelen in de bossen.

Gereisd Met partner in februari 2009

Vakantiehuis info

• AdresHauptstrasse 4B 79582
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Haus Enere Au

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Enere Au in Todtmoos (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Enere Au zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.