Hotel Fünfjahreszeiten

39 reviews over Hotel Fünfjahreszeiten in het Nederlands

fijne tijd gehad

Queridootje
13-3-2016

De appartementen zijn ruim en voldoen aan de eisen. Schoonmaken kan wel stukken beter, de raggen hingen aan het plafond. In het dorp is niet veel te beleven. Het ontbijt is prima, voldoende van alles. Verder een prima onderkomen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer onvriendelijk personeel

HMul
28-2-2016

Ontbijt is goed en zwembad is mooi

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Ging wel

Ron & Annouk
6-9-2015

Ontvangst vonden we wat tegenvallen. Beetje chagrijnig bij de receptie. Kamer was overigens prima. Nooduitgang was geblokkeerd met spullen. Je kon er niet uit zonder een berg zooi te verwijderen. Ik heb een foto gemaakt en dit laten zien bij de receptie. Deze was niet te spreken hierover. Ik heb aangegeven, dat het een nooduitgang is en dat deze vrij moet wezen voor calamiteiten. Ze zouden het noteren. Ik heb het drie dagen achter elkaar aangegeven en er werd gewoon niks mee gedaan. Je hebt de nooduitgang niet nodig, totdat. Zwembad, sauna waren allemaal netjes. Ontbijt is erg goed, veel keus voor iedereen. Het avond eten is redelijk, maar niet speciaal. Keus uit vis of vlees op de vaste menu kaart. Als je een vegetariër bent, dan heb je helemaal geen keus en dan krijg je een avondmaal die bij ons bestond uit een zakje diepvriesgroenten uit een zak van de super en pasta. Kok is zeker niet creatief. Dat vonden we echt tegenvallen en zijn uit eten gegaan de overige dagen.

Matig

Rompito
17-8-2015

Middelmatig hotel gelegen op een goede, rustige locatie. Ideaal voor wandelaars en fietsers. Op wandelafstand van het centrum waar een aantal horecazaken en winkels zijn. ( wel pittige wandeling terug ). Personeel is vriendelijk in het restaurant, aan de receptie echter heel onvriendelijk. ( verschillende keren horen uitvliegen tegen cliënten aan de receptie ) Het eten is middelmatig, niet slecht maar ook zeker geen hoogvlieger. Het hotel zelf is aan renovatie nodig. ( bepaalde kamers zijn al ok, andere niet ). Het animatieprogramma waarvan sprake bestaat niet, althans niet op het moment ik er was. Er is volgens mij ook personeelstekort. De Stube zelf was bijvoorbeeld maar open van 20 uur. Op de andere momenten moesten we dus naar het dorp om iets te drinken. Ik kom in elk geval niet meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 06 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het hotel heeft zijn beste tijd had

Jurgen
12-8-2015

zelf zou ik dit hotel niet aanraden naar kennissen en vrienden toe , kamers zijn niet meer van deze tijd filter keuken verzadigd en stonk , zelf gereinigd . verluchting badkamer verstopt door dikke laag stof , het eten in het restaurant niet restaurant waardig .alles is voordien klaargemaakt . soep gemaakt met restjes van de dag voordien . overschotten kaas en spek in de soep . bij het onbijt nog overschotten van de dag voordien die niet opgeruimd zijn , oude broodjes . heeft onze vakantie niet stuk gemaakt want hadden heel goed weer en hebben kunnen genieten van het zwarte woud

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Vriendelijkheid kost geen tijd

hetismij_liesje
10-8-2015

Het hotel was wel oke niets bijzonders, maar het personeel loopt hier erg chagrijnig rond en is erg kortaf. De kamer was super en in het bijzonder het enorme bed. Het ontbijt is goed maar niets bijzonders. Het avondeten was niet echt bijzonder.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

NOOIT meer

monique_4
8-8-2015

Wij hebben een appartement gehuurd via een particulier met de mogelijkheid eea van dit hotel te gebruiken. Het app was super echter onze ervaring met het hotel VRESELIJK. Onvriendelijk personeel. Kamer niet op tijd klaar (regelt het hotel en wordt voor betaald) geen handdoeken genoeg etc etc. 1x ontbeten voor maar liefst 14 euro pp. Alles van de groothandel niets vers. Slecht bijgevuld en bv scrambled eggs was een soort van gegaarde pudding. Absoluut geen 14 euro waard. Als we s avonds bij het hotel wat wilden drinken moesten we alle bestellingen in ene keer doorgeven omdat de ober niet van plan was 2x te lopen. Dus de koffie EN evt drankje erna. Hij had nog meer werk te doen was het antwoord. Echt ronduit schandalig gewoon. Hotel is ook behoorlijk in verval qua onderhoud en het avond eten was een klaagzang van iedereen die we gesproken hebben. Wij hebben ons geld daaraan dus ook niet verspild gelukkig. ABSOLUUT geen aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

goede plek maar je moet wel goed ter been zijn.

rj.jansen
2-8-2015

kamer en personeel prima. maar het halfpension diner wat een zooi. blik of pak[ geen vers ]ontdooit in de magnetron en heet ge maakt in de stoom 0ven.

Gereisd Met partner in Sun Jun 07 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prijs/kwaliteit dik in orde

De Jaegere Pascal
29-5-2015

Voor wat je hier krijgt voor je geld, kan je nergens anders beter doen ! Wij zijn reeds vier keer in het hotel geweest en geloof me als het echt niet goed was dan ging ik niet meer ! Aan de kleine dingen wordt er wel degelijk gewerkt maar zeuren hier hoeft echt niet. Wij zijn net terug en het was dik in orde ! Ontbijt is super ! Avond eten dik in orde ! Bediening zeer vriendelijk en gedienstig. Iedereen was zeer vriendelijk ! Ondertussen kennen ze ons ginder al, het wordt dus nog steeds beter ! Zwembad, sauna zijn niet meer van de jongsten maar zeer proper !

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Prachtige locatie

Jose
2-8-2014

Hotel heeft opfrisbeurt nodig maar prijs kwaliteit is ok. Kregen ruime kamer met keukentje zonder glazen . Plaatsje zelf niets te doen je moet er op uit gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fünfjahreszeiten in Todtmoos (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fünfjahreszeiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.