Vakantiehuis Wilmershof

9Fenomenaal

Duitsland, Baden-Württemberg, Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

9Fenomenaal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Wilmershof

• 9A.S.10-05-2009

Super vakantie !!

Vakantie op de Wilmershof is ons heel goed bevallen ! De kinderen worden overal bij betrokken. Wij verbleven in het Sägehäusle, dat ca. 200 mtr van de hoofd-boerderij verwijderd lag. 's Ochtends konden de verse broodjes opgehaald worden. Men had een weekprogramma voor diverse activiteiten. Vanuit Schwarzenbach is o.a. de Titisee heel goed bereikbaar. We gaan beslist nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 9selten19-05-2007

Vakantiewoningen bij de boer in het zwarte woud. De woningen zijn heel compleet ingericht. Prachtige ligging centraal t.o.v. toeristische uitstapjes in de omgeveving. Hele vriendelijke ontvangst. Kinderen mogen meehelpen op de boerderij( koeien, biggen, geitjes, konijnen) Het is ons heel goed bevallen.

Gereisd in mei 2007

0 tips over Vakantiehuis Wilmershof