Gasthof Wald & See

1 review over Gasthof Wald & See in het Nederlands

Mooi en ruim appartement

Marc
23-9-2012

We zaten in een huis naast het hoofdgebouw dat opgedeeld was in 2 appartementen. Ons appartement had 2 ruime slaapkamers (1 met badkamer), een keuken met eethoek en een apart zithoekje. Ideaal voor gezinnen met kinderen. Let op, de WC, die in de badkamer zit, is alleen te bereiken via 1 van de slaapkamers.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Gasthof info

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Wald & See in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Wald & See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.