Appartement Unterhöfenhof

8 reviews over Appartement Unterhöfenhof in het Nederlands

Zeer ontspannend!

Marjolein,
10-1-2018

Zeer proper appartement, ruime kamers, zeer goede badkamer, super speelkamers, broodjesservice, zeer veel mogelijkheden in de regio (super zwembad, langlaufen, wandelen, sleeen, ...), alle activiteiten gratis door Schwarzwaldkaart, minder goede internetverbinding

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

prachtige plek!

Sonja en Gerard Bertram
26-2-2013

Voor de tweede keer in Unterhöfen geweest , het was voor ons weer thuiskomen , prachtig Appartement tot onze beschikking heel schoon en alles aanwezig wat je maar nodig hebt ! omgeving prachtig net een sprookje lekker rustig en binnen 20 minuten ben je met de auto op de Feldberg waar je heerlijk kunt skieen, .wandelen langlaufen enz

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

het was weer fantastisch!

Cindy
25-2-2013

Dit jaar voor de 3e keer op deze boerderij geweest, het voelt als thuiskomen. De ligging is zo prachtig, de inrichting super comfortabel en de mensen zo vriendelijk! De 20 minuten durende rit naar de Feldberg is schitterend, op de terugweg even het zwembad en de wellness in en dan kom je weer thuis in de rust van de boerderij. Wij hebben weer geboekt voor volgend jaar winter en zouden graag een keer in de zomer gaan

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Leuke plek voor gezin met kids

Dundee
22-9-2012

Mooi appartement met hele vriendelijke eigenaren! Klein nadeel was dat bij appartement "Reh" het balkon onder het dak zit en je dus niet in de zon kunt zitten. Verder is de straat voor de deur lawaaierig. Wel genoten van alle mogelijkheden op de boerderij en in de buurt. Trein en bus was inclusief met de schwarzwaldkarte dus gratis naar Freiburg etc. Huisje was prima schoon en vooral geschikt voor (jongere) kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Top met jonge kinderen

Meerman
7-3-2011

20 minuten van de ski pistes in Feldberg, 5 minuten van het Europa bad met 18 glijbanen, onderverdeeld in verschillende leeftijdscategorien. Voor papa en mama is daar een heel Wllness centrum. De woning Dachs is zeer compleet met 2 slaapkamers en 2 badkamers waarvan 1 bij een slaapkamer hoort. Vanaf het balkon kijk je uit over de vallei en het speeltuintje. Voor de kinderen is er een enorme speelruimte met eigen toilet, video en allerlei speeltjes. De kids kunnen ook om 5 uur 's middags de boer helpen in de stal in de winter of op de weide in de zomer. Pony's Tom en Jerry staan op verzoek ter beschikking voor een ritje. Voor ons was het een uitstekende uitvalsbasis voor de wintersport, naar Feldberg rijd je over doorgaande wegen in 20 minuten. Super plek, ze zien ons zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Topper!

Cindy
1-3-2011

Voor onze wintersportvakantie zijn we dit jaar voor het eerst naar deze plaats en boerderij geweest. We hebben een heerlijke vakantie gehad, mede door deze accomodatie! We logeerden in Ferienwohnung Dachs, super voor een gezin, er zijn 2 slaapkamers en 2 badkamers aanwezig, de bedden waren heerlijk opgemaakt en schone handdoeken waren er volop. De keuken is zeer compleet met o.a vaatwasser en oven. Het was brandschoon en heel gezellig ingericht, kortom TOP! Zelfs voor afwasmiddel, handzeep en vaatwasblokjes gezorgd! Naar de piste is het ongeveer 20 minuten rijden, maar dit is prima te doen, een prachtige rit trouwens! Er is in het stadje een kleine Mc Donalds en er zijn 2 grote supermarkten op de weg naar de accomodatie. Tot slot krijg je de Hochschwarzwaldcard bij een verblijf van min 2 nachten en daar zit o.a. je skipas en toegang tot een groot zwemparadijs (op ongeveer 10 min rijden) bij inbegrepen! Echt een aanrader, de familie is ook zeer aardig! Wij gaan volgend jaar weer........

Gereisd met jonge kinderen in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi

René Vlemminx
30-11-2010

2 jaar geleden geweest! Het zijn leuke gezellige huisjes, die mooi ingericht zijn. Erg mooie omgeving waar je mooi kunt wandelen. Mooi dorpje, waar veel te doen is. Vanaf het huisje zit je dicht bij de winkels. (1 km)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Geweldig!

Yvette
3-11-2010

Vakantiewoning op een boerderij, met koeien, pony's, poezen en konijntjes. Prachtig gelegen, klein minpuntje is dat het aan een doorgaande weg is gelegen. Het valt op als je buiten bent maar in de vakantie woning heb je er geen last van. Wij hebben gebruik gemaakt van woning "Reh". Zeer schoon, ruim met 2 badkamers en 2 slaapkamers (waarvan 1 hele grote) geschikt voor 5 personen. De keuken is zeer compleet ingericht! Het is zeer kindvrindelijk. Bij de boerderij vind je 2 binnen speelkamers en een buiten speeltuintje met trampoline. Er zijn fietsen, skelters, traktors om mee te spelen. Te veel om op te noemen. Omgeving is prachtig, zeker ook in de herfst. Openbaar vervoer is gratis en vanaf december 2010 de "Hochschwarzwald Card" inclusief. Dit betekent veel korting of gratis entree bij bepaalde bezienswaardigheden. Familie Hauser doet zeer hun best om alles naar wens te maken. Er is zelfs een broodjes service.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Kapel, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Unterhöfenhof in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Unterhöfenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.