Hotel Treschers Schwarzwaldhotel am Seesterstersterster

9.3Fenomenaal

Duitsland, Baden-Württemberg, Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Treschers Schwarzwaldhotel am See voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

578 reviews over Hotel Treschers Schwarzwaldhotel am See

• 6-22-08-2017

vaste parkeerplaats, per kamer aangezien de parkeerplaats ook voor buiten af gebruikt kan worden

Gereisd in augustus 2017

• 8-11-08-2017

Hotel met schitterende ligging. Het hotel straalt een authentieke sfeer uit. Ontbijt en diner zijn van uitstekende kwaliteit.

das Hotelmanagement und Team, Ltg. Marketing, 29-08-2017

Beste Gast,

hartelijk dank voor u mooie recensie over uw verblijf in het hotel. Het doet ons goed om te lezen dat u van de eerste tot de laatste seconde bent verwend en wij kijken er naar uit om u wederom te mogen verwelkomen bij Treschers Romantikhotel am See.

Met vriendelijke groet, het Hotel Management en Team

Gereisd in augustus 2017

• 8-05-09-2016

Ik ben zeer tevreden van het hotel en de medewerkers. Propere kamers, vriendelijk, correct, stipt. Lekker en uitgebreid ontbijt. Mooi zwembad. Enkel het ontbreken van een airco is een probleem(pje) als het warm is.

Gereisd in augustus 2016

• 10-24-08-2016

Wij waren heel tevreden over ons verblijf in het hotel. Iedere medewerker had als doel de klant zoveel mogelijk te behagen en extra te helpen waar nodig. Indien wij opnieuw naar de Titisee gaan, zal het terug in het scharzwald Romantikhotel zijn.

Gereisd in augustus 2016

• 10-18-07-2015

Ons verblijf in Uw Hotel (voor de 4de X) is ons heel goed bevallen. We misten alleen heel erg dat we geen Airo hadden. Onze kamer lag dit jaar aan een gemeenschappelijk terras waardoor we geen deur s'nacht open konden laten.

Gereisd in juli 2015

• 10Marianne09-09-2013

Geweldig Hotel en prachtige locatie

Hotel Treschers Schwarzwaldhotel am See in Titisee-Neustadt is een geweldig hotel in alle opzichten. Het ligt op een prachtige locatie met een groot terras aan het meer met een mooi uitzicht. Het hotel heeft een heel gezellig restaurant met bar en 3 mooie eetgelegenheden. Overdag zijn er veel dagjesmensen in Titisee. S'avonds is het aanmerkelijk rustiger.Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Prijs-kwaliteitverhouding is prima. De kamers zijn in prima staat, ook de kamers die nog gerenoveerd moeten worden. Er wordt dagelijks schoongemaakt en het beddengoed wordt dagelijks verschoond. Ook de baddoeken worden dagelijks verschoond.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9fam koning14-07-2012

perfect

dit hotel is perfect ligt direct aan de titisee en aan het voetgangers gebied, hotel is zeer sfeervol en evengoed gemoedelijk de spa is in een woord geweldig zo van de sauna afkoelen in het meer zelden z'n mooie spa in een hotel gezien

Gereisd met partner in juli 2012

• 10De Wulf Mariëlle19-04-2012

TOPHOTEL

Prijs-kwaliteit : onklopbaar ! Werkelijk niets op aan te merken. Kamers zijn superdeluxe, voorzien van alle comfort en zeer goed onderhouden. Zeer uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet, diner (4 gangen in HP) is zeer lekker, borden tot in de puntjes afgewerkt, uitstekende bediening. Het (wellness)zwembad is spectaculair, saunagedeelte is in orde en zeer netjes. Vanuit het hotel kan je ook in het meer zwemmen. Het hotel ademt een rustige sfeer uit, geen lawaaierige toestanden ! Service is hier zeer belangrijk, schoenen worden gepoetst, terwijl je dinert komt het kamermeisje nog handdoeken vervangen en zo. Wandelen kan volop, overal rond het hotel zijn ontelbare wandelroutes. Ook in het stadje is het aangenaam rondwandelen, volop restaurants en winkeltjes in de buurt. Voor gezinnen met kinderen zou ik het hotel niet meteen aanraden, misschien in het zomerseizoen als er meer buitenactiviteiten mogelijk zijn, maar het hotel zelf richt zich toch meer tot een volwassen publiek.

Gereisd met partner in november 2011

• 9R.Frederiks25-03-2008

Sfeervol Hotel,met alle denkbare faceliteiten.Prachtige kamers met uitstekende service op toplocatie direkt aan het meer.Een echte aanrader voor de verwende vakantieganger.

Gereisd met familie in maart 2008

2 tips over Hotel Treschers Schwarzwaldhotel am See

• Marianne, 09-09-2013

De kamers aan het meer zijn qua ligging heel mooi. De omgeving is erg mooi. Om te shoppen is Freyburg heel gezellig. Met de Hotelcard kunt U er gratis met de trein naar toe. Het bloemeneiland Manau is zeker een aanrader.

• De Wulf Mariëlle, 19-04-2012

Boek een kamer met zicht op het meer, zonde om dit uitzicht te missen !

0 vragen over Hotel Treschers Schwarzwaldhotel am See

Hotel Treschers Schwarzwaldhotel am See info