Hotel Treschers Schwarzwaldhotel am See

Weer vandaag4°-6°
Hotel Treschers Schwarzwaldhotel am See
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Treschers Schwarzwaldhotel am See voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Treschers Schwarzwaldhotel am See in het Nederlands

vaste parkeerplaats, per kamer aangezien de parkeerplaats

22-8-2017

vaste parkeerplaats, per kamer

aangezien de parkeerplaats ook voor buiten af gebruikt kan worden

Hotel met schitterende ligging

11-8-2017

Hotel met schitterende ligging. Het hotel straalt een authentieke sfeer uit. Ontbijt en diner zijn van uitstekende kwaliteit.

das Hotelmanagement und Team, Ltg. Marketing, 29-8-2017

Beste Gast,

hartelijk dank voor u mooie recensie over uw verblijf in het hotel. Het doet ons goed om te lezen dat u van de eerste tot de laatste seconde bent verwend en wij kijken er naar uit om u wederom te mogen verwelkomen bij Treschers Romantikhotel am See.

Met vriendelijke groet,

het Hotel Management en Team

Ik ben zeer tevreden van het hotel en de medewerkers. Propere kamers, vriendelijk, correct, stipt. Lekker en uitgebreid ontbijt. Mooi zwembad. Enkel het ontbreken van een airco is een probleem(pje) als het warm is.

Wij waren heel tevreden over ons verblijf in het hotel. Iedere medewerker had als doel de klant zoveel mogelijk te behagen en extra te helpen waar nodig.

Indien wij opnieuw naar de Titisee gaan, zal het terug in het scharzwald Romantikhotel zijn.

Ons verblijf in Uw Hotel (voor de 4de X) is ons heel goed bevallen. We misten alleen heel erg dat we geen Airo hadden. Onze kamer lag dit jaar aan een gemeenschappelijk terras waardoor we geen deur s'nacht open konden laten.

Geweldig Hotel en prachtige locatie

Marianne
9-9-2013

Hotel Treschers Schwarzwaldhotel am See**** in Titisee-Neustadt is een geweldig hotel in alle opzichten.

Het ligt op een prachtige locatie met een groot terras aan het meer met een mooi uitzicht.

Het hotel heeft een heel gezellig restaurant met bar en 3 mooie eetgelegenheden.

Overdag zijn er veel dagjesmensen in Titisee.

S'avonds is het aanmerkelijk rustiger.Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Prijs-kwaliteitverhouding is prima.

De kamers zijn in prima staat, ook de kamers die nog gerenoveerd moeten worden.

Er wordt dagelijks schoongemaakt en het beddengoed wordt dagelijks verschoond.

Ook de baddoeken worden dagelijks verschoond.

perfect

fam koning
14-7-2012

dit hotel is perfect ligt direct aan de titisee en aan het voetgangers gebied,

hotel is zeer sfeervol en evengoed gemoedelijk

de spa is in een woord geweldig

zo van de sauna afkoelen in het meer zelden z'n mooie spa in een hotel gezien

TOPHOTEL

De Wulf Mariëlle
19-4-2012

Prijs-kwaliteit : onklopbaar ! Werkelijk niets op aan te merken. Kamers zijn superdeluxe, voorzien van alle comfort en zeer goed onderhouden. Zeer uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet, diner (4 gangen in HP) is zeer lekker, borden tot in de puntjes afgewerkt, uitstekende bediening. Het (wellness)zwembad is spectaculair, saunagedeelte is in orde en zeer netjes. Vanuit het hotel kan je ook in het meer zwemmen. Het hotel ademt een rustige sfeer uit, geen lawaaierige toestanden ! Service is hier zeer belangrijk, schoenen worden gepoetst, terwijl je dinert komt het kamermeisje nog handdoeken vervangen en zo. Wandelen kan volop, overal rond het hotel zijn ontelbare wandelroutes. Ook in het stadje is het aangenaam rondwandelen, volop restaurants en winkeltjes in de buurt. Voor gezinnen met kinderen zou ik het hotel niet meteen aanraden, misschien in het zomerseizoen als er meer buitenactiviteiten mogelijk zijn, maar het hotel zelf richt zich toch meer tot een volwassen publiek.

2008

Sfeervol Hotel,met alle denkbare faceliteiten

R.Frederiks
25-3-2008

Sfeervol Hotel,met alle denkbare faceliteiten.Prachtige kamers met uitstekende service op toplocatie direkt aan het meer.Een echte aanrader

voor de verwende vakantieganger.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Treschers Schwarzwaldhotel am See in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Treschers Schwarzwaldhotel am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.