Camping Terrassen Camping Sandbank

52 reviews over Camping Terrassen Camping Sandbank in het Nederlands

Prima

Ell
7-8-2018

Grote volle camping, sanitair zou 3x daags schoongemaakt worden. Heb de schoonmaak alleen fanatiek zien dweilen. Wc' s stinken naar opgedroogde urine en ogen vuil, Keertje. een borstel en lapje met goed schoonmaakmiddel zou ook fijn zijn. Was cabines ook vol stof op wasbakken. 1 sanitairgebouw voor hele camping.

Wasmachine aanwezig en te gebruiken voor 2.50 euro.

Brood verkrijgbaar bij loket van restaurant ook voor kleine snacks maar mevrouw gooit, ondanks wachtenden het loket dicht dus denk niet ik haal hier vanavond even patatjes. Met een beetje pech heb je geen eten.

Plaatsen hebben mooi uitzicht op titisee.

Kinderen vermaken zich bij titisee, leuk vlot in het water. Speeltuin wat gedateerd maar prima.

Zeer goede camping

Birgit
5-8-2018

Wij hebben hier 5 dagen gestaan. Prachtig uitzicht! De camping was zeer schoon, ook de sanitaire voorzieningen en de douches. Genoeg wc's en douches. Ook de afwasruimte was groot. Je mocht gratis douchen, je hoeft geen muntjea te gebruiken en dat is erg fijn! De camping heeft een fijn strandgedeelte aan t water en een gazon aan t water. De eigenaar is een hele vriendelijke man en niks is teveel gevraagd. Het restaurant wordt verpacht aan iemand anders. Deze man was zeer onvriendelijk en t eten is niet te vreten. We hebben een klacht ingediend bij de camping eigenaar en die betreurt het ook. Hij is meteen in gesprek gegaan met de restaurant eigenaar. Wel fijn dat je serieus wordt genomen. Dus het restaurant is apart van het campinggedeelte !

Mooie ligging

A.Reijnsers
26-5-2017

Prachtig uitzicht op de Titisee. Erg kleine plaatsen en bij regen moeilijk te bereiken. Slechte internetverbinding. 1 keer in het restaurant (wildzwijn) gegeten. Kwam volgens ons uit blik en was opgewarmd in de magnetron. €15,00 is veel geld voor blikvoer met wat frietjes.

Mooi uitzicht, kleine plekken

Bert
20-10-2016

Terassencamping maar dat wisten we, maar op de begane grond na had iedereen met een beetje caravan moeite met de bochten om op plek te komen. Plaatsen zijn klein en de manoeuvreer mogelijkheid te klein voor de hedendaagse caravans en campers.

Stroom voldoende, sanitair gedateerd en schoon, afwasgedeelte te klein bij volle camping. Maar sta je eenmaal een fantastisch uitzicht.

Terras leuk.

Mooie plek

RikB
17-9-2016

Terassencamping Sandbank is fantastisch gelegen aan de Titisee, met een mooi strand. De camping heeft goede faciliteiten, zoals goede douches, een prima restaurant en de mogelijkheid om bijvoorbeeld patat af te halen.

De camping heeft voor kinderen geen entertainment, maar voor meer creatieve kinderen is er genoeg te doen: speeltuin, strand, bos, enzovoorts. Met jonge kinderen is de camping misschien iets minder geschikt.

Prima camping! Vriendelijke eigenaren.

koelt s'avond erg af maar camping is netjes, sanitair schoon maar plekken wel klein vriendelijke hulpvaardige beheerders en goede restaurantje met normale prijzen

Gewoon oke!

Ilsemouwen
24-8-2015

Campingplaatsen kijken (bijna) allemaal uit op de Titisee, erg mooi dus. Plaatsen zijn wel breed maar in de lengte niet zo lang. Onze voortent stond wel aan de caravan, maar de luifel paste niet meer!

Sanitair voldoende en Altijd schoon! Wel een nadeel dat je 50cent betaald voor de douches, mijn inziens 1 of 2€ meer per nacht en geen betaalde douches!

Restaurantje is prima om 1 of 2 x te eten. Water is heerlijk en het stadje op loopafstand door het bos (20 min) de supermarkt op kleine 10min autorijden, veel te zien en doen in de omgeving. Bij receptie de gratis kaart ophalen en je kan Gratis met openbaarvervoer. Freiburg is een aanrader!

Heerlijke, gemoedelijke camping

marjod
15-8-2015

We zijn hier tien dagen geweest, de eerste twee weken van augustus. We kregen een warm welkom en konden zelf een plek uitzoeken van de plekken die vrij waren.

Het sanitair is erg schoon en er is zelfs toiletpapier aanwezig. De sfeer is er zeer gemoedelijk. Het strandje van de Titisee is vol met scherpe kiezeltjes, dus neem een paar slippers of strandschoentjes mee voor het strandje en wanneer je het water in gaat.

De Lidl zit op vijf minuten rijden van de camping waar je 's ochtends heerlijke verse broodjes kunt halen.

Een hele fijne camping met prachtig uitzicht over de Titisee. Absoluut een aanrader.

Typisch onvriendelijk duits

Willems
29-7-2015

een leuke terassenindeling, maar erg druk en kleine plaatsen, ver lopen naar gebouw en meer.

Maar goed, er was nog een plek, dus die gingen we bekijken en besloten die te nemen, komen we terug geeft dat vrouwtje nors aan dat hij al voor iemand anders is nu die van plaats ging wisselen. Had ze nog een klein frotplaatsje over waar een beetje caravan niet een kan staan, laat staan je stoel er nog bij. Never nooit meer hier dus, met zo'n onvriendeljke ontvangst. Toen we onze mening gaven over deze gang van zaken keek ze ons nog niet eens meer aan!

Gelukkig een veel betere, rustigere en vriendelijere camping gevonden met werkelijk supersanitair, want dat was bij sandbank ook voor verbetering vatbaar.

Fantastische plek

Rik
20-7-2015

Voor het derde jaar op rij zijn we hier geweest en ieder jaar bevalt het ons beter. Uitstekend zwemwater, goed onderhouden en schoon sanitair en een prima restaurantje op de camping. Vriendelijke ontvangst. Stroom doet het goed. Douchen voor 50 cent, wat ietwat onhandig is, is één van de weinige minpunten vinden wij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terrassen Camping Sandbank in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terrassen Camping Sandbank zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.