Hotel Schlehdorn

HotelWeer vandaag26°5°
9,6

6 reviews over Hotel Schlehdorn in het Nederlands

Wij zijn heel tevreden over ons verblijf in hotel Schledorn, mooie kamer , lekker eten en heel vriendelijk personeel

Wij hebben een fijn verblijf gehad in Hotel Schlehdorn. Mooie, propere kamer met prachtig uitzicht, zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt , schitterende omgeveing, leuke ervaring met de gratis mountainbikes...Wij komen terug! Dankjewel.

heel tevreden ,mooi hotel, vriendelijke bediening , mooie kamers , en lekker eten . Ook de uitleg over de wandelingen in de buurt zijn heel goed en steeds met de glimlach gegeven

We hebben een aantal aanbieders voor Schlehdorn voor je op een rij gezet:

Wij vinden dit een zeer goed hotel met vele ontspanningsmogelijkheden (zwembad, sauna's, massages, biljart, tafeltennis, ...); zeer vriendelijke bediening; complimenten voor de chef-kok en zijn staf; mooie, ruime kamers die goed onderhouden worden. Daarom zijn we hier voor de tweede maal gekomen!!!

Prima hotel

Jan Uten, 2-10-2015

Voor wie houdt van natuur, wandelen, e-biken, rusten, lekker eten en verwend worden: dit is een ideaal hotel, gelegen in een ideale omgeving, in de buurt van de Feldberg, van Titisee en Schluchsee. De chef bereidt heerlijke maaltijden en bij het ontbijt is gewoon alles aanwezig, zelfs bubbels! De kamers zijn ruim en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Je kan er zwemmen, naar de sauna en massages in overvloed! Een aanrader! Je beschikt ook over de Schwarzwald-card waarmee je gratis met bus en trein kan reizen, bv. voor een bezoek aan Freiburg, Karlsruhe, Freudenstadt, ... Voor kinderen is er zelfs een aparte speelkamer!

Goede centrale ligging in het Schwarzwald

joycevanloo, 14-2-2014

Uitzonderlijk goed hotel met prima service en heerlijk eten.

Wij hebben dit hotel met ons zoontje van 5 maanden bezocht en alles was prima geregeld, s´avonds konden wij rustig zonder hem eten in het restaurant door een goede babyfoon service.

We hebben een aantal aanbieders voor Schlehdorn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlehdorn in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlehdorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schlehdorn scoort een 9.55 uit 10 op basis van 187 reviews.