Hotel Schlehdorn

9.6Fenomenaal

Duitsland, Baden-Württemberg, Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Op vakantie geweest naar Schlehdorn?

9.6Fenomenaal

• Aan zee
  • Sauna
Tonen op kaart

204 reviews over Hotel Schlehdorn

• 2018
    10-06-06-2018

Mooi ingerichte woning op een super mooie plek. Echt een aanrader. De onverharde weg ernaartoe is iets minder.

Gereisd in mei 2018

• 10-18-05-2018

Ik geef 5 sterren, maar zou 4.5 willen geven. Twee kleine minpuntjes : geen minibar op de kamer, en bij het heel lekker en zeer uitgebreid ontbijt, zou het nog een meerwaarde geven, als de broodjes van bij een "Echte Warme Bakker" zouden komen. Voor de rest,

zeer tevreden van het vriendelijk personeel, lekker eten, mooie kamer, en mooie ontspannings ruimte. Een hotel om zeker terug te komen !!

Gereisd in mei 2018

• Oude reviews

10-15-11-2017

Wij zijn heel tevreden over ons verblijf in hotel Schledorn, mooie kamer , lekker eten en heel vriendelijk personeel

Gereisd in november 2017

• 10-25-08-2017

Wij hebben een fijn verblijf gehad in Hotel Schlehdorn. Mooie, propere kamer met prachtig uitzicht, zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt , schitterende omgeveing, leuke ervaring met de gratis mountainbikes...Wij komen terug! Dankjewel.

Gereisd in augustus 2017

• 10-07-11-2016

heel tevreden ,mooi hotel, vriendelijke bediening , mooie kamers , en lekker eten . Ook de uitleg over de wandelingen in de buurt zijn heel goed en steeds met de glimlach gegeven

Gereisd in november 2016

• 10-07-06-2016

Wij vinden dit een zeer goed hotel met vele ontspanningsmogelijkheden (zwembad, sauna's, massages, biljart, tafeltennis, ...); zeer vriendelijke bediening; complimenten voor de chef-kok en zijn staf; mooie, ruime kamers die goed onderhouden worden. Daarom zijn we hier voor de tweede maal gekomen!!!

Gereisd in juni 2016

• 10Jan Uten02-10-2015

Prima hotel

Voor wie houdt van natuur, wandelen, e-biken, rusten, lekker eten en verwend worden: dit is een ideaal hotel, gelegen in een ideale omgeving, in de buurt van de Feldberg, van Titisee en Schluchsee. De chef bereidt heerlijke maaltijden en bij het ontbijt is gewoon alles aanwezig, zelfs bubbels! De kamers zijn ruim en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Je kan er zwemmen, naar de sauna en massages in overvloed! Een aanrader! Je beschikt ook over de Schwarzwald-card waarmee je gratis met bus en trein kan reizen, bv. voor een bezoek aan Freiburg, Karlsruhe, Freudenstadt, ... Voor kinderen is er zelfs een aparte speelkamer!

Gereisd met partner in september 2015

• 9joycevanloo14-02-2014

Goede centrale ligging in het Schwarzwald

Uitzonderlijk goed hotel met prima service en heerlijk eten. Wij hebben dit hotel met ons zoontje van 5 maanden bezocht en alles was prima geregeld, s´avonds konden wij rustig zonder hem eten in het restaurant door een goede babyfoon service.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• Kleur van het strandLicht
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin
      • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
      • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Hooibad, Infrarood sauna
      • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
      • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Zeilen
      • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden