Hotel Schlehdorn

HotelWeer vandaag22°13°
9,6

197 reviews over Hotel Schlehdorn in het Nederlands

Es hat uns sehr gut gefallen leider ist das Hotel direkt an der Strasse und der Lärm stört im Garten beim Entspannen.

Superbly appointed hotel

17-7-2018

Superbly appointed hotel. Excellent breakfast and even more welcoming staff. We stayed at Hubertushof Ferienwohnung which is simply brilliant.

The food the staff the atmosphere the welcome the facilities-all great

We hebben een aantal aanbieders voor Schlehdorn voor je op een rij gezet:

Mooi ingerichte woning op een super mooie plek. Echt een aanrader. De onverharde weg ernaartoe is iets minder.

Es herrscht ein sehr freundliches Klima wo man wirklich ausspannen und sich wohlfühlen kann.

Die Küche ist hervorragend und die Bewirtung sehr zuvor kommend.

Die Zimmer sind sehr angenehm und gemütlich ausgestattet.

Ich werde dieses Hotel auf alle Fälle weiterempfehlen.

Ik geef 5 sterren, maar zou 4

18-5-2018

Ik geef 5 sterren, maar zou 4.5 willen geven. Twee kleine minpuntjes : geen minibar op de kamer, en bij het heel lekker en zeer uitgebreid ontbijt, zou het nog een meerwaarde geven, als de broodjes van bij een "Echte Warme Bakker" zouden komen. Voor de rest,

zeer tevreden van het vriendelijk personeel, lekker eten, mooie kamer, en mooie ontspannings ruimte.

Een hotel om zeker terug te komen !!

Gutes Hotel mit perfektem Service für Familien mit Kindern. Die Familiensuiten sind groß, gediegen und gut ausgestattet. Das Abendessen is gut, auch für die Kinder. Bedienung ist einfach toll. Spielzimmer für die Kinder ist hervorragend. Schwimmbad ebenso. Lage an der B500 bringt manchmal etwas geräusch von LKW.

einziger Wehrmutstropfen: Lage an der stark befahrenen Strasse

A beautiful place where to be in a hotel if you decide to visit the Black Forest

Eine unsagbar schöne Insel der Entspannung...man fühlte sich sofort Zuhause. Zimmer, Essen, Service...alles ohne Einschränkungen prima. Unaufdringliche Aufmerksamkeit...hochprofessionell...Chapeau.

We hebben een aantal aanbieders voor Schlehdorn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlehdorn in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlehdorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schlehdorn scoort een 9.56 uit 10 op basis van 197 reviews.