Hotel Rauchfangstersterster

7.8Goed

Duitsland, Baden-Württemberg, Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

7.8Goed

18 reviews over Hotel Rauchfang

• 9G Wisselink19-09-2019

Geweldig

Rekening mee houden , dat alles trap op en af is

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Harrie Tuinstra28-08-2019

Prima eten Personeel wil je graag helpen En het je naar de zin maken Kamers worden iedere dag schoongemaakt En nieuwe handdoeken Wil je wat extra bestellen bij het eten Is ook geen probleem En de baas is altijd van zins om je te vertellen waar en hoe je ergens kan komen Voor ons was het 9 dagen een geweldige vakantie

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Jos07-08-2019

Oud hotel.

Kamer was netjes opgeknapt, de rest van het hotel daarentegen was oubollig en versleten. Wifi werkte niet. Het ontbijt was matig en eentonig. Diner was voortreffelijk. Personeel was wisselend: stil en nors of zeer vriendelijk.
    Rondom Titisee is van alles te doen.

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    7Leny Frijns25-09-2018

Weet niet of je voor dit hotel moet kiezen

Jaren geleden ook in dit hotel geweest. Toen nog Schwarzwaldkarte nu Konuskarte dus alleen vrij vervoer. Er is niets gedaan aan het hotel. Oud en versleten. De baas is een stugge vent. Geen goede morgen, goede middag of goede avond. Helemaal niets. Geen wifi op kamer dat klopt was het enigste wat hij zei. Paar duitse commerciele zenders. Het eten was wel veel beter dan de vorige keer. Er was maar 1 ober maar die deed uitzonderlijk goed zijn best. Ontbijt was ook goed verzorgd. 's Avonds is Titisee uitgestorven en in het hotel is ook niets behalve als je aan de Stammtisch gaat zitten is er nog een beetje aanspraak. Weet niet of ik dit hotel moet aanraden. Ik zoek de volgende keer een hotel waar ook een bar is dan is er nog een beetje aanspraak als je dat wilt.

Gereisd met partner in september 2018

• 2017
    8Laurian09-09-2017

Hotel met karakter

Klein hotel maar prima!

De aankleding van het hotel oogt vol karakter en is hierdoor sfeervol. Houten balken, kasten met prints, pannen aan de muur, koekoeksklokken e.d. en zeker netjes!

Elke avond soep, een maaltijd (keuze uit 3 hoofdgerechten) en een toetje. Vrijwel elke avond keuze uit aardappels, friet of 1 ander gerecht. Het ontbijt is elke ochtend hetzelfde maar er is voldoende om uit te kiezen.

Het personeel is zeer vriendelijk, onthoudt zelfs wat je de vorige dag bij het ontbijt dronk en is bereidt gasten het naar hun zin te maken. Het enige minpunt was ons bed, de matrassen waren niet helemaal recht en ons kussen bevatte weinig kussenvulling. Echter na de vraag om een nieuw kussen, kregen wij deze.

Vergeet geen shampoo mee te nemen want dit is er niet ;)

Wij hebben geen kinderen maar hebben hiervoor ook geen faciliteiten gezien.

Wij zijn zeer tevreden en zouden onze familie/ vrienden dan ook zeker aanraden naar dit hotel te gaan.

Fijn verblijf alvast!

Gereisd met partner in september 2017

• 6oostendorp12-07-2017

bijzondere ervaring....

achterstallig onderhoud...schoonmaak slecht...hotel was om 13.00 uur onbemand niemand te vinden....wisselend personeel hadden ons niet gemist 2 x avondeten niet kunnen doen, niemand mistte ons....kortom heel bijzonder

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

9Ellen11-07-2016

Prima hotel, centrum en strandmeer op loopafstand

Wij hadden een eenvoudige kamer geboekt maar kregen, omdat het hotel vol was, een groot en schoon 4 pers appartement aangeboden op 150 meter van het hotel. Wij moesten dus wel even lopen voor het uitgebreide ontbijt en het lekkere 3 gangen diner, maar dat was zeker de moeite waard. Het hotel is eenvoudig en kan zeker een opknapbeurt gebruiken maar het oogt gezellig en het personeel doet zijn best om het je naar je zin te maken. Het was mooi weer en wij konden ook op het terras eten. Het terras is niet zo mooi maar het was toch fijn om buiten te kunnen eten. Aanraders in Titisee: het Strandbad (de ruime ligweide aan het prachtige meer met 25 mt buitenbad, gratis met kortingskaart) en héérlijke taart eten in de stationsrestauratie. Keuze te over en goedkoop bovendien. Aanrader buiten Titisee: de Hasenhorn rodelbaan in Todnau, omhoog met skilift. Beide erg leuk en wederom gratis met de kortingskaart. Jammer was wel dat het centrum van Titisee alleen overdag druk en gezellig is. Na zevenen is hier niets meer te doen, op enkele restaurants na. Maar wij hebben een fijne vakantie gehad en dat krijgt u vast ook.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8De Bruyn Denis25-06-2016

zeer goed voor wat je betaald

Prijs kwalitijt , wat verauwderd hotel maar de kamers zijn netjes . Het ontbijd en avond eten is goed . De bediening is simple maar goed . kinderen kunnen hier gewoon doen . De zwarte woud kaart is zeker een pluspunt , al wat je gaat doen is gratis met deze kaart . Ik ga zeker nog terug naar dit hotel met veel parking en zeer dicht tegen het dorpje Titisee . Zoals ik al aanhaalde : prijs kwalitijt

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 8Coby01-09-2014

Goed hotel!

De prijs kwaliteitsverhouding is gewoon goed. Rauchfang is een oud hotel, zo ook de kamers. Maar er zijn goede bedden en alles is goed schoon. Het eten is gewoon erg goed. Het ontbijtbuffet is heel compleet, verse harde broodjes, gewoon brood, groot assortiment vleeswaren/worst/ verschillende soorten kaas en zelfs vijf soorten Franse kaas. Twee soorten yoghurt met daarbij tarwevezels, lijnzaad, zonnebloempitten en de gewone muesli en cruesli. Vers fruit, melk en verschillende sapjes. Het vier gangen diner is prima, met ieder dag keuze uit twee hoofdgerechten. Het hotel ligt op een tien minuten lopen van de Titisee. Er loopt inderdaad een spoorweg voor het hotel langs maar is niet hinderlijk. sNachts rijden er geen treinen. Dus al met al is Rauchfang gewoon een goed hotel!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8De Bruyn Denis02-02-2013

prijs kwalitijt ok

Een aanrader als u prijs kwalitijt bekijkt. Kamers zijn groot maar aan verniewing toe. eten is ok. Ligging is perfect. Ik kom zeker nog terug.

Gereisd met vrienden in januari 2013

1 tip over Hotel Rauchfang

• janny, 07-02-2012

In de prijs is begrepen, treintiket, toegang tot het subtropisch zwembad en skipas.

0 vragen over Hotel Rauchfang

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension