Hotel Pension Neubierhäusle

18 reviews over Hotel Pension Neubierhäusle in het Nederlands

geweldig

louis_vandersteen
22-9-2014

Een gasthof 3 km gelegen van de Titisee. Heel vriendelijke gastvrouw en gastheer welke tevens de kok is. Kamers zijn kraaknet en eten is superlekker. Ontbijt bestaat uit een gekookt eitje, verschillende confituren, allerlei diverse broodjes. Kaas en charcuterie. Diner is van uitzonderlijke kwaliteit. slechts één menu beschikbaar maar het hoofdgerecht is dan ook pure klasse. Je begint met brood met kaas en smout en kruidenboter. Dan volgt lekkere zelfgemaakte soep, dan neem je van het saladebuffet waar steeds een kleinigheid bijligt zoals mozarella of koud vlees of vis en dan komt het hoofdgerecht wat enig lekker is. Zowel qua presentatie als van smaak is dit super. Je hebt wel geen keuze maar ze vragen elke keer als het menu in orde is. Dan nog een lekker dessert. Verwacht er 's avonds geen drinkgelagen . Het is er buitengewoon stil. Genieten van een goed boek en heerlijjk slapen Wandelingen in de buurt zijn er genoeg en de vriendelijke uitbaters helpen je waar het mogelijk is.

Gereisd met partner in september 2014

zeer goed hotel en erg vriendelijke mensen !!!!!!!

jansen slootmans en Peeters Claus
4-10-2013

15 dagen geweest in juni en zoals wij vernomen hebben , is ons verblijf top geweest,de mooie handwerkkamers -het zeer fijne eten - en zeer vriendelijke mensen.bedankt BIRGIT EN de zeer goede kok in de keuken!!!!!!!!!!!

Hebben al geboekt voor 10 dagen met 6 personen!!!!

Gereisd met vrienden in juni 2013

Mooi hotel

cpap
25-6-2012

Zeer zeker een mooi hotel, wij vonden de gastvrouw echter erg druk en zeer aanwezig maar dat zal persoonlijk zijn. Wel zeer behulpzaam en servicegericht. Eten vers en afwisselend, verwacht geen zgn. Bürgerliche Küche. Wij hadden een nieuwe kamer die kwalitatief erg goed was afgewerkt, erg mooie inloop-regen-douche. Keukentje op de gang waar je zelf je meegebrachte drank kon koelen en bewaren en de in het keukentje aanwezige koffie en theezetfaciliteiten erg gewaardeerd. Met behulp van de Schwarzwald Card gratis openbaar vervoer en diverse gratis toegang tot attracties is erg fijn, je kan zelfs met de trein tot in Basel.

Gereisd met partner in juni 2012

Een verblijf in een fantastische modern ,ingerichte kamer , bracht ons in de juiste vakantie stemming.Het hotel is gelegen op 3 km afstand van Titisee ,schitterend gelegen in het berglandschap met goede wandel en fiets ( E bike) mogelijkheden. De gastvrouw is de behulpzaamheid zelve ,altijd vriendelijk en vrolijk gestemd.Het eten was van zeer goede kwaliteit en varierend.

Gereisd met partner in Sat Jun 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch, zeker terugkomen

Ruud en Dicky
3-10-2011

Dit was de 2e keer dat wij met vrienden in hotel Neubierhauesle zijn geweest. De eigenaresse Birgit en kok Christiaan maken er echt een feest van om daar te verblijven. Het diner is super, iedere dag vers en steeds iets anders. Het buffet ontbijt is zeer ruim wat keuze betreft. De kamers zijn schoon en prettig om er te vertoeven. Echt super is de gratis koffie/thee bar. Deze familie Hermann verdienen er echt een ster bij. Wat ook erg prettig is, de Hochschwartzwald card, gratis openbaar vervoer en entree van attracties.

Gereisd met vrienden in september 2011

Heerlijke gastvrijheid pension

Huys Frans
2-9-2011

Zeer vriendelijk gericht, charmante gastvrouw die er steeds het goede humeur inhoud. De kamers zijn proper en verzorgd,het eten varieert elke dag en is zeer lekker.

Gereisd met partner in januari 2011

authentiek

Luc De Bont
20-7-2011

Mevrouw Birgit Hermann heeft ons weer op haar eigenste, leuke, hartelijke, speelse, schalkse, fijngevoelige, deskundige manier ontvangen en verwend, samen met haar man, die zo lekker kookt, samen met haar entoesiaste medewerk(st)ers die er met z'n allen een heel leuk hotelletje van maken, niks bijzonders, maar toch enig in z'n soort, ook al regent het, of is het kouder dan je verwacht in de zomer ...

Gereisd met partner in juli 2011

aanrader

anoniem
9-7-2011

Eenvoudig maar zeer goed verzorgd pension. De gastvrouw was zeer vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Het eten is super; elke avond een ander 4 gangen-menu, goed verzorgd met verse producten. De Hochschwartswaldkarte was een bonus; gratis openbaar veroer en korting/ gratis entree in de omgeving. Het pension ligt centraal om verschillende uitstapjes in het Zwarte Woud te maken. De Titisee, vlakbij, is toeristisch maar met mooi weer een gezellige plek. Wij hebben hier een week genoten en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Supergoed bevallen

Fam Scholten
3-8-2010

Wat een vriendelijke gastvrouw! Half pension is een echte aanrader. Elke dag iets anders te eten en allemaal even lekker. Kamers zeer schoon. Gratis met de bus en de trein naar de leuke uitstapjes in de buurt. Titisee is zeer toeristisch, maar wel heel gezellig en er is zeer veel te doen. Ook met minder goed weer hebben wij ons uitstekend vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jul 27 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker voor herhaling vatbaar.

Hans en Ine
25-7-2010

We hebben hier een hele fijne week vakantie gevierd. De eigenaresse (Birgitt) doet werkelijk alles voor je om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Zo gastvrij hebben wij niet eerder meegemaakt. Een echte aanrader wat ons betreft,wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2010

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Neubierhäusle in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Neubierhäusle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.