Camping Naturcamping Weiherhof

8Fantastisch

Duitsland, Baden-Württemberg, Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

8Fantastisch

33 reviews over Camping Naturcamping Weiherhof

• 2019
    9Paul&Jolande10-08-2019

Superleuk en mooi!

In eerste instantie een rommelige camping; er zijn super kleine plekken en grotere plekken. De plekken direct aan het meer zijn €5 duurder maar dat is het dubbel en dwars waard (wel opletten dat er niet een "zielige vader +zoontje" toevallig zijn tentjes vlak voor je neus op jouw plek zet😞). De volgende ochtend hebben wij een superplek aan het water genomen, met uitzicht op het hele meer en in de verte de plaats Titisee. Uniek, temeer omdat honden er ook het water in mogen of iig bij de waterkant mogen komen. Vriendelijk doch nonchalant personeel. Aan het eind 10% ANWB korting gekregen. Goede sfeer, leuke mensen ontmoet en zelfs in een barbequebak af en toe een vuurtje gestookt aan de waterkant! Bedank Weiherhof!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Ellen07-08-2019

Prima

Stonden hier twee dagen met mooi weer. Hadden een prachtige plek aan de waterkant in de zon. In de hangmat hangend direct zicht op onze kinderen van 6 en 8 lekker zwemmend en kanoeend op het heldere meer. Dochter ging ook regelmatig naar de speeltuin vooraan bij de receptie. S avonds mag er een kampvuur gemaakt worden. Gemoedelijke sfeer. Enige nadeel voor ons waren enkele mensen die hun honden op het kampeerterrein/bij je plekje uitlaten en in het water. Op t terrein wordt t keurig opgeruimd, maar vonden wij toch niet fris. Sanitair mag vernieuwd en beter schoongemaakt, maar was acceptabel. Voor ons een leuke camping voor een paar dagen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Ijw31-07-2019

Geen tweede keer en na 1 nacht doorgereisd.

Nou fenomenaal is echt overgewaardeerd. We hebben ons door review laten leiden.... Ligging aan Titisee is goed, totdat de vroege avondzon achter de bergen is verdwenen. Dan zit je in de schaduw, camping ligt wat dat betreft aan de verkeerde kant van de Titisee. Rommelig, sanitair voldoende maar wat gedateerd. Later op de dag veel nieuwe gasten, camping wordt dan volgepropt. Geen aanrader deze camping en zeker niet voor deze prijs. Twee volwassenen met caravan, totaal 31,90. Wifi slecht en alleen tegen betaling.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

8Jan en Janny Riemer16-07-2017

Prima camping!

Geen vaste plekken, zoek maar een mooie plek uit. Dat betekende voor ons dat we maandagmorgen verhuisd zijn naar een plek bij het water. In het weekend veel duitsers die een weekendje weg gaan. Op verschillende plekken op de camping een waterpunt, en een wc met wastafel. In een groot gebouw heerlijke douches en ruimte voor afwas en was e.d. Mooie omgeving voor wandelen en fietsen Freiburg is een prachtige stad om te bezoeken.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 8John29-09-2016

Erg leuke camping

Een leuke camping met een erg relaxte sfeer. Sanitair was wat verouderd maar wel erg goed schoon. Vriendelijke personeel. Geen vast omrande plaatsen en zelf je plaats uitzoeken tot aan de waterkant.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5Hanneke24-08-2016

Nooit meer

Een prachtige omgeving maar wat een camping! Zoals in de vorige reviews te lezen stond moesten ook wij een nieuwe plek zoeken terwijl we al geïnstalleerd waren, reserveringen gingen voor (geen woord over gezegd bij de aanmelding!). Er was echter geen fatsoenlijke plaats meer. Uiteindelijk hebben we onze caravan aan de weg moeten zetten, zonder voortent, met ons trapje óp de weg. De camping werd helemaal volgepropt en dat voor € 30,- per nacht. Zoals gezegd: nooit meer!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 4dhr robbert13-08-2016

reserveren heeft geen zin!

We hadden gereserveerd omdat we een nogal grote caravan hebben. bij aankomst was er inderdaad gereserveerd.... "zoek maar een plekje uit en meld je bij de receptie" was het antwoord. Maar alles stond door elkaar er was amper plek om iets neer te zetten. Met moeite een plek gevonden zo krap dat je met tafel op straat moest zitten. Camping is te vol eigenaar onvriendelijk en alleen maar bezig zoveel mogelijk mensen op zijn camping te proppen. Daardoor toilet gebouw niet op de hoeveelheid berekend en smerig verouderd. Berekent 1 euro per persoon voor afval perdag!... als je met 5 pers bent reken maar uit. Ik zou niet aan deze camping beginnen.

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 3Willia Jacobs 29-05-2015

Onverzorgd tot vies . . .

Een geweldige ligging aan het meer , helaas is dat voor ons ook het enige pluspunt. Sanitair niet fris , gelukkig waren we op doorreis met de camper en hadden we veel voorzieningen aan "boord". In de kiosk is veel te koop, het personeel wisselt nogal eens en veel doorrookte 60 plussers die je dan bedienen. Gastvrouw maakt een lekkere maaltijd , maar ziet er zelf ook niet verzorgd uit. Hondje loopt door de keuken. (Zelf ook honden thuis , maar in een openbare gelegenheid moet dat mogen ) Geen 2e keer voor ons . . .

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2015

• 7Suze16-02-2014

Heerlijk meer

We stonden twee weken en hadden vooraf gereserveerd aan het water. Bij aankomst erg chaotisch, er moest een plaats voor ons gezocht worden en daarvoor moesten anderen verhuizen.
    Veel gasten op doorreis, en die vertrekken veel te vroeg. Weinig tot geen controle op wat er op de camping gebeurt. Zitten de buren tot 3 uur 's nachts te pimpelen? Loopt het water na en stortbui door je tent? Je zult niemand van de camping zien, wat dat betreft zijn het geen gastheren/dames. Sanitair werd eenmaal per dag schoongemaakt en in het hoogseizoen is dat wel weinig. Gratis douchen en zelfs wc papier. Voor de kinderen een speeltuin, en natuurlijk het geweldige meer dat lang ondiep is, ook geschikt voor de kleintjes dus. Neem wel waterschoenen mee, die heb je nodig ivm de stenen.
    Brood op de camping, klein winkeltje met diverse eenvoudige dingen en natuurlijk ijsjes

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 2Piet01-09-2013

Na een dag weer vertrokken

We kregen een plek toegewezen half in het bos half op de weg. De auto's reden bij ons bijna door de tent. In de bossen lag macaroni maaltijd voor de ratten. We zijn de volgende morgen direct weer vertrokken. Het enige mooie was het meer, maar daarvoor zijn ook andere campings.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2013

2 tips over Camping Naturcamping Weiherhof

• Suze, 16-02-2014

Het mooiste is het meer, zorg dat je dus reserveert aan het water.

• Claire, 06-08-2013

Kijk goed hoe jezelf staat en wie er achter je komt, je kunt er niet zomaar uit met je caravan.

Hou je van natuur, water en fikkie steken......this is the place to be!

0 vragen over Camping Naturcamping Weiherhof

Camping Naturcamping Weiherhof info