Camping Naturcamping Weiherhof

12 reviews over Camping Naturcamping Weiherhof in het Nederlands

Prima camping!

Jan en Janny Riemer
16-7-2017

Geen vaste plekken, zoek maar een mooie plek uit. Dat betekende voor ons dat we maandagmorgen verhuisd zijn naar een plek bij het water. In het weekend veel duitsers die een weekendje weg gaan. Op verschillende plekken op de camping een waterpunt, en een wc met wastafel. In een groot gebouw heerlijke douches en ruimte voor afwas en was e.d. Mooie omgeving voor wandelen en fietsen Freiburg is een prachtige stad om te bezoeken.

Oude reviews (archief)

Erg leuke camping

John
29-9-2016

Een leuke camping met een erg relaxte sfeer. Sanitair was wat verouderd maar wel erg goed schoon. Vriendelijke personeel. Geen vast omrande plaatsen en zelf je plaats uitzoeken tot aan de waterkant.

Nooit meer

Hanneke
24-8-2016

Een prachtige omgeving maar wat een camping! Zoals in de vorige reviews te lezen stond moesten ook wij een nieuwe plek zoeken terwijl we al geïnstalleerd waren, reserveringen gingen voor (geen woord over gezegd bij de aanmelding!). Er was echter geen fatsoenlijke plaats meer. Uiteindelijk hebben we onze caravan aan de weg moeten zetten, zonder voortent, met ons trapje óp de weg. De camping werd helemaal volgepropt en dat voor € 30,- per nacht. Zoals gezegd: nooit meer!

reserveren heeft geen zin!

dhr robbert
13-8-2016

We hadden gereserveerd omdat we een nogal grote caravan hebben.

bij aankomst was er inderdaad gereserveerd.... "zoek maar een plekje uit en meld je bij de receptie" was het antwoord. Maar alles stond door elkaar er was amper plek om iets neer te zetten. Met moeite een plek gevonden zo krap dat je met tafel op straat moest zitten.

Camping is te vol eigenaar onvriendelijk en alleen maar bezig zoveel mogelijk mensen op zijn camping te proppen. Daardoor toilet gebouw niet op de hoeveelheid berekend en smerig verouderd.

Berekent 1 euro per persoon voor afval perdag!... als je met 5 pers bent reken maar uit.

Ik zou niet aan deze camping beginnen.

Onverzorgd tot vies . . .

Willia Jacobs
29-5-2015

Een geweldige ligging aan het meer , helaas is dat voor ons ook het enige pluspunt.

Sanitair niet fris , gelukkig waren we op doorreis met de camper en hadden we veel voorzieningen aan "boord".

In de kiosk is veel te koop, het personeel wisselt nogal eens en veel doorrookte 60 plussers die je dan bedienen. Gastvrouw maakt een lekkere maaltijd , maar ziet er zelf ook niet verzorgd uit. Hondje loopt door de keuken. (Zelf ook honden thuis , maar in een openbare gelegenheid moet dat mogen ) Geen 2e keer voor ons . . .

Heerlijk meer

Suze
16-2-2014

We stonden twee weken en hadden vooraf gereserveerd aan het water. Bij aankomst erg chaotisch, er moest een plaats voor ons gezocht worden en daarvoor moesten anderen verhuizen.

Veel gasten op doorreis, en die vertrekken veel te vroeg. Weinig tot geen controle op wat er op de camping gebeurt. Zitten de buren tot 3 uur 's nachts te pimpelen? Loopt het water na en stortbui door je tent? Je zult niemand van de camping zien, wat dat betreft zijn het geen gastheren/dames.

Sanitair werd eenmaal per dag schoongemaakt en in het hoogseizoen is dat wel weinig. Gratis douchen en zelfs wc papier.

Voor de kinderen een speeltuin, en natuurlijk het geweldige meer dat lang ondiep is, ook geschikt voor de kleintjes dus. Neem wel waterschoenen mee, die heb je nodig ivm de stenen.

Brood op de camping, klein winkeltje met diverse eenvoudige dingen en natuurlijk ijsjes

Na een dag weer vertrokken

Piet
1-9-2013

We kregen een plek toegewezen half in het bos half op de weg. De auto's reden bij ons bijna door de tent. In de bossen lag macaroni maaltijd voor de ratten. We zijn de volgende morgen direct weer vertrokken. Het enige mooie was het meer, maar daarvoor zijn ook andere campings.

Fantastische plek!! .

Claire
6-8-2013

Sanitair in het kleine gebouw iets gedateerd n ziet er modderig uit als iedereen daar zo vanuit het meer ingaat en 1 toilet voor dames is te weinig

De sfeer is gemoedelijk, personeel loopt direct met je mee om een geschikte plaats te zoeken. In het bos takken zoeken en elke kampvuur(niet op de grond maar in een bak/bbq.

Vissen alleen met vergunning, tijdens ons verblijf is er iemand aangehouden.

Ik zou niet op een andere plaats dan aan het water willen staan, 2e rij kijkt uit op caravans.

Plaatsje is op 1/2 uur loopafstand, erg toeristisch, gezellig. Supermarkt veel verder, pak de auto.

Er is geen of weinig toezicht op de gasten, er kunnen herrieschoppers zijn en dat dien je zelf op te lossen. Die indruk kreeg ik .

zwarte woud

anoniem
13-3-2012

deze camping is een hele goede camping mooi uitzicht. ruime plaatsen heel gezellig de beheerder is ook heel gezellig en hulpzaam. gewoon perfect!!!

Volgend jaar weer

Chris
14-8-2010

Deze camping biedt voor elk wat wils.

Ja kan in het meer zwemmen, (water)fietsen (te huur), varen en vissen(vergunning op camping).

Het sanitair is schoon en gratis douchen.

De campingwinkel en de eetgelegenheid zijn geopend tot 22:00 uur de winkel gaat 's morgens om 8:00 uur open en kan je er verse broodjes, brood en een krant kopen.

In het restaurant 2x gegeten tegen een goede prijs en voldoende.

Als je ergens in het Schwarzwald overnacht in hotel op camping o.i.d. betaal je kurtaxe van 1,50. Van deze kurtaxe gaat 0,50 naar Konus en met deze Konus-karte heb je gratis vervoer met bus en trein door het gehele Scwarzwald.

De bus stopt bovenaan de camping op 100 m afstand bij de Jugendherberge ieder uur naar Titisee Station (reistijd 5 min) en terug ieder uur tot 19:00 uur (laatste). Trein vertrekt 2x/uur.

Personeel doet alle moeite om het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken.

Ik was met mijn motor en werd behandeld als een koning, daarom kom ik nogmaals terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naturcamping Weiherhof in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naturcamping Weiherhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Naturcamping Weiherhof scoort een 8.52 uit 10 op basis van 30 reviews.