Hotel Maritim Titiseesterstersterster

6.7Voldoende

Duitsland, Baden-Württemberg, Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

6.7Voldoende

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

61 reviews over Hotel Maritim Titisee

• 2019
    7Elisa20-08-2019

Titisee is de moeite, maar een ander hotel liefst!

Prachtige ligging aan meer, dicht bij (te drukke) wandelboulevard, vakantiesfeer, maar hotel Maritim doet niet de minste moeite om zijn klanten het naar de zin te maken. Ontbijt scoort goed maar service (bv. koffie brengen) is ondermaats. Avondeten is goed tot redelijk maar niet volgens de voorspelde formules. Eénmaal per week buffet werd onaangekondigd gewijzigd in dagelijks buffet met steeds terugkerende zaken, men geeft het allerlei namen zoals Italiaans buffet, Spaans buffet, Zwitsers buffet en om het rijtje af te maken Internationaal buffet, hetgeen waarschijnlijk het overschot van de vorige is. Bij uitchecken krijgt men geen overzicht of factuur, gewoon een kasbonnetje wat toch vreemd is. Wij hebben e indruk dat ze toch toeristen genoeg hebben en geen moeite doen.

Melanie Fitterling, Direktionsassistentin, 22-12-2019

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6de Vries24-06-2019

Eerste keer, maar ook de laatste keer!

Kamer aan meerzijde oké, echter alleen vanwege het prachtige uitzicht. Service redelijk. Drankjes duur. Ontbijt was redelijk maar het avondeten was om te huilen, 4 avonden dezelfde groente. Voor de rest weinig keus. Kamer zeer gedateerd, met vaste vloerbedekking hetgeen wij zeer onhygiënisch vinden. Bed was redelijk. Voor de rest was er ‘s avonds in het hotel geen gezelligheid. Erg saai. Hygiëne vonden wij ook niet echt prima. Wat je vastpakte, zoals de trapleuning, of de stoelleuningen, alles plakte. Misschien zijn wij verwend maar dit hotel vinden wij zeker geen 4 sterren waard en wij zullen zeker niet meer terug komen.

Melanie Fitterling, Direktionsassistentin, 22-12-2019

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

8Guy10-08-2016

Prachtig gelegen met minpunten

Kamer met zicht op het meer= een must voor het uitzicht. Heeft dit hotel wel sterren? (nergens een officiële pancarte te zien) Parking € 56.00 betaald, geen bewaking, niet afgesloten, vrij toegankelijk voor iedereen, dagjestoeristen parkeren gratis, alleen hotelgasten moeten betalen, zogezegd omdat slagbomen defect zijn, geen enkele vorm controle van nummerplaat. Laatste avond bij diner: ,,alleen toegankelijk met lange broek'' maar nergens dresscode gehoord, gelezen... hele voorbije week iedereen in short, bermuda, minirok... na zwaar onderhandelen toch eten gekregen, net als tientallen andere mannelijke gasten in short. Kamers zijn gedateerd, kapotte radiatoren, zonnewering, gordijnen, binnendeuren,liften ... werken niet naar behoren. Eten met bediening of warm buffet= OK. Barbecue= warmgehouden grillgerechten op buffet = uitgedroogd. Dranken vrij duur. Wifi veel te zwak.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8ron_3316-02-2016

Bijzonder fijne service en heerlijk eten!

De service is bijzonder goed! Midden winter, voor ons een ski vakantie. Uitgebreid ontbijt, een lunchpakket voor op de ski-piste (feldberg) en genoten van een 'klassieke keuken' tijdens het diner. Voorafgegaan door een gezellige aperitief bij de open haard. Speciale ruimte om ski's te zetten en skischoenen te drogen. Het zwembad is niet erg groot, maar als je daarvoor zou gaan is er een enorm zwemparadijs om de hoek. De kamer was juist ruim genoeg. En... de gratis WiFi werkt!! Kortom, voor ons was een week te kort! Foto is genomen vanuit onze hotelkamer.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 5peter03-01-2016

nooit meer

aankomst aan de receptie onvriendelijk kamer heel vuil de behoefte van de vorige gast lag nog op het onderlaken en in het toilet hierop hebben we gevraagd of ze de kamer opnieuw konden poetsen hebben ze gedaan maar het laken was niet ververst toen we s avonds de sleutel gingen vragen kregen we een diepe zucht en zo ook de rest van onze vakantie waren ze aan de receptie heel onvriendelijk een plus puntje het eten was er lekker en in het restaurant waren ze wel vriendelijk

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Gereisd met partner in december 2015

• 5Suzan27-12-2015

Nooit meer

Het hotel is gedateerd, wel schoon. Ontbijt is goed maar diner was slecht, met uitzondering van het kerstbuffet op 1ste kerstdag. Dit hotel is geen 4 sterren waard, zeker geen aanrader.

Gereisd met partner in december 2015

• 6Leo22-09-2015

mooie ligging.

Hotel ziet er in eerste instantie verouderd uit zowel als de kamers. Eenmaal op de kamer is het schoon wat ik belangrijk vind. Personeel is vriendelijk zoals aan de bar altijd een praatje met de gasten. Het hotel is niet alleen gelegen aan het Titisee maar ook in een straat met vele winkels die typische waren verkopen afkomstig uit het zwarte woud, zoals koekoeksklokken. Heb het hier naar me zin gehad.

Alleen gereisd in januari 2015

• 8yvpelt14-08-2015

Heerlijk hotel in mooie omgeving

Hotel ligt direct aan de Titisee, achteraan op de drukke boulevard, waar de rust van het Zwarte Woud begint! Personeel is zeer aardig. Kamer was ruim, wel wat ouderwets ingericht, maar alles is heel en schoon, bedden prima. Wij hadden half pension, uitgebreid ontbijt (met champagne), diner heerlijk (keuze uit vlees, vis of vega) met uitzicht over de Titisee (wel jammer dat je dan ook binnen zit als het mooi weer is). Galadiner en barbecue stellen niet zo veel voor. Is gewoon een buffet (binnen). Drankjes zijn erg duur in het hotel! Bij het hotel is een grote ligweide aan de Titisee, waar je heerlijk kunt relaxen in de zon of schaduw. Grote parkeerplaats waar je 5 euro p.n. voor betaald. In het hotel is gratis wifi (matige verbinding in de hotelkamer zelf).

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Anne24-02-2015

Goed hotel

Goed hotel, al iets verouderd en kan wel wat vernieuwing gebruiken. Bediening was vlot en vriendelijk. Het eten was iets verfijnder dan dat je gewoon bent in Duitsland zelf. Iedere avond kon je kiezen tussen een vlees en een vis menu.

Gereisd in oktober 2014

• 9Bresseleers30-10-2014

Mooi gelegen hotel!

Hotel is super gelegen,vooral de kamers met zeezicht zijn mooi. De andere kamers met zicht op de winkelstraat zijn heel oud en aan vernieuwing toe. Het ontbijt is super goed en uitgebreid,en je hebt een mooi uitzicht op de Titisee.Het avondeten is meer gewoon voor een 4x hotel.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

1 tip over Hotel Maritim Titisee

• Elvira, 02-09-2012

Als je titisee bezoekt moet je zeker cafe Becker bezoeken. Lekkere taarten en ijs. Op de hoek van Strandbadstrasse en de alte Poststrasse.

1 vraag over Hotel Maritim Titisee

• Dick, 24-09-2018

Nooit meer

Personeel stug en niet vriendelijk,geen gratis bakje koffie bij aankomst.Kamer veel te laat klaar ,interieur jaren 50 en vies en kapot.Kassa begint te rinkelen bij aankomst.Eten heel slecht ,weinig keuze.Wijnkaart wordt bij avondeten gegeven ,glas wijn kost tussen de 10 en 15 euro.Minibar op kamer duur een zakje kleine lace 60 gram 4,50 euro. Hotel is slecht onderhouden ,laatste 20 jaar geen onderhoud gehad.Vrijdagmiddag aangekomen voor 8 dagen vakantie,om 20.00 uur zelfde dag naar huis gereden

Hotel Maritim Titisee info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportVissen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden