Hotel Maritim Titisee

53 reviews over Hotel Maritim Titisee in het Nederlands

Prachtig gelegen met minpunten

Guy
10-8-2016

Kamer met zicht op het meer= een must voor het uitzicht. Heeft dit hotel wel sterren? (nergens een officiële pancarte te zien) Parking € 56.00 betaald, geen bewaking, niet afgesloten, vrij toegankelijk voor iedereen, dagjestoeristen parkeren gratis, alleen hotelgasten moeten betalen, zogezegd omdat slagbomen defect zijn, geen enkele vorm controle van nummerplaat. Laatste avond bij diner: ,,alleen toegankelijk met lange broek'' maar nergens dresscode gehoord, gelezen... hele voorbije week iedereen in short, bermuda, minirok... na zwaar onderhandelen toch eten gekregen, net als tientallen andere mannelijke gasten in short. Kamers zijn gedateerd, kapotte radiatoren, zonnewering, gordijnen, binnendeuren,liften ... werken niet naar behoren. Eten met bediening of warm buffet= OK. Barbecue= warmgehouden grillgerechten op buffet = uitgedroogd. Dranken vrij duur. Wifi veel te zwak.

Gereisd met partner in juli 2016

Melanie Fitterling Direktionsassistentin

De service is bijzonder goed! Midden winter, voor ons een ski vakantie. Uitgebreid ontbijt, een lunchpakket voor op de ski-piste (feldberg) en genoten van een 'klassieke keuken' tijdens het diner. Voorafgegaan door een gezellige aperitief bij de open haard. Speciale ruimte om ski's te zetten en skischoenen te drogen. Het zwembad is niet erg groot, maar als je daarvoor zou gaan is er een enorm zwemparadijs om de hoek. De kamer was juist ruim genoeg. En... de gratis WiFi werkt!! Kortom, voor ons was een week te kort! Foto is genomen vanuit onze hotelkamer.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

nooit meer

peter
3-1-2016

aankomst aan de receptie onvriendelijk kamer heel vuil de behoefte van de vorige gast lag nog op het onderlaken en in het toilet hierop hebben we gevraagd of ze de kamer opnieuw konden poetsen hebben ze gedaan maar het laken was niet ververst toen we s avonds de sleutel gingen vragen kregen we een diepe zucht en zo ook de rest van onze vakantie waren ze aan de receptie heel onvriendelijk een plus puntje het eten was er lekker en in het restaurant waren ze wel vriendelijk

Gereisd met partner in december 2015

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Nooit meer

Suzan
27-12-2015

Het hotel is gedateerd, wel schoon. Ontbijt is goed maar diner was slecht, met uitzondering van het kerstbuffet op 1ste kerstdag. Dit hotel is geen 4 sterren waard, zeker geen aanrader.

Gereisd met partner in december 2015

mooie ligging.

Leo
22-9-2015

Hotel ziet er in eerste instantie verouderd uit zowel als de kamers. Eenmaal op de kamer is het schoon wat ik belangrijk vind. Personeel is vriendelijk zoals aan de bar altijd een praatje met de gasten. Het hotel is niet alleen gelegen aan het Titisee maar ook in een straat met vele winkels die typische waren verkopen afkomstig uit het zwarte woud, zoals koekoeksklokken. Heb het hier naar me zin gehad.

Gereisd alleenreizend in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Melanie Fitterling Direktionsassistentin

Heerlijk hotel in mooie omgeving

yvpelt
14-8-2015

Hotel ligt direct aan de Titisee, achteraan op de drukke boulevard, waar de rust van het Zwarte Woud begint! Personeel is zeer aardig. Kamer was ruim, wel wat ouderwets ingericht, maar alles is heel en schoon, bedden prima. Wij hadden half pension, uitgebreid ontbijt (met champagne), diner heerlijk (keuze uit vlees, vis of vega) met uitzicht over de Titisee (wel jammer dat je dan ook binnen zit als het mooi weer is). Galadiner en barbecue stellen niet zo veel voor. Is gewoon een buffet (binnen). Drankjes zijn erg duur in het hotel! Bij het hotel is een grote ligweide aan de Titisee, waar je heerlijk kunt relaxen in de zon of schaduw. Grote parkeerplaats waar je 5 euro p.n. voor betaald. In het hotel is gratis wifi (matige verbinding in de hotelkamer zelf).

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel

Anne
24-2-2015

Goed hotel, al iets verouderd en kan wel wat vernieuwing gebruiken. Bediening was vlot en vriendelijk. Het eten was iets verfijnder dan dat je gewoon bent in Duitsland zelf. Iedere avond kon je kiezen tussen een vlees en een vis menu.

Gereisd anders in Thu Oct 09 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi gelegen hotel!

Bresseleers
30-10-2014

Hotel is super gelegen,vooral de kamers met zeezicht zijn mooi. De andere kamers met zicht op de winkelstraat zijn heel oud en aan vernieuwing toe. Het ontbijt is super goed en uitgebreid,en je hebt een mooi uitzicht op de Titisee.Het avondeten is meer gewoon voor een 4x hotel.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Oct 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima hotel

meneer van Druten
5-11-2013

goede locatie in centrum dorp. heerlijk eten. vriendelijke behulpzaam personeel

Gereisd met partner in oktober 2013

Uitstekend

marga_gunther
4-5-2013

Het hotel is mooi gelegen en heeft alle faciliteiten. Langs buiten ziet het misschien er een beetje verouderd uit. Wanneer men binnen stapt, en/of de kamers bezoekt, dan ziet men dat alles pico bello onderhouden is. Het eten is ronduit fantastisch (ontbijt 10/10).

Gereisd met jonge kinderen in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Geld wisselen mogelijk, Concierge, Dokter, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportVissen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritim Titisee in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritim Titisee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.