Hotel Jostalstüble ***

Review geschreven door Daniel Claeys

Echt goed

Daniel Claeys
26-9-2011

Landhaus Jostalstüble is ideaal gelegen in het landelijke, rustige Jostal. Van hieruit zijn de klassieke, toeristische bestemmingen (Titisee, Feldberg, Schluchsee,...) heel vlot bereikbaar. Wij kozen voor de formule halfpension. Een wat koele, zakelijke ontvangst maar voor het overige niets dan positieve indrukken. Het hotel is kraaknet, de kamers ruim en voorzien van alle comfort. Het ontbijtbuffet biedt een ruime keuze. 's Avonds is er keuze uit 2 menu's en een vegetarisch menu. Heel lekker, afwisselend, ruim voldoende maar vrij envoudige maaltijden. De uitbaters en hun medewerkers zijn heel vriendelijk en gericht op tevredenheid en behulpzaamheid. Een aanrader zonder meer. Niet direct een 4 sterrenhotel maar een dikke 3 sterren waard.

Gereisd met partner in september 2011