Hotel Jostalstüble

Kleine hotels
Hotel Jostalstüble

We hebben een aantal aanbieders voor Jostalstüble voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Jostalstüble in het Nederlands

Echt goed

Daniel Claeys
26-9-2011

Landhaus Jostalstüble is ideaal gelegen in het landelijke, rustige Jostal. Van hieruit zijn de klassieke, toeristische bestemmingen (Titisee, Feldberg, Schluchsee,...) heel vlot bereikbaar. Wij kozen voor de formule halfpension. Een wat koele, zakelijke ontvangst maar voor het overige niets dan positieve indrukken. Het hotel is kraaknet, de kamers ruim en voorzien van alle comfort. Het ontbijtbuffet biedt een ruime keuze. 's Avonds is er keuze uit 2 menu's en een vegetarisch menu. Heel lekker, afwisselend, ruim voldoende maar vrij envoudige maaltijden. De uitbaters en hun medewerkers zijn heel vriendelijk en gericht op tevredenheid en behulpzaamheid. Een aanrader zonder meer. Niet direct een 4 sterrenhotel maar een dikke 3 sterren waard.

Gereisd met partner in september 2011

Fantastische plek voor natuurliefhebbers

Ans Verhoof
16-6-2009

Dit hotel is rustig gelegen in een prachtig natuurgebied, het Jostal. Het is een geweldig mooi landhotel, een super keuken en voor de liefhebbers een wellness afdeling. Het hotel is bijzonder schoon, de mensen zijn vriendelijk en zeer hulpvaardig. Het Jostal is bovendien een uitgangspunt voor leuke uitstapjes. Voor kinderen misschien iets minder aantrekkelijk, voor wandelaars en bikers des te meer. Al met al een echte aanrader

Gereisd met partner in juni 2009

• RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBowling
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jostalstüble in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jostalstüble zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.