Hotel Heizmannshofstersterster

6.8Voldoende

Duitsland, Baden-Württemberg, Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

6.8Voldoende

Tonen op kaart

42 reviews over Hotel Heizmannshof

• 8natalie kamers12-07-2013

Wel de moeite waard!

Wij logeerden al 2x in dit hotel (1x afgelopen winter en 1x in juli) en zijn telkens heel vriendelijk en hartelijk ontvangen. Je kan er op de gang idd de gebruikelijke katten of hondenhaar vinden en er stond ook een kattenbak afgelopen winter maar die is intussen weg. De kamers zijn wel netjes en ruim. Wij gingen op basis van kamer met ontbijt, niet via een touroperator en aten à la carte wat wel zeer lekker is. Blijkbaar kan je via een touroperator vol pension boeken voor zeer weinig geld, hoteliers kunnen echter niet toveren en hebben intussen ook spijt van deze overeenkomst, prijzen via operators zijn dan ook vermeerderd waardoor de eigenaars tenminste de kans hebben een goede service aan te bieden. Het ontbijt is trouwens ook in orde een assortiment aan vlees, kaas, konfituur, choco,...meer dan voldoende. Wat zeker ook belangrijk is, is dat dat men hier de hoch schwartswaldkarte aanbiedt, een kaart die je vrije toegang geeft tot het badesparadies,

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 5gillis12-08-2012

grote vergissing om hier te boeken!

Er was geen fitness of sauna aanwezig !!! Bij navraag werd ons verteld dat deze er niet meer was (al zeker van jaarwisseling 2011-2012 volgens andere hotelgasten die met Kerst daar verbleven) 6 dagen dezelfde groenten (nl.groentemix) bij het diner en 1 dag zonder groenten. Het saladebuffet was alle dagen hetzelfde (alles in 't zuur). De kwaliteit van de maaltijden was niet bijzonder: vettig en weinig keus. Je moest je haasten voor een (triestig) ontbijt. Het tafelpapier dat een deel de tafel bedekte werd niet veel vervangen (ook al was het vuil). Zondagmorgend vonden we zelfs nog een tandenstoker van zaterdagavond op de ontbijttafel. Het was duidelijk dat de hotelgasten niet teveel mochten kosten en dat er niet teveel overschot mocht zijn.

• 6Fred08-08-2012

Zoals het nu is geen 2e keer

Toen we aankwamen werden we verwelkomt de receptionist, ober, .. Overal waar je kijkt zie je honden, katten en papegaaien alsook het haar van al deze dieren. Het ontbijt was voor ons zeker OK, hat avondmaal daarentegen trok op niets. Onze 2 kinderen hebben 's avonds bijna nooit gegeten, zelf vonden we het ook het slechtste restaurant eten die we ooit voorgeschoteld kregen. De ligging is zeer goed omdat deze zeer centraal is voor alle activiteiten in de buurt. Wel hadden we overal waar we onze hochschwarswald card gebruikten problemen omdat ze hem in het hotel niet konden / wilden opladen, jammer dat we dan ook altijd in de rij van de betalenden moesten aanschuiven om kaartjes te vragen.

Dit hotel kan echt goed worden mits een goeie kok, een vriendelijke receptionist en iemand die alle dieren buitenplaatsen.... ;-)

• 5christelle05-08-2012

om zo te laten

het hotel is rustig gelegen het uitzicht was mooi, en met bushalte aan het hotel tot daar de pluspunten. het hotel zelf is dringend aan een opknapbuurt toe. de garcon was vriendelijk, van de rest niet veel praat. voor de prijs die we betaalden vind ik dat je er ook geen 4 sterren moet verwachten toch is het uiteindelijk nog teveel voor wat je maar krijgt. het ontbijt was steeds hetzelfde, altijd pistolees, nooit eens brood (duits brood). altijd hetzelfde beleg geen enkele keer een gebakken of roer eitje, wel altijd een te hard gekookt eitje. het avondeten trok op niks, pasta - pizza- frieten met kip gezouten puree!!! de keuken, voor wie in half pension verblijft, is duidelijk anders dan wie a la carte kwam eten . Hadden aan hotelier gevraagd om ook a la carte te kunnen eten mits een toeslag maar wou dit niet doen. Mochten wel a la carte eten maar dan aan de prijs van de kaart. van wat in reisbrochure beschreven staat klop er niet veel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 4Els Kempeneers31-07-2012

Geen 3 sterren waard!

Ruime kamers en een mooie omgeving is 't enige positieve aan dit hotel. Onvriendelijke ontvangst, receptie en hall vuil met dierenharen, op 1e verdiep zelfs 'n kattenbak die amper wordt ververst, overal geur van sigarettenrook (vanuit privé, terras en zelfs in restaurant), babybed zonder matras, vuil vast tapijt in kamer, ontbijt afgemeten dus op tijd komen is de boodschap, avondbuffet van bedenkelijke kwaliteit (zeer vettig en weinig gevarieerd), toeristenkaart bleek niet geactiveerd. We waren blij dat we terug naar huis konden, dat zegt voldoende.

• 3tiels26-07-2012

Geen aanrader

Bij het binnenkomen in het hotel valt meteen een onaangename geur op, van vet (zoals een frituur) en rook. Het avondeten was steeds heel vettig en liet te wensen over, we hebben nog nooit zo slecht gegeten! 's morgens was het ontbijt zeer beperkt. Er was een toaster voorzien maar geen toast om in te doen. Er was ook geen kindermenu; in tegenstelling tot wat in de brochure stond. We hebben weinig tot geen informatie gekregen van het hotel, over de werking van het buffet bvb, gelukkig waren er andere Vlaamse gasten die ons informereerden over de saladbar enzo. We moesten ons ook steeds haasten voor het eten, want er was steeds maar net genoeg of zelfs te weing voorzien!! Het dessert was nog zieliger, steeds een anders soort kwark.

• 8van lierde10-03-2012

willen gerust nog terugkomen

algemene indruk is goed.ligging ook ok, goed om te skien.Vriendelijk personeel.Wel wat dieren aanwezig in het hotel(honden,poes,papegaai ...)dus wie daar niet van houdt blijft er beter weg.Zeer tevreden over de kamers ,zeer groot , altijd proper,opgelet!! geen douchegel of shampoo!Het ontbijt was goed maar wel wat afgemeten bv voor elk 1 !!croissant dus als een andere gast 2 croissants had gegeten was er voor ons geen meer over... avondmaal ok maar ook niet meer dan dat. Ook weer allemaal juist voldoende. Per persoon 1 stuk vlees en op is op!!Wij waren aanwezig met 2 families en hebben het erg naar onze zin gehad. Goed geslapen ,grote en propere kamers met aparte slaapkamers voor kids,leuk om 's avonds nog iets de bar te drinken(ook daar niet verschieten als er plots 4 honden te voorschijn komen ..)Voor de kinderen was het ook leuk want het leek alsof ze er thuis waren . Ideaal om van daaruit een paar dagjes te skien in feldberg.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 6baert lucien26-09-2011

verkeerde keus

plus punt ruime propere kamer min het eten. het ontbijt was nog ok ,maar het avondeten was niets smakelijk iedere dag dezelfde salad,er lag zelfs geen tomaatje bij en het hoofdgerecht was veelal uitgedroogd nee voor ons geen tweede keer

Gereisd met partner in september 2011

• 8verschooten jef04-09-2010

topper ,

men voelt zich direkt thuis , vriendelijk en zeer gedienstig . eten zeer geslaagd , met een sugestie van de chef , op onze laatste avond . voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 7Edith De Backer03-09-2010

Goed voor 1 nacht

Mijn eerste indruk was dat het nogal donker en muffig overkwam. Ook een beetje oud en wel eens toe aan vernieuwing. Toch de 'receptie', gang en eetzaal. Het ontbijt was okee. Alle basiszaken waren aanwezig. Maar het avondeten was - zoals hier nog eerder is vermeld - abominabel (en verschrikkelijk zout). De receptie was 23 uur per dag ONbemand. Al was de bediening 's morgens en 's avonds wel okee. De huiskat durft al eens op een tafel springen, voor allergische zielen misschien niet zo interessant... De kamers daarentegen waren erg ruim en erg net. Een minpuntje: 's avonds kon ik vanaf ongeveer elf uur - half twaalf de muizen horen lopen in het tussenplafond boven mij... (Ik zag er toen zelfs ook eentje op het balkon aan mijn kamer.) Een uitzicht op de Titisee mag je dus vergeten en het is toch best een kilometer of twee (langs een erg drukke autobaan) vooraleer je de Titisee überhaupt eens kan zien.

Met andere woorden, niks voor een vakantie, maar een goed doorreishotel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

1 tip over Hotel Heizmannshof

• natalie kamers, 12-07-2013

skiliftpas zit er in,fietsen huren... De gemiddelde prijs voor een ruime kamer met ontbijt is ongeveer €50 (inclusief de kaart), ik vind dat je er veel voor in plaats krijgt. We gingen deze maand met de honden, 2 berner sennens, die hartelijk werden ontvangen, waarvoor je niet extra betaalt maar waarvoor de kamer wel dagelijks extra wordt gepoetst. Het is een paradijs voor honden en voor mensen maar boek rechtstreeks niet via operators, je wint er niks mee! Wij gaan zeker nog terug.

0 vragen over Hotel Heizmannshof

• Gratis wifiOp de kamer