Appartement Haldenhäusle

5 reviews over Appartement Haldenhäusle in het Nederlands

Het moet je liggen

Fam
28-7-2012

Het gebouw ligt in de middle of nowhere, midden in alle wandelpaden etc. Wij hadden de Schwarzwald woning: groot, zeer complete keuken (diepvries, koelkast, oven, magnetron, etc), balkon op noord (dus echt geen moment van zon). Wat ons tegenviel was de gehorigheid: bij de ouderslaapkamer had je aan de ene kant het gezin zelf wonen (die door de week om 6:45 uur opstaan en tot 7:30 uur veel lawaai maken) en aan de andere kant het trappenhuis voor de appartementen (waar je iedereen dag en nacht kon horen lopen). De vloeren en muren zijn echt van papier, we konden in de woonkamer horen welke zender de benedenburen op hadden staan. Al met al hadden we na 10 nachten zo'n slaaptekort dat we lekker naar huis gegaan naar onze eigen bedden (geen spiraal meer in mijn heup). En nog iets heel slechts: door de week was er om 7 uur al geen warm water meer! (had de eigen familie al opgemaakt)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Goed! geen foutjes op te merken

Henrie
16-7-2010

geen foutjes op te merken aan dit appartement mooi met zwembad paarden natuur alles er op en er aan de hond mag mee:)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

diederick
20-3-2010

Het was echt vertoeven hier bij in het huisje. Lekker aan het zwembad liggen of met de kinderen in het speeltuintje spelen met een trampoline glijbaan schommen wipwap en een kabelbaantje. Je kunt ook heerlijk uit eten bij unters wirtshaus. Mmm... echt lekker. je kunt er ook heerlijk rond lopen in de mooie natuur of even gaan winkelen want binnen 5 a 10 minuten ben je in het centrum van titisee. Je bent ook dicht bij Europa park. Dat echt heel mooi is een beetje verglijkbaar met Disneyland Parijs. Echt de moeite waard om er heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jun 29 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

te gek

Johanna
7-3-2010

Wat een vermaak hier en ook nog alles binnen handberijk binnen 5 minuten kun je boodschappen doen en restaurants in de buurt die heerlijk eten serveren. De familie is zeer vriendelijk. Te gek. We gaan hier al heen sinds dat de kinderen jong zijn en nogsteed willen ze hier heen.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Mar 07 2010 20:07:21 GMT+0000 (UTC)

Echt TE GEK!!!!

Yvon
15-11-2009

Echt alles is in de buurt en je hebt heel veel ruimte en de inrichting lijkt op een Schwarzwalder sfeer. als je hier niet bent geweest weet ik het ook niet meer. Er is een zwembad en een speeltuin voor de kinderen ook zijn er veel liefe maar zeer leuke dieren. Je kunt elke ochten dan ook nog een lekkere broodjes krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 11 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haldenhäusle in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haldenhäusle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.