Camping Buehlhof

7 reviews over Camping Buehlhof in het Nederlands

Heerlijk rustig

Jaspersen,
6-7-2017

Zeer rustige camping iets bergopwaarts vanaf het dorp Titisee. Weinig voorzieningen, maar die hebben wij ook niet nodig. Grote camping, altijd volop plek. Plaatsen zijn niet zo heel groot, maar omdat het er relatief rustig was, stonden we niet ingebouwd en was er genoeg ruimte. Plekken zijn niet allemaal even recht, maar wel gras (en dat is toch wel wat anders dan dat grind op die andere campings aan de Titisee). We hebben hier twee weken gestaan en het is ons prima bevallen. Met afschuw hebben we de andere, drukke, rommelige campings langs het meer bekeken toen we een rondje meer wandelden. Dit past veel beter bij ons!

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke plek

Margriet
18-9-2015

Mooie, ruime camping, met een deel vaste plaatsen en een heel groot veld voor toeristische plaatsen. De camping ligt op een berg, de weg er naar toe is erg stijl en met twee haarspeldbochten. De plekken zijn niet allemaal even vlak, waardoor het even puzzelen is met de tent om goed te staan. Maar als je staat is het een heerlijke, rustige camping, ruime plaatsen en op loopafstand van Titisee. Het sanitair is brandschoon, wel 50 cent betalen voor de douche maar dan heb je ook een heel fijne douche. De eigenaar is zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sober, maar prima camping!

Bas
26-6-2014

Wij vertrekken altijd op de bonnefooi, kwamen zodoende bij camping Buhlhof uit omdat de campings direct aan het meer vol zaten.

Rustige camping waar vooral veel campinggasten een aantal dagen staan voordat ze weer op doorreis gaan. Camping ligt wat verder van het meer af dan de andere campings, daardoor minder kinderen op de camping.

Staat van het sanitair is goed. Camping wordt gerund door een ouder echtpaar. Mevrouw maakt meermaals per dag het sanitair schoon.

Al met al een prima (doorreis) camping.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuke plek

bjorn
2-8-2012

Al een paar keer op deze camping geweest en bevalt nog steeds sanitair is zeer proper en het is een nette en verzorgde camping,ook de baas en zijn vrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in januari 2012

Als ik in de buurt ben ga ik weer

wim
25-8-2009

Mooi camping helaas geen eetgelegenheid maar dat kan in de stad op 3 min lopen . Sanitair word om de drie uur schoongemaakt. De eigenaar en zijn vrouw erg aardig en behulpzaam. Sorry als hij zegt er komt geen regen komt het ook niet. Heelveel info van de eigenaar over de streek.Zij willen alles voor je doen zodat je een fijne tijd daar hebt .

Gereisd met vrienden in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer !!!!

Jan en Aly Letema
23-8-2009

Omdat het die dag 37.2 graden was hadden we een plekje onder een paar bomen uitgezocht. Zo tegen een uur of 6 's-avonds hoorden wij dat er onweer en zware hagelbuien op komst waren. We hebben toen de campingbeheerder gevraagd of we niet op een andere plek mochten staan, waarop hij antwoordde: Zuerst wollen Sie im Schatten stehen und nun wieder dies , waarop hij zich omdraaide en met zijn werk verder ging. En wij konden staan blijven waar we stonden. Wij dus nooit weer.

Gereisd met partner in augustus 2009

Fantastische plek

angela thijssen
14-4-2009

groot,ruim en rustgevend. veel speelruimte voor kinderen. bosrijke omgeving. zwembad ligt dichtbij de camping. camping ligt boven op een berg.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Buehlhof in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Buehlhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.