Camping Bankenhof

Camping Bankenhof
7,6

33 reviews over Camping Bankenhof in het Nederlands

We zijn heel wat gewent als we met de tent weg gaan, het blijft altijd een gok.

Deze camping uitgezocht via het zoeken op Google Earth, ze zijn er super behulpzaam, nu al weer een mooie plek uitgezocht voor dit jaar, we zijn nog niet klaar met dingen doen in de regio.

Via de mail kreeg ik te horen dat ze nr 2 geworden zijn in de regio van alle campings, en nr 59 van Europa Dat zegt wel iets over deze camping. de stroomaansluiting zit dicht bij de plekken, het is wel wat verder lopen naar de toiletten maar deze zijn mooi een goed schoon.

Bij problemen word alles uit de oude doos gehaald om het te verhelpen of op te lossen,

Deze camping is zeker de moeite waard voor je kampeervakantie in het zwarte woud.

Prachtig gelegen, moderne camping

Fam Pelser-Wouters
20-8-2017

Gezin met 2 kinderen van 4 en 6 jaar oud, vier nachten gekampeerd met een tent. Prachtige omgeving in het Hochschwarzwald, maar het was er ijskoud (10 graden in augustus) en regende veel. Niet veel indoor activiteiten in de omgeving. Twee nachten eerder vertrokken dan we hadden gereserveerd, dus moesten we de tentplaats voor die nachten nog als boete betalen. Camping ligt op loopafstand van de Titisee, en heeft zelf een gezellige grillplaats aan een beekje waarin kinderen ook kunnen spelen. Sanitair is tiptop in orde, zowel het oude als nieuwe deel. Kindersanitair is fantastisch, mijn meisjes vonden het super en zouden het liefst de hele dag in de (verwarmde!!) badkamer gestaan hebben, onder de kikkerdouche. Geen animatie voor volwassenen of kinderen, maar dat vinden wij ook niet nodig. Spijtig dat de tentenweide zo ver van het sanitair ligt. Vooral 's nachts is dit erg vervelend. Campingwinkel is enkel goed voor broodjes, verder vrijwel niets te krijgen, geen fruit of groente.

Ok, maar toch nooit meer

Fam. Willems
15-4-2017

Sanitair is ruim en zeer net. Plaatsen zijn wat krap en overal ligt kiezel. Een beetje gras zou de bezoeker dichter bij het gevoel brengen in de natuur te verblijven. Wandelafstand naar Titisee valt wel mee, mooi pad rond het meer. In april reeds enorm veel muggen rond het meer, vraag me af hoe dat in de zomer is.

Ondanks de vriendelijke ontvangst van Angela, gaan we er toch nooit meer terug. Een medewerkster van de receptie vond het ongehoord dat we pas de namiddag na aankomst kwamen aanmelden en vond het nodig hierover een slaande ruzie met ons te houden. Wij hadden nochtans vergeefs 3 eerdere pogingen gedaan om ons eerder in te schrijven. Ongehoord hoe we behandeld werden, terwijl we er op 2 dagen tijd wel een kleine 200€ hebben uitgegeven.

Oude reviews (archief)

Prima, goed georganiseerde camping

Erik Schothans
6-10-2016

Een mooi gelegen camping dichtbij de Titisee. Een prachtige uitvalbasis voor lange wandelingen en spannende fietstochten in het Hochschwarzwald. Alle voorzieningen zijn aanwezig en het sanitair is TOP !

Gewoon goed. Sanitair super, ligging rustig

fam Voncken
10-9-2016

Aardig personeel, verse broodjes, super sanitair

Wel helaas een verdeling tussen tenten en caravans en veel plekken met grind

Eenvoudig speeltuintje. Ook Nederlandse kindjes. Maar lekker gemend met alle nationaliteiten e

Je kan naar Titisee lopen, maar dat is wel ver. Beter neem je de bus, ook vanwege het dure parkeren.

Was een leuke camping voor 1 keer.

m v megroot
26-8-2016

Eigenlijk vonden we alles goed. Sanitair (vooral nieuwe deel) is erg schoon, en alles wordt prima onderhouden.

Restaurant, lekker, maar bescheiden kaart, en in verhouding tot in het stadje Titisee niet goedkoper. Naar de Titisee is het vanaf de camping toch nog wel zo'n 200m lopen. Vergeet geen waterschoenen, want er zijn erg veel grote keien in het water.

Het is een rustige camping en niet aan te raden voor gezinnen met jonge kinderen. Er is wel animatie (volgens de borden) maar we hebben er niet veel van gezien. Kan twee redenen hebben. Het speelt zich allemaal binnen af, of er gebeurde niets.

Het is een prachtige camping, rustig vanaf 23:00 wat we erg prettig vonden. Helaas zagen we ook hier het aantal campers het aantal caravns erg overstijgen. 8 campers tegenover 1 tent en 1 caravan.

Fijne camping in prachtige omgeving!

Simone
18-7-2016

Camping Bankenhof is een fijne middelgrote camping. Het personeel is heel vriendelijk, sanitair is in keurige staat en schoon. De camping ligt prachtig in het dal en vlak aan het (Titisee) meer. Het dorp ligt iets verderop, maar is prima te lopen. De belangrijkste voorzieningen zijn op de camping aanwezig. Supermarkt (Lidl) in de buurt. Er is veel rust. Voor kinderen is er niet heel veel te doen, kleine speeltuin. Ook goed geschikt als tussenstop voor één of een paar nachten.

Afrader

Marja
19-8-2015

De camping krijgt goede reviews, maar wij (man, vrouw en 2 kinderen van 3 en 5 met vouwwagen) werden niet blij van de camping. Het is heel groot, de plekken zijn nauwelijks van elkaar gescheiden en voelt massaal aan. De speeltuin heeft een trampoline (€1 voor 6 min), een zandbak, pingpongtafel en speelhuisje met glijbaan. Heel klein voor zo'n grote camping. Het sanitair is allemaal op 1 plek, nl in het hoofdgebouw. Niet handig als je 's nachts naar de wc moet en eerst 500m moet lopen. Het sanitair is wel heel netjes en schoon. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. WiFi is alleen in de receptie. De tenten staan allemaal op 1 veld, direct naast elkaar en zonder privacy.

Titisee zelf is enorm toeristisch, alsof je ineens in Lloret loopt. Het meer is mooi en prima om in te zwemmen.

Basic camping, prima op orde

Rob
15-8-2015

Ruime plekken, kijk even waar de zon op komt voor mooiste plek. Trekkersplaatsen in gras, caravans/campers veelal op steen. Sanitair super, mini winkeltje, aardige kaart in restaurant. Geen zwembad, niet direct aan de Titisee maar paar minuutjes lopen. Er liggen 4 campings rond de Titisee, waarvan 2 aan het water en 2 er net buiten.

heerlijke camping, vlakbij de titisee, meer/zwembad vlakbij voor 3 euro pp. ik miste een zwembad op de camping voor de late namiddag baantjes, maar ach, geeft niks. Nette, schone camping met veel oog voor detail. Leuke kinderspeeltuin, badhuis speciaal voor kinderen (leuk ingericht, mijn complimenten) We kregen een plek toegewezen maar mochten die ook nog veranderen in de tegenover liggende plek (meer schaduw) Veel campers hier en er is ook een hoger gelegen tentenveld. Je kan achterin een paadje nemen, zo het bos in. Er waren opvallend veel hondeneigenaren, de een wat beter getraind dan de ander, hm... Er is een kleine gezellige campingwinkel, alleen het restaurant werd wat slecht bediend, lang wachten, verkeerde bestelling doorgekomen, jammer. Savonds waren er wat blerende kinderen maar die waren tegen half tien op bed, eindelijk. Maar superschoon,ook wat waard! En niet te duur, prima! Volgend jaar komen we weer onze hangmat hier ophangen. Bedankt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bankenhof in Titisee-Neustadt (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bankenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bankenhof scoort een 7.57 uit 10 op basis van 37 reviews.