Appartement Am Roten Platzstersterster

5.3Matig

Duitsland, Baden-Württemberg, Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Op vakantie geweest naar Am Roten Platz?

5.3Matig

• 5.8Inrichting
  • 6.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

6 reviews over Appartement Am Roten Platz

• 7CdB11-02-2017

Het bed was goed, verwacht niet te veel.

De eigenaar was altijd opgewekt, komt goed. we hebben niet gekookt in het keukentje. Waarschijnlijk niet genoeg spullen, als je er om vraagt zal het vast in orde gemaakt worden, de waterkoker was niet veilig. Ligging tussen de winkeltjes in "centrum" boven café met af en toe live-muziek. De laatste dag werd ons duidelijk dat het ontbijt een verdieping lager geserveerd werd en niet in het hotel, wat wel gezellig was. Eigen parkeerplek in kelder niet altijd beschikbaar. Gezien de prijs mag je niet mopperen. Veel leuke restaurants dichtbij. Kaartje voor korting Zwemparadijs was leuk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 1Kristel Kockaerts12-03-2014

Nooit meer

Dit hotel is echt een "afrader" op alle gebied. De kamer (3 pers) was tamelijk klein, 1 helft van de douchedeur was stuk en in de "kitchenette" waren geen kookpotten aanwezig. Wij kregen normaal gezien een gratis "Hochschwarzwaldkarte" bij aankomst (staat ook zo vermeld op de voucher van het reisbureau). Aan de receptie, nadat ze ons een halfuur hadden laten wachten, kregen we te horen dat we die kaart pas 2 dagen later zouden ontvangen. Toen we lieten blijken dat we dat toch wel erg vervelend vonden, mochten we plots 's anderendaags de kaart komen afhalen, wat we dan deden en nogmaals een halfuur hebben moeten wachten aan de receptie. Het avondeten was een regelrechte ramp. Als je een halfuur later toekwam was alles op en werd niet meer bijgevuld! Echt alle mensen die halfpension hadden (toevallig allemaal Belgen) waren aan het klagen.In het restaurant is trouwens duidelijk ook een personeelstekort; de tafels werden niet afgeruimd, op elke tafel stonden stapels borden en soeptassen

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 7roos05-08-2013

super mooie ligging

er is een zeer slechte service, ze weten niet eens waar het allemaal over gaat als je iets bijboekt. ze kennen de kaarten niet eens. de lift werkte niet. de ligging is super mooi. de kamer was heel groot maar het rolgordijn was kapot en er waren geen pannen in het appartement.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 3pakaba14-08-2012

Nooit meer

Ruime appartementen en zeer goed gelegen maar de organisatie en het eten is een ware ramp. Het ontbijt is heel eenvoudig en het principe van op is op geldt er. 's Avonds zaten wij gemiddeld 1,5 uur te wachten op het eten. En dit met 3 kleine kinderen. Het eten is niet gevarieerd. We kregen de keuze uit snitzel en worst met frieten of aardappelen of noedels maar geen groenten. We hebben dat herhaaldelijk gevraagd maar dat was teveel moeite. De salade bar was ook op is op en werd niet aangevuld. De klanten die gewoon in het restaurant kwamen eten kregen heel mooi gevulde borden met groenten en ander eten. Ze hanteren daar het principe wellicht van: mensen die half pension geboekt hebben , hebben toch al betaald en daar moeten we niet veel moeite voor doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8B. Reijneveld08-03-2012

Supergoed bevallen!

De appartementen zijn ruim, schoon en hebben een uitstekende ligging t.o.v. het skigebied Feldberg. Ongeveer 10-15 minuten rijden. Het enige dat er ontbrak was een bank in de woonkamer. Het ontbijt dat in hetzelfde gebouw wordt geserveerd is ruim voldoende en iedere dag lekkere verse broodjes. Kortom een goede accommodatie voor een goede prijs.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 6Jan enh Carla vcan Manen09-08-2010

prachtige ligging. Slechte georganiseerd daar!

Prachtig gelegen in het centrum van Titisee. Het ontbijt is eenvoudig en weinig gevarieerd.Er is geen receptie! Leiding in het hotel is aboninabel slecht. Het geheel draait op twee vrouwen( de serveerster en de schoonmaakster) Er is nogal wat kapot, de lift, erg weinig licht in de parkeergarage. Wij lagen met z'n tweeen in een kamer met 2 persoonsbed en een stapelbed(?) We hadden een 2 kamerapp. geboekt en kregen deze grote familiekamer! Titisee en het Zwarte Woud zijn prachtig. Denk er ook aan om de konus gastekarte te nemen, vrij reizen met het openbaar vervoer in de omgeving! Niemand maakt je daar in dit appartement op attent. Zoek een ander complex uit in deze omgeving!

Gereisd met partner in juli 2010

0 tips over Appartement Am Roten Platz