Hotel Das Landhaus

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag25°11°
7,9

7 reviews over Hotel Das Landhaus in het Nederlands

2008

Charmant , sober hotel. Vriendelijke uitbater en vriendelijke mama van de uitbater. Qua prijs vind ik 39€ pppn toch veel, voor een heel eenvoudige kamer met douche. Daar komt nog eens 8€ pp voor het ontbijt bovenop, dus een kleine 100€ per koppel voor kamer met ontbijt. 4-gangenmenu was lekker, maar het voorgerecht was een salade, dus effectief 3 blaadjes kropsla, een grote eetbare bloem en 1 aperitieftomaatje in 4 gesneden!

Ook de 5% toeslag voor het betalen met de kredietkaart vind ook echt niet meer van deze tijd.

Wel supervriendelijke eigenaar, niets is hen teveel...

middelmatig eten maar mooie kamers

marina
25-8-2008

het landhuis ligt in een heel mooie omgeving. de maaltijden konden wel beter: 7avonden waarvan 4 met pasta, 1 met rijst en 2 met aardappels. er was buiten een paar bloemen op je bord, geen fantasie aan de bereidingen. het weinige personeel was wel vriendelijk. jammer dat het hotel zeker op 6km afstand lag van het dorp. (waar dan ook niets te zien was ) onze kamers waren wel helemaal in orde en netjes.

Prima hotel voor 2 overnachtingen

Hilde
28-6-2008

Prima hotel voor 2 overnachtingen. Mooie ligging, vriendelijke mensen (eigenaar), erg behulpzaam

2007

Erg aardige hotelhouder, die veel informatie gaf en goede adviezen.

Het eten (teveel kruiden en eetbare bloemen) was onvoldoende aangepast aan de algemene normen en de kamers en hotelfaciliteiten zijn maar matig.

Volgens de gids geen huisdieren, maar in de praktijk was dit heel anders.

2006

Vriendelijke uitbaters

VH Hendrik en Sonia
15-9-2006

Vriendelijke uitbaters. Perfecte service, nette kamers en lekker eten. Steeds bereid tot het helpen van zijn klanten. Een aanrader

Uitstekend hotel

Hendrik en Sonia
    15-9-2006

Uitstekend hotel. Perfecte service, atlijd klaar om te helpen. Nette kamers, lekker eten wat wil je nog meer...........

Wij komen net terug van een weekendje in

het landhuis maar gaan zeker nog een keer

terug.

De sfeer is fantastisch het eten is perfect,wij hadden op logies geboekt en ter plekke besloten om toch daar te eten.

Voor 14 euro een lekker 4gangenmenu waar vind je dat nog.

De 2eigenaren hebben echt hart voor hun zaak en niet te vergeten hun klanten.

Niks was te veel voor ze.

We hebben een aantal aanbieders voor Das Landhaus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Das Landhaus in Tiefenhäusern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Das Landhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.