Reviews over Tiefenbach

Mooi hotel.

Jan,
    7-5-2010

Een prachtig karakteristiek hotel met een landelijke ligging. Een meertje ligt voor het hotel geheel omringt met een dicht begroeid beschermd bos. De sfeer en bediening is hier zo geweldig dat wij echt niet verder willen zoeken voor nog een overnachting elders op weg naar huis. Kamers niet echt groot maar wel verzorgt. Wifi was niet echt bruikbaar, signaal veel te zwak waardoor enkel op de gang redelijk te werken was. Restauratie prima in orde, iedere avond was het volle bak daar. Voor een rustverblijf is dit een fijn hotel. Ook ontbijt is uitstekend en zeer uitgebreid.