Camping Gutshof Badhütten

Laatste review

Prachtige locatie

Amber,
15-8-2017

Het is er schoon en super netjes. Het personeel is vriendelijk. Behalve de dames van het restaurant niet. Totale stilte in de omgeving wat zeer ontspannend is.

Kenmerken

Amber,

Helemaal geweldig!

Marieke,
15-8-2017

Een prachtige locatie met mooie ruime plekken. De Argen hoor je op de achtergrond.

Mooie kindvriendelijke camping

Metz,
11-8-2017

De camping is mooi en heeft ruime plekken. Het ligt wat afgelegen, maar in de buurt genoeg te doen. Super zwembad en leuke indoor speelhal. Sanitair werd goed bijgehouden. Een toiletgebouw is verouderd, maar wordt wel schoongehouden.

Heerlijke plek

Ivo
8-9-2016

Een mooie camping in prachtige omgeving. Ideaal als je niet op de te drukke campings aan de Bodensee wilt vertoeven. Van vieze toiletgebouwen hebben wij niks gemerkt. Ruime campingplekken, ook de 'standaard' plekken.

Supermarktje heeft slechts de basics op voorraad, maar volstaat. Italiaans restaurant direct naast de camping heeft heerlijke pizza's. Prijs relatief hoog, maar acceptabel.

ruim opgezet, grote speelschuur met trampolines/skelters/tafeltennis was vanaf 14.00 uur open. Mooi zwembad met waterspuiters, kleine glijbaan en prima van temperatuur! De toiletten vooraan de camping waren werden niet goed schoongemaakt. Het gebouw verder op de camping was schoner en douchruimtes ruim. Ook waren de douchejes+ toiletten 'verscholen ' in een ruimte onder de supermarkt schoon. Gratis wifi bij de receptie. Wij vonden het een prima camping

Pluspunten:

*Mooie schone camping, wij hadden een grote comfort plek met eigen water en afvoer.

*Mooi en schoon zwembad met glijbaan en ligweide. Luchtbedden mogen het water niet in, maar ballen etc wel.

*Leuke kleine speeltuin voor kinderen, ook een overdekte speelplaats. Ook is er een soort van kinderboerderij.

*Na 22.00 uur rust op de camping.

*Internet aanwezig, goede verbinding, maar alleen bij de receptie (staan bankjes bij de receptie waar je even rustig op kunt zitten te internetten).

*Aanrader voor campers!

Minpunten:

*Het toiletgebouw bij de heren riekt naar urine. Bij de dames redelijk schoon, kan beter!

*Douchen 1 euro voor slechts 4 minuten douchen, maar wel dmv start/stop systeem.

*Apart betalen voor stroom

*De eigenaresse is zeer onvriendelijk, vooral tegen haar eigen personeel. Scheld personeel uit ten overstaande van campinggasten die wachten bij de receptie.

Mooie omgeving, veel fruitteelt. Dichtbij de Bodensee, slechts 5 km. Mooie fiets- en wandelroutes.

te duur voor wat je krijgt

robbert
13-8-2016

Camping en zwembad zijn goed onderhouden als je aankomt.

maar toiletten zijn vies, stinken naar pis en vooral het tweede toilet gebouw is smerig. Heb municipal campings gehad in frankrijk die schoner waren.

Veel naaktslakken elke ochtend eerst kijken of je schoenen niet vol zitten.

ook heel veel muggen.

s'avonds veel overlast van boeren die stront uitrijden in de hopvelden die rondom de camping liggen.

receptie is onvriendelijk en in loondienst. Restaurant en winkel geen pin aanwezig dus contant betalen.

deze camping is te duur voor wat je krijgt vandaar een onvoldoende.

Niet weer naar deze camping

Peter
11-8-2016

Toen wij aankwamen leek de camping goed: groen en ordelijk. Maar na de eerste nacht was ik er al klaar mee.

De toilletten worden slecht schoongemaakt en zijn vies. Douchen mag maar 4 minuten, moet je voor betalen en zijn ook niet uberschoon. Overal moet je extra voor betalen; ook voor stroom. Dat kan je pas afrekenen op dag van vertrek en niet eerder dan 9.00 uur.

De eerste nacht hadden we gigantisch veel naaktslakken in onze tent. De receptie wilde er niets aan doen (onvriendelijke medewerkers), toen zelf maar met korrels gestrooid om de naaktslakken te verjagen.

De kinderen hadden een speelplek, maar ver weg. Zwembadwater was erg koud. Je mag in het zwembad ook niet met luchtbed o.i.d..

's avonds naar een stadje is ook niet fijn, je moet namelijk voor 22.00 uur binnen zijn. De poort is vanaf dan tot 8.00 uur gesloten. Camping ligt te ver van Bodensee.

Wij gaan niet weer. Ordelijk, maar saai. De nodige dingen zijn er, maar camping is niet gericht op plezier gasten.

mooie camping, de moeite waard!

Gezin met klein kind
8-8-2016

Prachtig zwembad, premium plaatsen lekker groot, camping erg mooi en rustig gelegen, overdekte speelplaats voor kinderen aanwezig.

Een fantastisch Italiaans restaurant op de camping. Werkelijk nog nooit zo lekker gegeten bij een Italiaan. Alleen jammer van de vele vliegen buiten op het terras, vanwege de naastgelegen boerderij. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Sanitair gebouw 1 vooraan op de camping was mooi en modern. Sanitair gebouw 2, verderop de camping was erg eenvoudig, maar wel veel minder druk bezocht.

1 euro betalen om amper 4 minuten te kunnen douchen vonden wij echt niet kunnen. Dit was wel een minpuntje.

Verder nette camping, wel veel vaste staanplaatsen maar geen last van gehad.

Vriendelijk personeel bij de receptie. Ook tussen 12.00 en 14.00 uur konden wij de camping op en af. Mischien dat dit kwam vanwege het hoogseizoen. Na 22.00 uur 's avonds heerlijk rustig.

Allerlei nationaliteiten op de camping, van Engelsen tot Italianen, Zwitsers, Zweden, Belgen, Nederlanders, spanjaarden en zelfs mensen van de Faroer eilanden.

Vanaf deze camping gemakkelijk uitstapjes te maken naar Oostenrijk, Lindau, Mainau, Tettnang, etc.

Prachtige camping

Lia
27-7-2016

Prachtig sanitair

WiFi alleen bij receptie maar erg goed

Mooie omgeving vlakbij Bodensee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gutshof Badhütten in Tettnang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gutshof Badhütten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.