7.1GoedScore uit 42 reviews

Laimnau/Badhütten 1/2, D-88069

Wat zeggen bezoekers over

Gutshof Badhütten

7.1GoedScore uit 42 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

42 reviews

matig
Door Jacob op 11-07-2023
Gereisd met partner

Mooie camping met zwembad. Restaurant was goed. Campingplaatsen waren deels klein uitgevallen met wat grotere plekken. Receptiepersoneel was onvriendelijk. Winkeltje alleen in de ochtend open stelde niet veel voor, alleen brood en wat dranken. Er waren te weinig douches en wc's vandaar dat als je hoge nood had je het bij de dames moest proberen die weer bij de heren kwamen. Sanitair was gedateerd en vies. Honden moeten worden aangelijnd, heb niet een hond aangelijnd gezien met als gevolg dat her en der hondendrollen lagen. Ook vlak achter onze plek wat de doorslag gaf om eerder te vertrekken.

Prima camping nabij de Bodensee
Door Robbert op 04-11-2021
Gereisd met partner

Grote camping, deels seizoensplaatsen, deels trekkersplaatsen (wel op gescheiden terreinen). Ruime plekken met stroom, deels onder de bomen. Uitstekend sanitair, schoon en ruim voldoende. In het hoogseizoen elke ochtend de bakker op de camping. Groot zwembad, goed restaurant met mooi terras. Erg rustig gelegen. In Tettnang alle voorzieningen, op 5 minuten rijden. De bezienswaardigheden aan de Bodensee (Lindau, Friedrichshafen, Meersburg, Konstanz, Bregenz, Insel Mainau) allemaal goed te bereiken vanaf deze camping. In het hoogseizoen 2021 was de camping redelijk bezet, maar lang niet vol. Maar in deze Corona-zomer waren er veel minder buitenlanders in Duitsland dan anders. Zeker een aanrader, deze camping. Mooi, ruim, rustig, alles goed voor elkaar.

Mooie camping op het platte land van Duitsland
Door Ruesink op 16-08-2020
Gereisd met jonge kinderen

Keurig verzorgde appartementen. Leuk zwembad maar verder niet heel veel te doen voor kinderen. Animatie is niet aanwezig maar wel is er een speeltuin en sportveld. Restaurant dat naast de camping ligt is erg goed en heeft een mooie biergarten.

Gutshof Badhütten

Fijne camping!
Door Rinke Velds op 16-08-2019
Gereisd met jonge kinderen

Een fijne vakantie van ruim 2,5 week op deze camping doorgebracht. Een prachtige plek met veel groen, ruime plekken met voldoende privacy, een fijn zwembad en heerlijk brood iedere ochtend. Restaurant/pizzeria is geweldig, heerlijk eten, zowel Italiaans als Duits. (Bovendien hebben ze ons geweldig uit de brand geholpen met het invriezen van onze koelblokken) De camping is een prima uitvalsbasis voor uitstapjes in de prachtige omgeving van de Bodensee in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland, en iets verder weg ook de Allgäu. Een paar kleine kritiekpuntjes: -Sanitair zou met name midden op de dag net wat beter schoongehouden kunnen worden. -Vriendelijkheid van sommige medewerkers op de receptie zou wat beter kunnen -Kampwinkel moet je je (uitgezonderd het genoemde heerlijke brood!) niet te veel van voorstellen. Vandaar een 8, maar het heeft zeker potentie voor een 9 of zelfs 10!

Voor ons een verkeerde keuze
Door Martin op 28-07-2019
Gereisd met jonge kinderen

De camping is op zich ok. Zwembad is prima, ruime plekken. Het is een camping waar mensen veelal op zichzelf zijn en daar is op zichzelf niks mee maar dat maakt t voor onze kinderen 5 en 8 minder leuk. Als je van animatie houdt hoef je hier niet heen te gaan want die is er niet. Het overdekte sportveldje zoals op de site staat is er niet. Is in gebruik als opslagschuur. Je moet betalen voor het douchen! Ik mocht de muntjes niet betalen met mn pinpas want dan zou het hen weer geld kosten. Bijzonder! Wi-Fi is alleen rondom de receptie en dan nog erg slecht. Voor rustzoekers prima maar niet voor gezinnen met jonge kinderen.

Prima camping.
Door Ed op 16-07-2019
Gereisd met partner

Prima camping..alleen om er te komen moet je de juiste weg nemen, Tom Tom stuurt je langs, wel mooie, smalle wegen Vriendelijk personeel aan de receptie, Alles was zeer schoon, mooie douches, aantal toiletten in weekend aan de minimale kant. Mooie ruime plaatsen, en ruim zwembad..

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.