Vakantiepark Tennenbronn

Heerlijk bij tanken!

Familie de W.
11-5-2018
  • Onderkomen9

Toen wij hier waren was het ongelofelijk stil/rustig. Heerlijk! Maar misschien kwam dit omdat de schoolvakantie nog niet begonnen was in Duitsland. Het is hier erg gemoedelijk en voelt als thuiskomen. Wij hadden via Tennenbronn geboekt en hadden een particulier huisje met meer dan van alle gemakken voorzien en brandschoon. Wel is het interieur erg gedateerd maar netjes en duitse gezelligheid. Niks mis mee! Let welo op.. t buitenzwembad is buiten t seizoen niet open, informeer hier eerst naar.. onze dochters waren teleurgesteld. Solemar thermen heeft alles goed gemaakt.. een heuze aanrader.. niet duur... en maar een half uur rijden. Lidl Aldi en Kaufland een kwartier met de auto. Veel wandelroutes en veel te doen in de omgeving. Freiburg viel ons tegen qau winkel aanbod. Heerlijke tijd gehad!!

verrassend hoe mooi het Zwarte Woud is!

monique
5-8-2017
  • Onderkomen9

Wij zijn hier 1 week geweest met 2 pubers. Wij hadden erg mooi weer en konden dan ook veel ondernemen. o.a. Titisee, Feldbergbahn met erg mooi uitzicht, kasteel Hohenzollern ( 1 uur rijden ), Europapark ( 1.15 uur rijden, fantastische achtbanen ), Badeparadies. Het zwembad naast het park kan je zwemmen voor €1,00 per persoon, geweldig. Het vakantiepark had een roofvogelshow georganiseerd en dat is een aanrader. Elke ochtend staat er een kar met lekkere broodjes van de bakker uit het dorp. In het dorpje is een eenvoudige supermarkt. Het park zelf is erg rustig en makkelijk overal tussendoor te lopen. Wij hadden Uhuweg nr 6, dit huisje was opgeknapt ( nieuwe keuken/badkamer, nieuw dak, nieuwe bedden, mooi meubilair ) en dat was prima. Het restaurant op het park is eenvoudig, maar je kunt er goed eten voor een redelijke prijs. Het personeel is erg vriendelijk, ook bij de receptie. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op dit park en het Zwarte Woud heeft erg veel te bieden. Zeker om aan te bevelen !!!

Zorg dat je nooit huisje 95 krijgt

Van t Hof
29-7-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Het park is heerlijk rustig. Ligt in het bos. Zwembad is heerlijk. Met de Konus Karte heb je vrij gebruik van openbaar vervoer. Villingen, Triberg en Baden-Baden zijn aanraders. Wij hadden huisje 95. De leidingen in de keuken zijn niet goed gemonteerd. Er is een soort van stellage gemaakt van de een platic fles met keukenpapier. Die stort dus in bij gebruik van de keuken. Hierdoor stond de keuken blank. Er is een soort huismeester voor kleine klusjes, maar die kon niks doen. Zorg dus dat je nooit huisje 95 toegewezen krijgt!

Rustig gelegen, prima accomodatie

Kirsten
    7-9-2016
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

Wij zijn hier een week in september, net buiten het seizoen. Het is rustig op het park, weinig toeristen maar wel mensen uit de buurt. De huisjes op het park zijn bijna allemaal particulier eigendom en worden via reisorganisaties doorverhuurd. Het is dus een beetje afwachten welk huis je krijgt en hoe daar de inrichting is. We hebben echter een prima onderkomen, waar alles is wat we nodig hebben. Erg netjes en modern. Elke morgen tussen 7.30 en 11.00 staat de bakker met verse broodjes met een wagen op het park. Het restaurant is ook prima, echte Duitse kost met veel vlees en friet en weinig groente ;-)

Met de Konus kaart is het openbaar vervoer gratis en dat is erg leuk. De echt grote attracties zijn echter best ver weg. Als we nog eens met kinderen naar de Schwarzwald komen zoeken we liever iets in HochSchwarzwald. (Badeparadies, TitiSee, Feldberg) Maar voor deze keer hebben we ons prima geamuseerd. Het buitenzwembad is geopend tot midden september bij goed weer.

Redelijk park

Paul
    6-9-2016
    • Activiteiten3
    • Onderkomen7

Vakantiepark bestaat uit particuliere huisjes, receptie, restaurant en speeltuintje. Meer niet. De touroperator doet het voorkomen dat er kinderanimatie is, dit is er in het geheel niet. Voor de kinderen een kleine speeltuin, zandbak, voetbalveldje en een paar skelters. Het gemeentelijke zwembad ligt op c.a. 500 meter afstand, op een steile helling. Lastige klim met vermoeide kinderen. Hiervoor dient men wel afzonderlijk entree te betalen. Parkwinkel niet kunnen betrappen op opening terwijl dit in het hoogseizoen wel zou moeten zijn volgens de touroperator. Het huisje was ruim, zeker vergeleken met de stacaravans die tegenwoordig standaard lijken te zijn. Inrichting wat gedateerd, dit verschilt per huisje. Prachtige omgeving, veel te doen op een afstand tot c.a. 1 uur rijden met de auto vanaf het park. Het restaurantje op het park ziet er vrij simpel uit, maar je kan er heerlijk eten.

rustig park , in mooie omgeving...

peggy
    31-8-2015
    • Activiteiten4
    • Onderkomen8

ons huisje was gelukkig schoon, nieuwe keuken en badkamer, goede bedden ...

Een volle inrichting met beeldjes en tapijtjes dat klopt...

Voor de kinderen was er voorin een voetbalveldje met veel skelters, de kinderen konden zich er goed vermaken.

Naast het park een supermooi zwembad, zo netjes!!

In de omgeving is er veel te doen, diverse mijnen om te bezoeken , rodelbaan , waterval , soort openluchtmuseum arnhem, blotevoeten pad,

Ook is het goed te doen om wandelingen in de buurt temaken ,zo over de bergen en via leuke paadjes.

Je kunt ook gratis gebruik maken van het openbaar vervoer, een aanrader

Rustig park, mooie omgeving

Fam. Casa
    27-8-2015
    • Onderkomen6

Het is erg rustig op het park, niet veel te doen, heerlijk!

Prachtige omgeving, park ligt midden in de bossen. Mooi wandelen in de omgeving en 's ochtends vroeg wild spotten is erg leuk (herten, vossen, roofvogels, hazen).

Wij hadden een Winnetoe huisje vrijstaand. Het huisje was wel wat verouderd, had een leuke Tiroler inrichting, schoonmaak kon beter.

Triberg is ook een aanrader.

• Onderkomen8

We hadden een aangenaam verblijf. Het park is heel mooi gelegen en erg rustig. Geen grote luxe maar alles wat je nodig hebt voor een weekje ontspannen genieten.

Sterk afhankelijk van het huisje.

Wolf
    16-8-2015
    • Activiteiten2
    • Onderkomen8

Het park is ruim opgezet. Wij hadden een gerenoveerd huisje dat prachtig aan de rand van het bos lag. Inrichting jarig 70/80 maar huisje was schoon en van alle gemakken voorzien. Er zijn ook huisjes op het park waaraan de laatste 30 jaar niets gedaan is. Als je de pech hebt dat je je vakantie moet doorbrengen in zo'n huisje je vakantie, wordt je niet blij.

Zwembad naast het park is prima. Ook in omgeving genoeg leuke uitstapjes te doen.

Nooit meer!

Fam. V
    6-8-2015
    • Activiteiten2
    • Onderkomen2

Robinson gehuurd. Het huisje lijkt niet op de foto van de folder. Voor de deur lag viezigheid. Op de muren allemaal doodgeslagen insecten. Achter de verwarming lagen allemaal dode insecten. Er stond een stapelbed met flinterdunne matrassen en in de slaapkamer scheuren in de muren. Badkamer was wel opgeknapt maar niet afgewerkt. Wij zijn van de 7 nachten maar 2 gebleven. Wel mooie omgeving. Het zwembad van Tennenbron is prima. Solemar een absolute aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Tennenbronn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Tennenbronn in Tennenbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Tennenbronn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Tennenbronn scoort een 6.95 uit 10 op basis van 69 reviews.