Vakantiepark Tennenbronn

Prima!

Sander
11-9-2018
  • Onderkomen8

Prima vakantiepark met particulier te huren huisjes. Wij hadden een Winnetou huisje en dat is prima voor z'n 4en. Het is een 6 persoons huisje, maar ik kan me voorstellen dat dit wel wat krap wordt op de 2 slaapkamers boven. Beneden een fijne grote woonkomer met zithoek en eettafel. Verder buiten een heerlijke veranda over de hele breedte.

Op het park zelf komt elke morgen een bakker voor verse broodjes, maar deze is best prijzig. Je kunt ook even naar Tennenbronn zelf rijden, daar zit een heerlijke bakker.

Het zwembad is niet van het vakantiepark zelf, maar van de gemeente en is net buiten het park. Lopen kan, het is echter wel een vrij steile klim terug.

De mensen bij de receptie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

In de omgeving genoeg te doen, ook bij wat minder weer. Aanrader is Park der Zeiten in Schramberg. Heerlijk voor kleine kinderen en vrij entree.

Al met al gewoon prima of vakantie te vieren, wij komen nog wel eens terug

Herhaling vatbaar!

Amy Hicks
31-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

De park is vrij rustig en heerlijk hoog de bergen in. Onze huis was schoon en netjes toen we aankwamen en, godzijdank, het had een super bedankt!! Geen plastic mattrass, gewoon een lekker bedje.

Onze keuken was vol met alles wat we nodig hadden.

Helaas was er een miscommunicatie over beddengoed en uiteindelijk moesten we €85 betalen voor een paar dagen gebruik. Niet blij mee maar de klantenservice via de telefoon waren super vriendelijk en hulpzaam. We hopen voor een positieve uitkomst.

De broodkraam op het park is heerlijk maar vrij duur, maar geld waard!

Ja, je moet lopen naar het zwembad maar het is niet zo ver en je kan een beetje bewegen!!

In de buurt zijn leuke stadjes en dorpjes. Ga zeker een rondje rijden in je auto!

De park heeft ook een schattige speeltuin voor je kids en wat skelters voor de oudere kinderen (en stoere ouders!) Heerlijk.

Rustig park met mooie schone huisjes

Anoniem
23-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9

Mooie huisjes in een prachtige rustige omgeving. Gezellig ingericht huisje (nr. 16) met alles erop en eraan. Wasmachine en wasdroger zijn van de eigenaren en mochten (terecht) niet gebruikt worden. Wel met Senseo en afwasmachine. Hele complete keuken. 2 slaapkamers met in totaal 7 slaapplekken! Verzorgd park. Van 8.00 tot 10.00 kan je bij een broodkar verse broodjes halen. Er is een speelveld met trampoline en skelters. Verder weinig voor jonge kinderen. Er liggen 2 tennisbanen, maar die zijn verwliderd, zonde! Er was een winkeltje, maar dat staat te koop. In het dorp zit een lekkere bakker en supermarkt. In Schramberg zitten Aldi, Lidl en Kaufland bij elkaar. Vooral Kaufland heeft alles dat je nodig hebt.

Kortom, als je van rust en gezelligheid houdt, is dit een ideaal park voor een goede prijs. Wij hadden rechtstreeks bij het park geboekt.

Vacanceselect

Heerlijk tot rust komen in dit vakantiepark.

Familie blom
16-8-2018
  • Onderkomen9

Heerlijk even tot rust komen in tennenbron. Na een drukke camping in Italië. We zien de kinderen weer:)). We hadden een heel goed huisje...netjes alles erbij. Hoeft eigenlijk alleen kleren mee te nemen. Verder alles aanwezig....zelfs kruiden / schoonmaak spullen echt aan niks ontbreekt het. Eigen internet in het huisje, super. Zelfs smart tv waardoor we konden netflixen. Huisje numner 13 aanrader. Op het park kun je lekker eten. Er is niet zoveel op het park voor de jeugd. Maar vonden wij niet zo erg. Wandelen mooie omgeving...schramberg leuk om even heen te gaan. Straatsburg erg de moeite waard om heen te rijden. Restaurants sluiten optijd...niet gewend als je uit Italië komt. Verder mooi / net park met vriendelijk personeel. We komen nog een keer terug en hopelijk in huisje nummer 13.

Heerlijk bij tanken!

Familie de W.
11-5-2018
  • Onderkomen9

Toen wij hier waren was het ongelofelijk stil/rustig. Heerlijk! Maar misschien kwam dit omdat de schoolvakantie nog niet begonnen was in Duitsland. Het is hier erg gemoedelijk en voelt als thuiskomen. Wij hadden via Tennenbronn geboekt en hadden een particulier huisje met meer dan van alle gemakken voorzien en brandschoon. Wel is het interieur erg gedateerd maar netjes en duitse gezelligheid. Niks mis mee! Let welo op.. t buitenzwembad is buiten t seizoen niet open, informeer hier eerst naar.. onze dochters waren teleurgesteld. Solemar thermen heeft alles goed gemaakt.. een heuze aanrader.. niet duur... en maar een half uur rijden. Lidl Aldi en Kaufland een kwartier met de auto. Veel wandelroutes en veel te doen in de omgeving. Freiburg viel ons tegen qau winkel aanbod. Heerlijke tijd gehad!!

verrassend hoe mooi het Zwarte Woud is!

monique
5-8-2017
  • Onderkomen9

Wij zijn hier 1 week geweest met 2 pubers. Wij hadden erg mooi weer en konden dan ook veel ondernemen. o.a. Titisee, Feldbergbahn met erg mooi uitzicht, kasteel Hohenzollern ( 1 uur rijden ), Europapark ( 1.15 uur rijden, fantastische achtbanen ), Badeparadies. Het zwembad naast het park kan je zwemmen voor €1,00 per persoon, geweldig. Het vakantiepark had een roofvogelshow georganiseerd en dat is een aanrader. Elke ochtend staat er een kar met lekkere broodjes van de bakker uit het dorp. In het dorpje is een eenvoudige supermarkt. Het park zelf is erg rustig en makkelijk overal tussendoor te lopen. Wij hadden Uhuweg nr 6, dit huisje was opgeknapt ( nieuwe keuken/badkamer, nieuw dak, nieuwe bedden, mooi meubilair ) en dat was prima. Het restaurant op het park is eenvoudig, maar je kunt er goed eten voor een redelijke prijs. Het personeel is erg vriendelijk, ook bij de receptie. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op dit park en het Zwarte Woud heeft erg veel te bieden. Zeker om aan te bevelen !!!

Zorg dat je nooit huisje 95 krijgt

Van t Hof
29-7-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Het park is heerlijk rustig. Ligt in het bos. Zwembad is heerlijk. Met de Konus Karte heb je vrij gebruik van openbaar vervoer. Villingen, Triberg en Baden-Baden zijn aanraders. Wij hadden huisje 95. De leidingen in de keuken zijn niet goed gemonteerd. Er is een soort van stellage gemaakt van de een platic fles met keukenpapier. Die stort dus in bij gebruik van de keuken. Hierdoor stond de keuken blank. Er is een soort huismeester voor kleine klusjes, maar die kon niks doen. Zorg dus dat je nooit huisje 95 toegewezen krijgt!

Rustig gelegen, prima accomodatie

Kirsten
7-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij zijn hier een week in september, net buiten het seizoen. Het is rustig op het park, weinig toeristen maar wel mensen uit de buurt. De huisjes op het park zijn bijna allemaal particulier eigendom en worden via reisorganisaties doorverhuurd. Het is dus een beetje afwachten welk huis je krijgt en hoe daar de inrichting is. We hebben echter een prima onderkomen, waar alles is wat we nodig hebben. Erg netjes en modern. Elke morgen tussen 7.30 en 11.00 staat de bakker met verse broodjes met een wagen op het park. Het restaurant is ook prima, echte Duitse kost met veel vlees en friet en weinig groente ;-)

Met de Konus kaart is het openbaar vervoer gratis en dat is erg leuk. De echt grote attracties zijn echter best ver weg. Als we nog eens met kinderen naar de Schwarzwald komen zoeken we liever iets in HochSchwarzwald. (Badeparadies, TitiSee, Feldberg) Maar voor deze keer hebben we ons prima geamuseerd. Het buitenzwembad is geopend tot midden september bij goed weer.

Redelijk park

Paul
6-9-2016
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Vakantiepark bestaat uit particuliere huisjes, receptie, restaurant en speeltuintje. Meer niet. De touroperator doet het voorkomen dat er kinderanimatie is, dit is er in het geheel niet. Voor de kinderen een kleine speeltuin, zandbak, voetbalveldje en een paar skelters. Het gemeentelijke zwembad ligt op c.a. 500 meter afstand, op een steile helling. Lastige klim met vermoeide kinderen. Hiervoor dient men wel afzonderlijk entree te betalen. Parkwinkel niet kunnen betrappen op opening terwijl dit in het hoogseizoen wel zou moeten zijn volgens de touroperator. Het huisje was ruim, zeker vergeleken met de stacaravans die tegenwoordig standaard lijken te zijn. Inrichting wat gedateerd, dit verschilt per huisje. Prachtige omgeving, veel te doen op een afstand tot c.a. 1 uur rijden met de auto vanaf het park. Het restaurantje op het park ziet er vrij simpel uit, maar je kan er heerlijk eten.

rustig park , in mooie omgeving...

peggy
31-8-2015
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

ons huisje was gelukkig schoon, nieuwe keuken en badkamer, goede bedden ...

Een volle inrichting met beeldjes en tapijtjes dat klopt...

Voor de kinderen was er voorin een voetbalveldje met veel skelters, de kinderen konden zich er goed vermaken.

Naast het park een supermooi zwembad, zo netjes!!

In de omgeving is er veel te doen, diverse mijnen om te bezoeken , rodelbaan , waterval , soort openluchtmuseum arnhem, blotevoeten pad,

Ook is het goed te doen om wandelingen in de buurt temaken ,zo over de bergen en via leuke paadjes.

Je kunt ook gratis gebruik maken van het openbaar vervoer, een aanrader

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Tennenbronn in Tennenbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Tennenbronn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.