Vakantiehuis Tennenbronn

Laatste review

nooit meer

ellis,
13-9-2010

bijv . " Vakantiehuis Tennenbronn *** in Tennenbronn ( Zwarte Woud ) is ... Hadden EEN huisje op internet en zag dat hij geboekt Gezel Fris en Uit . Aangekomen daar wat EEN verschrikking . Erg oud en stoffig waren. Kitranden Badkamer en zwart niet uitnodigend . Wat ee op vakantie !!!!! Onze ndomper Nooit EEN boek op Vakantiepark Het huisje . ERG MUF stinkt!"

2 reviews over Vakantiehuis Tennenbronn in het Nederlands

nooit meer

ellis
13-9-2010

Rustig Park

De graaf
14-8-2010

De huisjes (type winnetoe) waren schoon maar de inrichting was erg jaren 70, wij vonden de ruimte voor 2 volwassenen en 3 kinderen genoeg.

Er was geen magnetron aanwezig,dat was een gemis.

Broodjes service elke morgen vers brood te verkrijgen.

Voor kids is er niet heel erg veel te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Tennenbronn in Tennenbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Tennenbronn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.