Vakantiehuis Tennenbronnstersterster

5.7Voldoende

Duitsland, Baden-Württemberg, Tennenbronn (Zwarte Woud)

Op vakantie geweest naar Tennenbronn?

5.7Voldoende

3 reviews over Vakantiehuis Tennenbronn

• 2019
      6Dennis -texel05-05-2019

1 malig : oud "parkje" meer dan helft is 2de wonig

"Parkje" boven op een berg, 200 meter hoger als dorpje tennenbronn , voor bootschapp. eigenlijk alleen per auto bereikbaar over 1.5 km erg steile helling omgeving erg mooi Huisjes alle particulier bezit, alle anders "zelf opgelapt" weet nooit wat je krijgt 70 procent word niet verhuurd/ 2de woningen , met hoop eigen zooi om de deur. Energie achteraf betalen met Mega tarief ! combi slechte isolatie+ oude cv en "huisvuil toeslag" ? + toeristen bel. naderhand betalen ,geeft bij vertrek een rekening van tegen de 100,- euro met verwarming naar 20gr. dag /15 nacht ,bij buiten 14gr. dag temp + normaal stroom gebr. Buiten hoog seizoen uitgestorven +geen faciliteiten mtb ritje van 15 km geeft fenomenaal uitzicht en minmaal 500 hoogte meter, welke kant ook op, parkje is boven op haast onneembaar steile bergtop, (schwarzwald hier veel steiler als regio freiburg/ Feldberg , waar een 70 km mtb tocht met 3.000 hoogte meter gewoon goed te doen is

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• Oude reviews

2ellis13-09-2010

nooit meer

bijv . " Vakantiehuis Tennenbronn * in Tennenbronn ( Zwarte Woud ) is ... Hadden EEN huisje op internet en zag dat hij geboekt Gezel Fris en Uit . Aangekomen daar wat EEN verschrikking . Erg oud en stoffig waren. Kitranden Badkamer en zwart niet uitnodigend . Wat ee op vakantie !!!!! Onze ndomper Nooit EEN boek op Vakantiepark Het huisje . ERG MUF stinkt!"

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7De graaf14-08-2010

Rustig Park

De huisjes (type winnetoe) waren schoon maar de inrichting was erg jaren 70, wij vonden de ruimte voor 2 volwassenen en 3 kinderen genoeg. Er was geen magnetron aanwezig,dat was een gemis.

Broodjes service elke morgen vers brood te verkrijgen. Voor kids is er niet heel erg veel te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

0 tips over Vakantiehuis Tennenbronn