Hotel Schwarzwaldgasthaus Linde

Kleine hotelsWeer vandaag14°2°
Hotel Schwarzwaldgasthaus Linde
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Schwarzwaldgasthaus Linde voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Schwarzwaldgasthaus Linde in het Nederlands

nooit meer

Josef - Els Sterck
8-5-2010

Kleine kamer met wastafel in de slaapkamer omdat de badkamer te klein was.

Prima Gasthof

Lou en Trudy Ruijters
10-4-2009

Prima Gasthaus. Wij hebben er overnacht ivm doorreis naar Schaffhausen. Voor nog geen 40 euro een prima 2 pers. kamer met ontbijt. 's-avonds heerlijk buiten op het terras aan de jägerschnitzel met friet voor 9 euro. In de directe omgeving weinig te zien maar als tussenstop zeer geschikt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzwaldgasthaus Linde in Tennenbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzwaldgasthaus Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.