Weer vandaag-2°-7°
7,2

Omschrijving
Familiecamping Hegau Bodensee is een geweldige camping voor kleine kinderen. Er zijn veel speelmogelijkheden, een zwemmeer, overdekt zwembad en animatie. In de omgeving vind je goede restaurants. Het restaurant op de camping is simpel. Breng een bezoekje aan de Bodensee. Aan te raden is om de auto te pakken voor uitjes in de omgeving.

20 reviews over Camping Hegau Bodensee in het Nederlands

Geweldige kindercamping, minder goede voorzieninge

Fam. Jongman,
15-8-2018

Geweldige camping voor kleine kinderen, veel te doen, leuke binnenspeeltent en zwembad. Ook het zwemmeer is erg leuk. Goede en leuke animatie. Plekken op de tentvelden zijn minder, maar de vraag of er plek is (en groot genoeg is voor je tent), ondanks vooraf reserveren). Kwak je tent maar meer lijkt het. Veel te weinig stroom punten dus wie t eerst komt wie t eerst maalt, snoeren lopen kris kras over het veld. Er zit gewoon een los stekkerblok tussen voor een normale twee stekker (het stekkerblok zit in een driepunt). Kan maar zo dat er dus vijf tentplekken gebruik maken van 1 driepuntsaansluiting, erg raar geregeld en onveilig. Sanitair is minder, douchen met een douchegordijntje ipv hokje of een zeer klein douchehokje in het andere sanitair gebouw met wisseldouches, van koud naar zeer heet. Ondanks dat zouden we zeker wel nog een keer gaan, vooral omdat het voor kinderen echt geweldig is! Maar niet vijf sterren waardig qua voorzieningen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

tegenvaller

huiveneers JHH
25-9-2016

Mooie camping met centrale ligging. Je moet wel telkens de auto nemen voor bezienswaardigheden. Prijs/ kwaliteit ver te zoeken. Hadden privé sanitaire hetgeen wel fijn was maar niet voor die prijs. Info aan de receptie telkens anders, afhankelijk van het weer??? Acsi blijkbaar alleen in speciale situaties van toepassing. Onvriendelijke bazin. Voor alles borg geven in de vorm van je paspoort. Gaf gevoel van : Hoe de waard is............

voor ons niet meer dus

Gereisd met partner in september 2016

Ontvangst bij receptie zeer hartelijk, alle moeite gedaan om ons een plekje te geven terwijl de camping vol stond.

Helaas is het restaurant nog steeds een ramp. Een x aantal jaren geleden waren we hier ook en toen duurde het al zolang voor we eten kregen maar dit jaar helemaal het toppunt. Na een half uur vragen of we iets te drinken mochten bestellen en de kaart om eten uit te zoeken kwam er een eindelijk een serveerster die ons hielp. Eten was goed maar niet byzonder. Daarna afrekenen : na een half uur zwaaien met portemonnee en op het punt staan dan maar zonder betalen te vertrekken kwam er een ober ( kennelijk baas,manager oid) die vroeg of we soms wilden betalen... nou dat wilden we idd. Op zijn auf wiedersehen zeiden wij dat we niet weer hier wilden eten.. uitgelegd waarom en toen bleek dat tafels die gereserveerd hadden voor gingen i n de bediening ook al stonden die tot 21 uur leeg...... Slecht beleid dus.

Al met al hebben we 4 bedienden aan tafel gehad. Zij liepen daadwerkelijk als kippen zonder kop rond en pakten hier en daar serviesgoed of een menukaart.

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtig overdekt zwembad, geweldig sanitair en heel schoon.

Kortom, alles uitstekend, 5 sterren waardig.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooie verzorgde camping

MV
23-8-2015

Wij hebben met onze kinderen 1 week een stacaravan gehuurd. Dit was een Tamaris en deze lag echt fantastisch! Dit was een mooie ruime plek met privacy, incl. een veranda en een deels overkapping. De auto mag bij de stacaravan staan, wat wel handig is. De stacaravan was compleet en schoon.

WiFi was echter een ramp! Met Android ging het redelijk, maar met een Appel is de verbinding zeer onstabiel. De camping was mooi verzorgt en aangelegd. Wij vonden de ontvangst inderdaad ook een beetje stug, maar niet onvriendelijk.

Verder vonden wij het een groot nadeel, dat de kinderen met begeleiding moesten zwemmen (onze kinderen zijn 12 en 9 en willen zelf gaan en wij willen als ouders ook niet altijd mee 😁).

Er zijn voldoende speelgelegenheden voor zowel jonge als oudere kinderen.

Wij hebben ons prima vermaakt en vonden het geen probleem om in de auto te zitten om bij de Bodensee te zwemmen of om een stadje te bezoeken. Dan zie je ook nog eens iets van de omgeving. Deze is echt prachtig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Mooie gezinscamping

AH
19-8-2015

Op een mooie plek gelegen camping met een eigen midget golfbaan en overdekt zwembad. Alles bij de prijs inbegrepen.

Net sanitair, restaurant aanwezig. Personeel is wat duf, eigenaren zie je niet.

Omgeving is minder, weinig te zien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prima camping

Hoekman
25-7-2015

Het is erg netjes. Het sanitair wordt heel vaak schoongemaakt op een dag en het is modern en nieuw.

Het uitzicht is super. We keken uit op de graanvelden en een kerkje en de vulkaan op de achtergrond.

We stonden op plekje 405. Je moet het plekje wel reserveren. Daar moet je wat extra voor betalen.

Goeie douches,geen drukknoppen.

Mooi zwembad en schoon. Lekkere temperatuur van het water en een whirlpool. Goeie douches en genoeg kluisjes en kleedruimte.

Grote speeltuin buiten en een grote speeltent waar kinderen overdekt kunnen spelen. Een heel groot luchtkussen, stepjes, auto's, speelhuisjes.

Minder was:

Voor afval verwijderen moet je 0,50 cent betalen voor 20 l. Ze gaan dat ook veranderen. Het wordt ondergronds. Het was een heel stuk lopen, vlakbij de receptie.

Waterpunt was 200 meter lopen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prachtige camping, ruime plekken gras en grint

jeedeewee
27-2-2015

Hele mooie camping, super mooi marmer sanitair.

Leiding niet sympathiek.

Gereisd met partner in juni 2008

De camping is zeer mooi aangelegd en alle voorzieningen zijn aanwezig. Je hebt zelfs water, stroom en riolering aan elke plaats. Ook de sanitaire gebouwen zijn mooi en proper onderhouden.

Er is ook een leuke speeltuin voor de kids.

Het restaurant is eenvoudig maar lekker, alleen de bediening liet te wensen over toen wij er waren. Iedereen had al lang eten behalve 1 persoon. Na meermaals informeren kwam er nog steeds niets. Toen viel het per ongeluk een andere dienster op dat er 1 iemand niets had en bleek dan dat de keuken of de dienster dat vergeten was. Als onze dienster die ene pizza nog serveerde nadat iedereen gedaan had kon er zelfs geen excuus vanaf en kregen we een ronduit onbeleefd antwoord als we opmerkte dat het tijd werd dat die er was. Ik hoop dat die dienster ondertussen weg is, want dat was geen groot licht !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Zeer mooi aangelegde en onderhouden camping

darkyduck
11-8-2013

De camping ligt net te ver van de Bodensee om een 9 te krijgen, daarnaast vonden wij het personeel (en de vele Duitse / Zwitserse gasten) wat aan de stugge kant. (niet onvriendelijk maar ook zeker niet hartelijk)

Het binnenbad is schitterend, net als de aanleg/aanzien van de camping. Van de regels hadden wij geen last maar onze kinderen zijn dan ook wat jonger (en begeleiden we ook naar het zwembad).

Van het gebrek aan grondzeil hadden we geen last omdat de grasmat en afwatering (1 flinke regendag gehad) perfect zijn (die regel werkt dus blijkbaar wel)

Grote supermarkt op 1km afstand, voor de rest moet je wel even rijden. (Konstanz, Freiburg etc)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hegau Bodensee in Tengen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hegau Bodensee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.