Camping Hegau Bodensee

22 reviews over Camping Hegau Bodensee in het Nederlands

tegenvaller

huiveneers JHH
25-9-2016

Mooie camping met centrale ligging. Je moet wel telkens de auto nemen voor bezienswaardigheden. Prijs/ kwaliteit ver te zoeken. Hadden privé sanitaire hetgeen wel fijn was maar niet voor die prijs. Info aan de receptie telkens anders, afhankelijk van het weer??? Acsi blijkbaar alleen in speciale situaties van toepassing. Onvriendelijke bazin. Voor alles borg geven in de vorm van je paspoort. Gaf gevoel van : Hoe de waard is............

voor ons niet meer dus

Ontvangst bij receptie zeer hartelijk, alle moeite gedaan om ons een plekje te geven terwijl de camping vol stond.

Helaas is het restaurant nog steeds een ramp. Een x aantal jaren geleden waren we hier ook en toen duurde het al zolang voor we eten kregen maar dit jaar helemaal het toppunt. Na een half uur vragen of we iets te drinken mochten bestellen en de kaart om eten uit te zoeken kwam er een eindelijk een serveerster die ons hielp. Eten was goed maar niet byzonder. Daarna afrekenen : na een half uur zwaaien met portemonnee en op het punt staan dan maar zonder betalen te vertrekken kwam er een ober ( kennelijk baas,manager oid) die vroeg of we soms wilden betalen... nou dat wilden we idd. Op zijn auf wiedersehen zeiden wij dat we niet weer hier wilden eten.. uitgelegd waarom en toen bleek dat tafels die gereserveerd hadden voor gingen i n de bediening ook al stonden die tot 21 uur leeg...... Slecht beleid dus.

Al met al hebben we 4 bedienden aan tafel gehad. Zij liepen daadwerkelijk als kippen zonder kop rond en pakten hier en daar serviesgoed of een menukaart.

Prachtig overdekt zwembad, geweldig sanitair en heel schoon.

Kortom, alles uitstekend, 5 sterren waardig.

Mooie verzorgde camping

MV
23-8-2015

Wij hebben met onze kinderen 1 week een stacaravan gehuurd. Dit was een Tamaris en deze lag echt fantastisch! Dit was een mooie ruime plek met privacy, incl. een veranda en een deels overkapping. De auto mag bij de stacaravan staan, wat wel handig is. De stacaravan was compleet en schoon.

WiFi was echter een ramp! Met Android ging het redelijk, maar met een Appel is de verbinding zeer onstabiel. De camping was mooi verzorgt en aangelegd. Wij vonden de ontvangst inderdaad ook een beetje stug, maar niet onvriendelijk.

Verder vonden wij het een groot nadeel, dat de kinderen met begeleiding moesten zwemmen (onze kinderen zijn 12 en 9 en willen zelf gaan en wij willen als ouders ook niet altijd mee 😁).

Er zijn voldoende speelgelegenheden voor zowel jonge als oudere kinderen.

Wij hebben ons prima vermaakt en vonden het geen probleem om in de auto te zitten om bij de Bodensee te zwemmen of om een stadje te bezoeken. Dan zie je ook nog eens iets van de omgeving. Deze is echt prachtig!

Mooie gezinscamping

AH
19-8-2015

Op een mooie plek gelegen camping met een eigen midget golfbaan en overdekt zwembad. Alles bij de prijs inbegrepen.

Net sanitair, restaurant aanwezig. Personeel is wat duf, eigenaren zie je niet.

Omgeving is minder, weinig te zien.

Prima camping

Hoekman
25-7-2015

Het is erg netjes. Het sanitair wordt heel vaak schoongemaakt op een dag en het is modern en nieuw.

Het uitzicht is super. We keken uit op de graanvelden en een kerkje en de vulkaan op de achtergrond.

We stonden op plekje 405. Je moet het plekje wel reserveren. Daar moet je wat extra voor betalen.

Goeie douches,geen drukknoppen.

Mooi zwembad en schoon. Lekkere temperatuur van het water en een whirlpool. Goeie douches en genoeg kluisjes en kleedruimte.

Grote speeltuin buiten en een grote speeltent waar kinderen overdekt kunnen spelen. Een heel groot luchtkussen, stepjes, auto's, speelhuisjes.

Minder was:

Voor afval verwijderen moet je 0,50 cent betalen voor 20 l. Ze gaan dat ook veranderen. Het wordt ondergronds. Het was een heel stuk lopen, vlakbij de receptie.

Waterpunt was 200 meter lopen

Hele mooie camping, super mooi marmer sanitair.

Leiding niet sympathiek.

De camping is zeer mooi aangelegd en alle voorzieningen zijn aanwezig. Je hebt zelfs water, stroom en riolering aan elke plaats. Ook de sanitaire gebouwen zijn mooi en proper onderhouden.

Er is ook een leuke speeltuin voor de kids.

Het restaurant is eenvoudig maar lekker, alleen de bediening liet te wensen over toen wij er waren. Iedereen had al lang eten behalve 1 persoon. Na meermaals informeren kwam er nog steeds niets. Toen viel het per ongeluk een andere dienster op dat er 1 iemand niets had en bleek dan dat de keuken of de dienster dat vergeten was. Als onze dienster die ene pizza nog serveerde nadat iedereen gedaan had kon er zelfs geen excuus vanaf en kregen we een ronduit onbeleefd antwoord als we opmerkte dat het tijd werd dat die er was. Ik hoop dat die dienster ondertussen weg is, want dat was geen groot licht !!

Wir hatte ein "neues" Sanitärhaus am Platz. Leider war nicht immer warmes Wasser vorhanden, ist mit Kleinkind ein Unding. Unsere Nachbarn haben uns auch erzählt das dies die Ganze Woche schon so ging. Das "Restaurant" Pizza, Pasta, Pommes und Salat. - Pommes die das 2. oder 3. mal in der Fritteuse waren - Stein hart, Tiefkühl Pizza (7,5€ bis 11€) die noch mit ein paar Scheiben Salami oder Tomaten belegt wird und Salat mit Fertigdressing.Als Krönung schreibt man noch groß auf der Speisekarte "Wir kochen ohne Geschmacks- und Konservierungsstoffe". Einfach nicht tragbar.

Zeer mooi aangelegde en onderhouden camping

darkyduck
11-8-2013

De camping ligt net te ver van de Bodensee om een 9 te krijgen, daarnaast vonden wij het personeel (en de vele Duitse / Zwitserse gasten) wat aan de stugge kant. (niet onvriendelijk maar ook zeker niet hartelijk)

Het binnenbad is schitterend, net als de aanleg/aanzien van de camping. Van de regels hadden wij geen last maar onze kinderen zijn dan ook wat jonger (en begeleiden we ook naar het zwembad).

Van het gebrek aan grondzeil hadden we geen last omdat de grasmat en afwatering (1 flinke regendag gehad) perfect zijn (die regel werkt dus blijkbaar wel)

Grote supermarkt op 1km afstand, voor de rest moet je wel even rijden. (Konstanz, Freiburg etc)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hegau Bodensee in Tengen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hegau Bodensee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hegau Bodensee scoort een 8.3 uit 10 op basis van 22 reviews.