Sorteren

Reviews over Tengen

Geweldige kindercamping, minder goede voorzieninge

Fam. Jongman
    15-8-2018

Geweldige camping voor kleine kinderen, veel te doen, leuke binnenspeeltent en zwembad. Ook het zwemmeer is erg leuk. Goede en leuke animatie. Plekken op de tentvelden zijn minder, maar de vraag of er plek is (en groot genoeg is voor je tent), ondanks vooraf reserveren). Kwak je tent maar meer lijkt het. Veel te weinig stroom punten dus wie t eerst komt wie t eerst maalt, snoeren lopen kris kras over het veld. Er zit gewoon een los stekkerblok tussen voor een normale twee stekker (het stekkerblok zit in een driepunt). Kan maar zo dat er dus vijf tentplekken gebruik maken van 1 driepuntsaansluiting, erg raar geregeld en onveilig. Sanitair is minder, douchen met een douchegordijntje ipv hokje of een zeer klein douchehokje in het andere sanitair gebouw met wisseldouches, van koud naar zeer heet. Ondanks dat zouden we zeker wel nog een keer gaan, vooral omdat het voor kinderen echt geweldig is! Maar niet vijf sterren waardig qua voorzieningen

tegenvaller

huiveneers JHH
    25-9-2016

Mooie camping met centrale ligging. Je moet wel telkens de auto nemen voor bezienswaardigheden. Prijs/ kwaliteit ver te zoeken. Hadden privé sanitaire hetgeen wel fijn was maar niet voor die prijs. Info aan de receptie telkens anders, afhankelijk van het weer??? Acsi blijkbaar alleen in speciale situaties van toepassing. Onvriendelijke bazin. Voor alles borg geven in de vorm van je paspoort. Gaf gevoel van : Hoe de waard is............

voor ons niet meer dus

Mooie camping maar restaurant is een ramp

Metje 62
    4-8-2016

Ontvangst bij receptie zeer hartelijk, alle moeite gedaan om ons een plekje te geven terwijl de camping vol stond.

Helaas is het restaurant nog steeds een ramp. Een x aantal jaren geleden waren we hier ook en toen duurde het al zolang voor we eten kregen maar dit jaar helemaal het toppunt. Na een half uur vragen of we iets te drinken mochten bestellen en de kaart om eten uit te zoeken kwam er een eindelijk een serveerster die ons hielp. Eten was goed maar niet byzonder. Daarna afrekenen : na een half uur zwaaien met portemonnee en op het punt staan dan maar zonder betalen te vertrekken kwam er een ober ( kennelijk baas,manager oid) die vroeg of we soms wilden betalen... nou dat wilden we idd. Op zijn auf wiedersehen zeiden wij dat we niet weer hier wilden eten.. uitgelegd waarom en toen bleek dat tafels die gereserveerd hadden voor gingen i n de bediening ook al stonden die tot 21 uur leeg...... Slecht beleid dus.

Al met al hebben we 4 bedienden aan tafel gehad. Zij liepen daadwerkelijk als kippen zonder kop rond en pakten hier en daar serviesgoed of een menukaart.

Geweldige camping, vriendelijke ontvangst!

Becker
    3-7-2016

Prachtig overdekt zwembad, geweldig sanitair en heel schoon.

Kortom, alles uitstekend, 5 sterren waardig.

Mooie verzorgde camping

MV
    23-8-2015

Wij hebben met onze kinderen 1 week een stacaravan gehuurd. Dit was een Tamaris en deze lag echt fantastisch! Dit was een mooie ruime plek met privacy, incl. een veranda en een deels overkapping. De auto mag bij de stacaravan staan, wat wel handig is. De stacaravan was compleet en schoon.

WiFi was echter een ramp! Met Android ging het redelijk, maar met een Appel is de verbinding zeer onstabiel. De camping was mooi verzorgt en aangelegd. Wij vonden de ontvangst inderdaad ook een beetje stug, maar niet onvriendelijk.

Verder vonden wij het een groot nadeel, dat de kinderen met begeleiding moesten zwemmen (onze kinderen zijn 12 en 9 en willen zelf gaan en wij willen als ouders ook niet altijd mee 😁).

Er zijn voldoende speelgelegenheden voor zowel jonge als oudere kinderen.

Wij hebben ons prima vermaakt en vonden het geen probleem om in de auto te zitten om bij de Bodensee te zwemmen of om een stadje te bezoeken. Dan zie je ook nog eens iets van de omgeving. Deze is echt prachtig!