We hebben een aantal aanbieders voor Sulzburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Sulzburg

Schitterend

Karin,
    24-9-2018

De camping en de ligging zijn echt heel mooi. Het sanitair is netjes en schoon en bevindt zich in het gebouw van de oude zaagmolen zelf. De campingplekken zijn ruim en niet afgebakend. Het is een ideale plek voor natuurliefhebbers en rustzoekers.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

een aanrader voor mooie motorroutes in dit gebied

Marion en Paul,
    29-8-2018

Aardige en gezellige eigenaren. Behulpzaam. Geïnteresseerd.

Bereid om met je mee te kijken voor tips in de omgeving.

Goed en uitgebreid ontbijt.

Goed gevulde koelkast (in de ontbijtruimte) met voldoende keuze voor iedereen. Tegen betaling kun je hier je drankje pakken. Ook een knabbeltje verkrijgbaar.

De Konuskaart (gratis gebruik van openbaar vervoer).

Gebruik van de garage voor de motor

Gereisd met partner in augustus 2018

Perfect

Prins,
    22-8-2018

Wederom genoten, Super mooi weer gehad (toscaans stukje duitsland) Camping ligt mooi centraal , gratis konuskaart is de moeite waard, zo reis je gratis door het gebied. Fietsen langs de Rijn , fietsen richting Frankrijk, het kan allemaal( zelfs met stadsfietsen)

Camping zelf is zeer goed onderhouden en vriendelijke mensen.

Voor het tweede jaar dus weer een perfecte vakantie gehad. Tot volgend jaar, we zijn nog lang niet uitgekeken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Unieke camping als je van rust in de natuur houdt

Benjamin,
    29-7-2018

In zijn prachtige omgeving is camping 'Der alte Sägemühle' er een om te genieten van natuur en rust. De eigenaar onderhoudt deze biezondere plek heel goed, houdt een oogje in het zeil en zal je als hij kan een goeie nacht komen wensen zonder echt je privacy te storen. Het hoofdgebouw met de molen is prachtig en helemaal in de houten architectuur eigen aan de streek, en het sanitair is goed en schoon. Voor rustzoekers ... een aanrader !

Gereisd met partner in juli 2018

Aanrader

Prins,
    15-9-2017

Heerlijk,rustige camping. Grote kampeerplaatsen,zeer goed onderhouden sanitair. Mooie ligging om te fietsen en om te wandelen vooral in de wijnvelden met mooi uitzicht.

Supermarkt en

pizzeria dichtbij. Kortom, we hebben genoten van onze vakantie, de rust en omgeving, Vriendelijk personeel.

Wij komen volgend jaar weer.

Gereisd met partner in augustus 2017
Sulzburg scoort een 7,3 uit 10, op basis van 9 reviews