Reviews over Sulz am Neckar

prima hotel

Leo van Beek,
    12-10-2015

Fijn hotel in mooie wandelomgeving. Kamers zijn ruim, schoon en kompleet ingericht. Mooi klein zwembad en sauna aanwezig.Topper is de keuken: verukkelijke maaltijden: elke avond een 5 gangen diiner als je voor half pension geboekt hebt.Vraag de gastvrouw om een bijpassende wijn en je hebt een perfect diner.

Fantastische plek!

Fam. Bekker,
    21-6-2015

Heel fijne plek om te verblijven ! (wij 11 dagen, genoten). Het eten was heerlijk, en keus genoeg. Vriendelijk personeel, lieve gastvrouw en geweldige kok, en alles heel attent, echt om het je naar de zin te maken. Prachtige omgeving, lekker om te fietsen, wandelen, en leuke stadjes om te winkelen, en bezienswaardigheden. Echt om tot rust te komen, en te genieten! Voor herhaling vatbaar.

een mooie wandelweek gehad

fam. van es,
    8-6-2014

mooie accommodatie wij hadden een balkon aan de zijkant met wat minder uitzicht een lekker zwembad een zeer goed restaurant met prima ontbijt en een heel goed keuzemenu mooi gebied om te wandelen en vertoeven

en de eigenaren deden er alles aan om het naar je zin te maken

Zeker nog een keer terug!

marjomeerkar,
    11-5-2013

Hotel met erg klantvriendelijk personeel. De keuken is super! In de omgeving kun je veel wandelen, fietsen en is er veel te zien in andere dorpjes en steden. Er is ook een zwembad en sauna aanwezig.

Eten goed maar voor de rest nogal teleurstellend!

Leen,
    31-3-2013

Als je enkel van goed eten houdt, zit je goed. Wil je ook rondom rond wat te doen, een aangename kamer, een wat hedendaagsere aanpak ... dan kies je best niet voor dit hotel.

De uitbaatster is wel vriendelijk, dit was ook zo tegenover ons 1-jarig zoontje, maar eigenlijk is het hotel niets voor kinderen van deze leeftijd.

De kamer was ronduit oud, afgeleefd en onaangenaam. Ook zeer slechte bedden!! Wij gaan niet terug.

Toch nog één pluspunt te vermelden, gratis WIFI!

Sulz am Neckar scoort een 6 uit 10, op basis van 3 reviews