Hotel InterCityHotel Stuttgart ***

Hotel InterCityHotel Stuttgart
Hotel InterCityHotel Stuttgart
7,2

Weer vandaag2°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor InterCityHotel Stuttgart voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel InterCityHotel Stuttgart in het Nederlands

meteen in het station.

., 5-12-2013

Het hotel 'Inter City' bevindt zich in het gebouw van het centraal station Stuttgart. Zeer handig, als je met de trein reist. Het ontbijt kost 15 Euro extra. Ik heb het niet geboekt. Bij het station zijn er vele cafés, waar je snel en goedkoop kunt ontbijten. De kamer was voldoende groot en licht. Een comfortabel bed voor twee personen hoewel ik alleen was. Op de receptie zijn altijd verse appels klaar om mee te nemen. Ik heb in het hotel een gratis kaartje voor het openbaar vervoer gekregen voor mijn hele verblijf. Er is geen kluis in de kamer, maar bij de receptie. Internet was tegen betaling, vanaf 01-01-2014 is het gratis. Dus, ik ben zeer tevreden met het hotel en kan het alleen maar overal aanprijzen.

Nooit weer

., 4-12-2013

Hoewel een barservice aangeboden werd, was er 's-avonds alleen het commentaar: ik ben alleen, drankjes alleen uit de fles... Bier, hoewel een tap in gebruik was, moesten we bij het station in blik kopen... De bediening 's-avonds was totaal overwerkt, hoewel er niet veel te doen was, of ze hadden geen zin omdat het een uur voor de personeelswisseling was. De badkamer, hmm, zo groot dat men zich in de douche moest afdrogen, de ventilatie werkte niet, dus na een bezoek aan het toilet niet erg prettig. Vanwege de relatief hoge prijs voor de kamer niet aan te bevelen.

Slecht IC hotel.

., 20-10-2013

Van alle IC hotels in Duitsland voor mij de slechtste. Volledig oud hotel, dat dringend op sanering wacht. Kamers vanwege de straat zeer luidruchtig, aangezien ook de ramen geen geluidsdemping hebben. Ontbijt met afbakbroodjes, worst en kaas van de supermarkt.

Leuk stationshotel.

., 28-3-2013

Leuk Intercity Hotel, uitrusting voor een stationshotel absoluut voldoende. Erg leuk vond ik ook, dat je als hotelgast gratis gebruik kon maken van het openbaar vervoer.

Hotel aan het station.

., 17-3-2013

Zeer goed hotel met een topligging! Je stapt uit de trein en na enkele meters ben je al in het hotel! Hadden een zeer grote kamer voor een zeer goede prijs. Wij gaan graag weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InterCityHotel Stuttgart in Stuttgart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InterCityHotel Stuttgart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel InterCityHotel Stuttgart scoort een 7.2 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: