FamiliehotelWeer vandaag30°15°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Stuttgart voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Ibis Styles Stuttgart in het Nederlands

Uitstekend hotel voor verblijf in Stuttgart

IvN
26-7-2017

Wij verbleven in een zeer ruime 3-persoons kamer. Bezochten het Mercedes Museum en Porsche museum. Hotel heeft een frisse inrichting. De kamer is zeer ruim met een uitstekend opklapbed. Kamer en badkamer waren zeer schoon, mooie verlichting in de kamer, kortom je voelt je er heel prettig. Ligging hotel ideaal voor stadsbezoek: metro voor de deur en daarmee binnen 10 minuten in stadshart. Metro is hoorbaar maar rijdt 's nachts niet en de eerste gaat om 6.30 uur weer rijden. Eten in het hotel was prima, voldoende keuze. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Tegen betaling parkeren in de ondergrondse, afgesloten parkeergarage.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Goed hotel

W Nijholt
22-8-2012

Goed gelegen, vlakbij mineralbad en verbinding naar centrum.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Prima Hotel

Rob
29-7-2012

Op terugweg uit Oostenrijk één nacht in dit hotel overnacht in familiekamer gecombineerd met bezoek aan Mercedes Museum. Hotel is gerenoveerd en heeft een frisse inrichting. Familiekamer is ruim met 2 opklapbedden, die zeker als volwaardig bed kunnen worden betiteld. Ligging hotel ideaal voor stadsbezoek: metro voor de deur en daarmee binnen 10 minuten in stadshart. Metro wel hoorbaar maar niet storend, nagenoeg geen autoverkeer. Direct omgeving van hotel niet bijzonder aantrekkelijk, stukje gewandeld langs de rivier Neckar: niet bijzonder. Gedineerd in hotel, was buffet wat wij matig vonden: keuze beperkt. Als je niet hele buffet wilt, kun je ook kiezen voor bijvoorbeeld alleen salades (en dus minder betalen). Wel zonder problemen/kosten frietjes voor de kinderen gekregen. Ontbijtbuffet is daarentegen zeer uitgebreid. Parkeergarage onder hotel, kost wel €15. Fitnessruimte met 4 apparaten en tafeltennis. Ervaring met service goed: vergeten truien zijn zonder problemen nagestuurd

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Goed hotel

vanessa
16-6-2012

All seasons Stuttgart is gelegen in Bad Canstatt (vlak tegenover het Mineralbad Canstatt) met een uitstekende verbinding naar het stadscentrum. Het lag in een rustige buurt met de tram die vlak voor de deur stopt (maar geen last op de kamer). Op een tiental minuten stond je in het (oude) centrum van Stuttgart. Een modern hotel met uitgebreid en zéér lekker ontbijtbuffet. Dit werd continu bijgevuld en er was een uitgebreide keuze. 's avonds kon je eveneens genieten van een diner in buffetvorm (niet gedaan). Kamers werden grondig schoongemaakt en zijn verder netjes. Niet heel groot maar ordelijk en modern. WIFI is gratis en snel.

Gereisd Met partner in juni 2012

super leuk hotel

Dorina Denzel
5-3-2012

Voor een kort tripje in Stuttgart verbleef ik met mijn familie in het prachtige All Seasos. Al tijdens een hartelijk begroeting bij de Check in kregen de kinderen kleine cadootjes en voelden wij ons direct thuis. De kamers ware lekker groot, ieder kind kreeg een eigen bedje in een aparte ruimte. Zowel de kamers als het hele hotel waren vrolijk en hip ingericht. Als ontbijt werd een rijk gevuld buffet aangeboden, bijzonder goed in de smaak viel het special kinder-buffet. Bovendien konden wij de hele dag gratis gebruik maken van koffie, thee en water. Ook de de toegang tot internet en binnenlandse telefoontjes waren gratis. Het personeel was super vriendelijk en altijd bemoeit ons verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. We hebben hartstikke genoten en zullen zeker terugkomen!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Goed voor 1 nacht

Johan
1-6-2009

Goed gelegen hotel. Wij hebben er een week verbleven en dat is echt te lang. Kregen eerst een kamer waar de airco s'nachts een ongelooflijke herrie maakte. In het holst van de nacht dan maar van kamer veranderd. Kregen toen een kamer boven het terras van de bar waar de late gasten samen met het personeel s'nachts na sluitingsuur nog lawaai maakten. Geen werkende minibar of airco (op elke kamer stond een ventilator!?) Onvoorstelbare saaie bar met dito barman. Duur! 3,1 euro voor een normaal pilsje. Gelukkig kan men in de buurt wel enkele gezellige kneipen vinden. Sauna en whirlpool werkten ook beperkt of niet. Voor ons het slechtste Mercure hotel waar wij al ooit verbleven hebben. Ontbijt was smakelijk. Kregen na aandringen wel een korting op de parking voor 1 week. 8 euro ipv 12 euro per dag.

Gereisd Met partner in juni 2009

2008

Uitstekend hotel!

RdB
21-8-2008

Begin augustus een nacht geslapen in dit hotel en is uitstekend bevallen! Goed te bereiken en onder het hotel een uitstekende parkeermogelijkheid (meerkosten € 10 per dag). Het hotel is iets buiten Stuttgart gelegen maar met de U-Bahn, die voor het hotel stopt, ben je binnen no-time in het centrum van Stuttgart of bij bijvoorbeeld het Mercedes Museum (het museum is ook in Bad Canstatt gelegen).

Wat de kamers betreft heb ik niets gemist. Twee losse bedden op een ruime kamer en een ruime badkamer. Echt een fantastisch hotel voor een lage prijs (€ 50 voor twee personen per nacht). Vanzelfsprekend was de kamer schoon en voorzien van bijvoorbeeld een tv, föhn enz. enz.

Als ik binnenkort weer terug ga, kies ik zeker voor dit hotel. Een echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

• Soort gerechtenAmerikaans, Duits, Internationaal, Steaks

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Stuttgart in Stuttgart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Stuttgart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.