Hotel Central-Classic

6 reviews over Hotel Central-Classic in het Nederlands

Netjes

Roy
10-12-2015

Dit is een heel net hotel aan de rand van het centrum. Het is ca. 10 - 15 minuten lopen naar de kerstmarkt of de drukkere winkelstraten.

De kamer is ruim en netjes. Niet luxe. De badkamer heeft ook alles wat er nodig is. Alleen jammer dat bij het openen van de kamerdeur je steeds tegen de badkamerdeur aanbotst, waardoor in die deur 2 grote gaten zitten.

Het ontbijt is ruim voldoende.

Parkeren kan op straat voor ca. 8 euro per dag.

Internet op de kamer werkt erg goed.

Verzorgd centrumhotel.

13-11-2013

Klein maar zeer verzorgd hotel in het centrum. Ontbijt is oke, matrassen zijn goed en de badkamer heeft een grote douche. Wifi en internet via de kabel (zeldzaam) was er gratis. Ik had een rustige kamer aan de binnenplaats. Parkeergelegenheid is er op het plein, maar kan niet gereserveerd worden, wie het eerst komt... In totaal aan te bevelen.

Mooi stadshotel.

12-4-2013

Een mooi, gemakkelijk hotel dat wij ten alle tijden opnieuw zouden boeken. De kamers waren schoon en netjes, doordat wij een kamer met uitzicht op de binnenplaats hadden was het lekker rustig. Het ontbijt was erg goed, mooi uitgestald en alles wat man zich wensen kan was aanwezig. Je loopt ongeveer 10 minuten naar het stadscentrum, dus alles is op loopafstand te doen.

Superhotel met flair.

21-1-2013

Een mooi, klein hotel met flair en een familiair karakter. In de omgeving zijn er voldoende parkeergelegenheden, uiterst rustige ligging, 70 meter naar het metrostation en 100 meter naar het Olgaziekenhuis. Er is een bar in de buurt, maar geen winkels (behalve een tankstation). De kamers zijn groot genoeg voor gezinnen en alles was zeer schoon. het ontbijt liet niets te wensen over.

Goed hotel met beperkingen. Geen parkeerplaats in de buurt, op slechts enkele minuten loopafstand, betaalde parkeergelegenheid. Daar komt bij 3 overnachtingen nog eens 25,00 Euro bij. Ontbijt en kamers goed. De prijs voor een overnachting is duur.

Stedentrip Stuttgart.

7-10-2012

Een klein maar fijn stadshotel in de buurt van de S-Bahn en metro. Het ontbijtbuffet was heel goed, behalve de koffie die uit een machine kwam. De kamer en badkamer waren groot genoeg en schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Central-Classic voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central-Classic in Stuttgart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central-Classic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Central-Classic scoort een 8.17 uit 10 op basis van 6 reviews.