Hotel AKZENT Hotel Möhringer Hof

Kleine hotelsWeer vandaag19°2°
Hotel AKZENT Hotel Möhringer Hof

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Möhringer Hof voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel AKZENT Hotel Möhringer Hof in het Nederlands

Anders

Ideaal als tussenstop naar je vakantiebestemming!

Tanghe Brecht
21-8-2016

Nette kamer, lekker ontbijt en vriendelijke mensen.

prima Hotel tijdens doorreis

Edwin
19-8-2016

Het Hotel ligt lekker dicht langs de A8 richting Stuttgart vanuit Ulm. Ze zitten ver genoeg van de snelweg waardoor je met het raam open heerlijk rustig kan slapen. Het ontbijt is goed, ruime keuze en vers. Wij waren met 5 pers. 2 volwassenen en 3 kinderen. De (bad)kamer was schoon alleen waren de slaapbanken erg hard waardoor je niet lekker ligt. Goed hotel voor een doorreis richting Italië of terug naar huis.

2006

In het kader van de WK 2006 hier 1 nacht geweest. Het hotel ligt aan de rand van Stuttgart, dichtbij de snelweg en met de tram ben je in 15 minuten midden in centrum. Kamers zijn keurig en redelijk ruim, wij hadden echter een kamer aan de straatkant en dat is zeer rumoerig, vooral omdat je vanwege het onbreken van airco de raam open moet hebben. Ontbijt was keurig verzorgd en mensen waar zeer aardig. Ook een prima hotel voor tussenstop naar bv. Italie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Möhringer Hof in Stuttgart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Möhringer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.