Hotel Krone

We hebben een aantal aanbieders voor Krone voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Krone in het Nederlands

Geen lift

miek, 27-8-2011

Hotel in een dorpje waar verder niet veel te doen is. Ligt tegen de grens van Zwitserland (Schaffhausen was ons doel). Onze kamer lag in nieuwe gedeelte, had een pracht badkamer. Goed bed. geen balkon en uitzicht aan achterzijde is totaal niets. Kunt beter aan de voorkant en pleintje zitten. Ontbijt is magertjes en ongezellige ontbijtzaal. We hebben gegeten in hotel, dagmenu en dat was goed. Ook gegeten in pizzeria in dorp (uit hotel oversteken en dan naar links, zaak met grote glazen serre): niet duur en heerlijke forel! Hotel is aanrader als je op doorreis bent. Ook ligt het aan de uitgezetten wandelroute (kloof?!) Hier vandaan zijn we ook naar Titisee gereden . Leuk om te zien

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Krone in Stühlingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Krone scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: