Sorteren

Reviews over Steinach

Ingrid Ferwerda-Jacobs
    14-9-2018

Supervriendelijk personeel, goede ligging, fijn zwembad, drie keer per dag wordt het sanitair gepoetst.

Prachtige omgeving.

Mirjam
    17-8-2018

Een prachtige omgeving waarin erg veel te doen is. Op de camping zelf zeer weinig te doen dat vond ik echt onder de maat. De stacaravan is netjes. Staat wel erg dicht op elkaar dus je moet het goed treffen met de buren. Maar we hebben het erg leuk gehad. Veel uitstapjes gemaakt. En zo tussen de bergen, prachtig. Ook nog mooi weer. Het zwembad (strak naast de camping) is wel erg leuk, daar zit ook een leuke speeltuin voor de kinderen.

heerlijke camping zeer tevreden,

annievanginneken
    8-6-2018

mooie camping prachtige omgeving in het zwarte woud, mooi wandelgebied

Goede camping!

Elma
    7-9-2017

Goede rustige camping deze tijd van het jaar, We hadden tent gehuurd bij vacansolei en de tenten om ons heen waren niet verhuurd, anders staan de tenten wel dicht op elkaar. Sanitair ziet er keurig uit en wordt grondig schoongemaakt. Er is weinig vermaakt verder voor kinderen alleen een wipkip met glijbaan en een tafeltennistafel. Aangezien wij met een baby waren hadden we dit ook niet nodig en zaten we hier prima met een mooi gemeente zwembad ernaast met gratis toegang heen goed geregeld! Het is soms wel wat lastig dat de camping van 1 tot 3dicht gaat. In de omgeving is verdere niet heel veel te doen maar is wel mooi. Prima vakantie hier gehad!

Positief verrast!!

Conor
    20-8-2017

Deze camping was nieuw voor ons en direct bij aankomst werden wij positief verrast door de hartelijke verwelkoming en gemeende enthousiasme van de medewerkers om er wat van te maken. Idem de medewerker van touroperator, waar wij een huurtent van hadden gehuurd. Nu kwamen wij rechtstreeks vanuit een andere touroperator tent uit Saarburg (zie ook review Warsberg) waar wij iets mindere ervaringen hadden opgedaan.

Camping Kinzigtal is niet zo'n massale camping en tussen de vele nederlanders (die ook hier vertegenwoordigd zijn) ontdekte je weliswaar ook nog wat andere nationaliteiten (met name engelsen). De huurtenten van touroperator staan verspreid over de camping, evenals de vaste plaatsen waar met name Duitsers zelf permanent verblijven. Dit komt wat rommelig over, maar is eigenlijk ook best wel gezellig. Wij hadden qua ligging een plek met relatief veel schaduw, best wel lekker daar wij geluk hadden met erg mooi weer in de dagen dat wij hier waren.

Op de camping is niet heel veel voor kleine kinderen, maar met naastgelegen zwembad vonden wij dat niet zo'n probleem. Het zwembad is echt schitterend en geschikt voor jong en oud.

Het sanitair is wat gedateerd maar relatief schoon. Tja, wat zal ik zeggen. Het blijft altijd wat apart als je medemens vlak voor jou zijn schnitzel van de avond ervoor eruit heeft gewerkt, maar ach, dat zijn de "charmes" van een camping.

's Ochtends verse broodjes en verder kun je wat kleine boodschapjes doen in het kleine winkeltje. In de buurt (Haslach) bevinden zich een aantal supermarkten bij elkaar.

Het restaurantje op de camping is prima om even wat te drinken of om wat te eten als je geen zin hebt om te koken. Steinach zelf is een klein plaatsje waar je naar toe kunt lopen voor o.a. de trein of ander restaurant. Wij zijn er zelf niet geweest, maar goede verhalen over gehoord. De omgeving is geweldig (zwarte woud) en met bijvoorbeeld de stad Freiburg of Europapark in de buurt, kun je er ook een dagje op uit. Freiburg is een mooie stad met gemoedelijke sfeer en haar vele leuke gezellige horecagelegenheden. Wij hebben kleine kinderen (3 en 1 jaar) dus wij hebben Europapark nu nog even overgeslagen, maar wij gaan zeker in de toekomst terugkomen naar deze camping!!

Steinach scoort een 6,8 uit 10, op basis van 34 reviews