Hotel Goethe

4 reviews over Hotel Goethe in het Nederlands

Angenehmes. Garni

Aebischer
15-5-2014

Wir waren spontan mit dem Motorrad unterwegs und sind so in Staufen auf das Hotel Goethe gestossen.Die Receptionistin war sehr zuvorkommend und hat uns ohne weitere Fragen alles erklärt .Das Zimmer mit Balkon war sauber und hatte auch Mineralwasser im Zimmer.Das Frühstücks-Buffet war für unseren Geschmack und für ein 3 Sterne Hotel sehr grosszügig.Ob mit Motorrad oder Auto,immer wieder gerne

Angenehmes Hotel in guter Lage

Aebischer
15-5-2014

Spontan mit dem Motorrad unterwegs sind wir in Staufen gelandet und suchten eine Übernachtungs gelegenheit.Mit dem Hotel Goethe haben wir eine gute Wahl getroffen.Die Receptionistin war sehr nett und zuvorkommend.Das Zimmer mit Balkon war sehr gut , sauber und schön eingerichtet und genügend Platz vorhanden.Frühstücks Buffrt war für unseren Geschmack ausreichend und für ein 3 Sterne Hotel sehr grosszügig.Ob mit dem Motorrad oder Auto,immer wieder gerne.

Leuk hotel

gjaltemahenknel
17-11-2011

Op doortocht naar Italie, hier de nacht doorgebracht.

Leuk hotel met een goed ontbijt.

Simpel hotel

R. Kaufman
25-6-2011

Gewoon een 3 sterren hotel, geen poespas, schone eenvoudige kamers, een goed ontbijt buffet. Het ligt in het centrum van Staufen. Parkeren op het terrein is een ramp, te weinig plaats. Buiten het parkeerterrein is het betaald parkeren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Goethe in Staufen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Goethe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Goethe scoort een 8.88 uit 10 op basis van 4 reviews.