Reviews over Staufen

Prima camping om met Camper te staan!

Fam. Jelierse,
    5-9-2018

Mooie camping met alle voorzieningen voor staan met een camper.

Perfecte plaats om vanuit camping de omgeving te verkennen (Zwarte Woud Zuid).

Treinkaartjes bij de reservering inbegrepen om uitstapjes te maken wat we een groot pluspunt vonden!

Zeer vriendelijk en service gericht personeel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima camping

Andrea Sterrenburg,
    30-8-2017

Prima camping om te verblijven. Mooie omgeving, veel dingen te doen in de buurt en gratis openbaar vervoer dichtbij. Zeer aardig en behulpzaam personeel, sanitair ruim en schoon. Er zijn zelfs aparte badkamers met wastafel douche en wc. Speeltuin is best groot en schaduwrijk. Speeltuin moet nog worden aangepakt maar je kan er nu best spelen. Er zijn skelters waar kinderen mee kunnen spelen en er is een speelhuis. Zwembad, met mooie ligweide, is voor campinggasten gratis toegankelijk. Op de camping is een klein winkeltje waar je o.a. snacks en broodjes kan kopen. Er zijn schaduwrijke en zonnige plaatsen. De plaatsen zijn aan de krappe kant, maar wij hebben dan ook een best grote vouwwagen... Oplossing was: we mochten 2 plaatsen gebruiken. Mooi aan het riviertje. Kortom: vergeet de slechte recensies en ga het zelf ontdekken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie omgeving

Jose,
    5-8-2017

Camping ligt in een mooie omgeving, met gezellig stadje Staufen in de buurt. Heel vriendelijke medewerkers. Prima camoing voor paar dagen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fijne camping

margreet,
    4-8-2017

sanitair bij receptie is zeer goed geen gewone douche maar complete badkamer alles is lekker schoon

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gastvrij mooi onderkomen in een mooie omgeving

dobermannvriend,
    18-8-2015

Op doorreis vanuit Italië en op het laatste moment geboekt. Gastvrije ontvangst en ondanks dat onze kamer nog niet in gereedheid was werd er alles aangedaan dit zsm in orde te maken. Het eten in de avond was verrukkelijk en het ontbijt meer dan compleet. Enige minpuntje, we hadden de bovenste familiekamer in het bijgebouw (Goethe) en het was daar echt heel warm. Het dorpje is geweldig, we gaan hier zeker terug !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
Staufen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 11 reviews