Hotel Löwen

Met vrienden

prachtig streek in het Zwarte Woud

ceustermans eric
5-6-2015

Er is een groot minpunt aan dit hotel met 3 verdiepingen geen lift daar wij op 3de verdiep lagen 54 trappen .

goed meegevallen

jozeph_vanacker
4-9-2011

goed meegevallen vriendelijk onthaal een aanrader

voor herhaling vatbaar

Fijn gastvrij hotel

E. Verhoef
2-8-2011

Wij kwamen aan op de "ruhetag" maandag 27-06-2011. Het hotel was dus dicht, maar na aangebeld te hebben werden wij gastvrij ontvangen. Logies en ontbijt was geboekt, maar we konden dezelfde avond nog gewoon dineren op basis van halfpension. Vriendelijk personeel. Er werd regelmatig gevraagd of we nog meer wilden hebben. Kamer met balkon had een prachtig uitzicht, net als het terras aan de achterzijde. Ontbijt was ruim voldoende evenals het diner.

Het dorp St. Märgen heeft niet zoveel te bieden. Supermarkt, slager en bakker en dat is het wel. De kloosterkerk schijnt heel mooi te zijn, maar was dicht toen wij er waren

We hebben een aantal aanbieders voor Löwen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Löwen in St. Märgen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Löwen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.