Pension Felsenstüble

9 reviews over Pension Felsenstüble in het Nederlands

Fantastische plaats ❤

De Weze Marleen, 9-4-2018

Het is hier echt rustgevend. Terugkomst verzekerd ❤

mooi ruim appartement, mooie omgeving, gastvrij

mariska, 14-2-2016

Alles was goed, ligt iets verder van Feldberg af maar dat is niet er, je rijd er in een klein half uurtje naar toe in een schitterende omgeving.

Appartement is groot, alles erop en eraan. Bedden liggen heerlijk, lekkere broodjes iedere ochtend aan de deur. Er is een mooi restaurant bij.

Heerlijke skivakantie gehad en wij komen zeker nog eens terug.

Zwarte Woud op z'n best

Johan en Ann, 15-9-2015

Mooie accommodatie in een groene omgeving. Zeer gemoedelijk, fantastische keuken, huisgemaakte pralines, nederlandstalig. Een echte aanrader !

Zeer mooi en rustig gelegen hotel

Tamara, 3-7-2012

Het is een hotelletje diep in een dal waar alle rust van toepassing is, de appartementen zijn er mooi en goed uitgerust.

De zoon des huizes is daar de chefkok en levert zeer goed werk en ook mooi verzorgd.

Een aangenaam punt is ook dat ze daar nederlands spreken en dat ze daar Belgische bieren hebben.

heerlijk 'thuiskomen'

anna, 9-9-2011

deze verrassende (in positieve zin) duits/belgische combinatie is DE formule voor gastvrijheid! Als je natuur, rust en gezelligheid zoekt, moet je hierheen komen. ondanks dat het eigenlijk best dichtbij is (vanuit midden nederland) voel je je in de 'middle of nowhere'. na heerlijke wandelingen vanuit de stuble of iets verder weg, er zijn talloze opties, kun je heerlijk afkoelen in het freibad van st. margen, voor wel 2 euro......(met gastekarte 1,50). savonds lekker eten en drinken bij de felsenstuble.

TOP

vVAN DER KELEN, 12-3-2011

Het is de tweede keer dat we er logeren en het was weer gewoon 'top'. Van het moment dat je er binnenkomt, voel je je direct thuis. De kamers zijn proper. Het ontbijt is heel uitgebreid en lekker. 's Avonds kregen we een drie-gangen menu. Elke keer weer om de vingers van af te likken.

Je vindt er rust, je kunt er uren wandelen in stilte. Ideaal om de batterijen weer op te laden. We gaan zeker terug.

Familie Van Der Kelen

uitstekend

vandecatseye - de langhe, 31-7-2010

prachtig verblijf , heel mooi gelegen midden in de natuur waar de stilte overheerst. mooie grote en vooral propere kamers en lekker eten.

kortom wie er is geweest keert terug.

een droom voor wandelaars en rustzoekers

Camiel en Denise HUUGHE, 29-6-2010

Felsenstüble is een omgebouwde en volledig vernieuwd/gemoderniseerd pension. De sympathieke Waard is gehuwd met een Vlaamse, zeer (eerlijk)-vriendelijke dame aan wie niets teveel gevraagd wordt. Vlamingen en Nederlanders maken de meerderheid uit van de gasten die er hartelijk ontvangen worden. De ligging is in volle woud in het "hexenloch", een mini-dal in het Hohswarzwald op ca 4,5 Km van de hoofdweg. (gemeente Sankt Mârgen.)Een kabbelend bergbeekje brengt rust. Het hoofdgebouw telt (ik meen) 6à7 zeer ruime, moderne kamers met heerlijke zeer goede bedden en volledige badkamer. Verder zijn er enkele vakantieverblijven, volledig uitgerust. Wij bleven er in H/P. Het ontbijt is gevarieerd met heerlijke broodjes. Het avondeten is burgerlijk : goed, naar vlaamse normen, zonder gastronomie maar volledig en ruim. (Bord uiteten kan een probleem worden). Leuk kamerterras en ruime gelijkvloerse gastenterras evenals ruime parkeergelegenheid voor de wagen. Attentie : geen dekking voor mobieltjes.

Ontzettend genoten!

J. Jansen, 8-9-2009

Wij waren aangenaam verrast toen wij arriveerden bij Gasthaus Felsenstüble. De eerste indruk was meteen goed en nadat de gastvrouw ons het appartement had laten zien waar we die week zouden verblijven waren we werd die indruk alleen maar beter. Het appartement had een eigen tuintje, wat heel fijn was omdat we onze hond bij hadden, en zag eruit alsof het splinternieuw was. Schoon, netjes en gezellig. Alles wat we nodig konden hebben was aanwezig, van koffiezetapparaat tot koekenpan en van broodrooster tot zelfs een afwasmachine. Het enige dat ontbrak was een schaar!

De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hebben ook nog een avond in hun restaurantje gegeten en dat was heerlijk. En ook niet duur!

Al met al een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Felsenstüble in St. Märgen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Felsenstüble zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Felsenstüble scoort een 9.86 uit 10 op basis van 9 reviews.