Pension Felsenstüble

Pension
Pension Felsenstüble
9,6

15 reviews over Pension Felsenstüble in het Nederlands

Enorm genoten van de gastvrijheid en rustige sfeer

Nicole en Gino
30-9-2018

Maak je vooral geen zorgen of het er goed zal zijn,je zal zeker niet ontgoocheld terug keren

Héél aangenaam verblijf

wim Annaert
27-9-2018

Niets op aan te merken.

Familiebedrijf waar ieder zijn taak 100 % vervuld.

Lekkere pralines van Wiebke mmmm

Kamers zijn mooi en onderhouden tot en met ***

Men spreekt er Nederlands.

Gewoon FANTASTISCH !!!

Lucas en Joël
17-9-2018

+ lekker eten + goede prijs/kwaliteit verhouding + zalig inslapen + persoonlijke aanpak

Geweldig !

MOORS Stephan
11-9-2018

Elk jaar weer uitkijkend om in September hier naartoe te komen.

Sfeervol hotel met super vriendelijke familie-uitbaters.

Je voelt je gewoon "thuis" .

Toplocatie

Familie Walter Devoldere Familie Hogie
7-8-2018

Rustig gelegen, Topontvangst door schoondochter Jasmien en gastvrouw Veerle. Heel lekkere keuken bereid door de zoon

Matthias en z'n team: 's avonds kan men kiezen tussen 2 menu's. Mooie, grote en hygienische kamers met terrassen. Toffe bediening. Ruime parkeergelegenheid.

Familie Walter Devoldere - Remmery(Ieper)

Familie Alain Hogie - Remmery

Goed!

Roland & Marie-Thérèse
9-7-2018

Wij waren enorm tevreden over de kamer en het ontbijt. Wat betreft het avondeten, de keuken is erg eenvoudig, wie graag culinair gaat eten, komt hier niet aan zijn trekken.

Fantastische plaats ❤

De Weze Marleen
9-4-2018

Het is hier echt rustgevend. Terugkomst verzekerd ❤

Alles was goed, ligt iets verder van Feldberg af maar dat is niet er, je rijd er in een klein half uurtje naar toe in een schitterende omgeving.

Appartement is groot, alles erop en eraan. Bedden liggen heerlijk, lekkere broodjes iedere ochtend aan de deur. Er is een mooi restaurant bij.

Heerlijke skivakantie gehad en wij komen zeker nog eens terug.

Zwarte Woud op z'n best

Johan en Ann
15-9-2015

Mooie accommodatie in een groene omgeving. Zeer gemoedelijk, fantastische keuken, huisgemaakte pralines, nederlandstalig. Een echte aanrader !

Zeer mooi en rustig gelegen hotel

Tamara
3-7-2012

Het is een hotelletje diep in een dal waar alle rust van toepassing is, de appartementen zijn er mooi en goed uitgerust.

De zoon des huizes is daar de chefkok en levert zeer goed werk en ook mooi verzorgd.

Een aangenaam punt is ook dat ze daar nederlands spreken en dat ze daar Belgische bieren hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Felsenstüble in St. Märgen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Felsenstüble zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.