Pension Felsenstüble

12 reviews over Pension Felsenstüble in het Nederlands

Toplocatie

Familie Walter Devoldere Familie Hogie
7-8-2018

Rustig gelegen, Topontvangst door schoondochter Jasmien en gastvrouw Veerle. Heel lekkere keuken bereid door de zoon

Matthias en z'n team: 's avonds kan men kiezen tussen 2 menu's. Mooie, grote en hygienische kamers met terrassen. Toffe bediening. Ruime parkeergelegenheid.

Familie Walter Devoldere - Remmery(Ieper)

Familie Alain Hogie - Remmery

Geweldig gezellig

Desmet-Dobbelaere
6-8-2018

Vriendelijk onthaal, kraaknet, prima keuken, leuk surplusje zijn de artisanale pralines

Goed!

Roland & Marie-Thérèse
9-7-2018

Wij waren enorm tevreden over de kamer en het ontbijt. Wat betreft het avondeten, de keuken is erg eenvoudig, wie graag culinair gaat eten, komt hier niet aan zijn trekken.

Fantastische plaats ❤

De Weze Marleen
9-4-2018

Het is hier echt rustgevend. Terugkomst verzekerd ❤

Alles was goed, ligt iets verder van Feldberg af maar dat is niet er, je rijd er in een klein half uurtje naar toe in een schitterende omgeving.

Appartement is groot, alles erop en eraan. Bedden liggen heerlijk, lekkere broodjes iedere ochtend aan de deur. Er is een mooi restaurant bij.

Heerlijke skivakantie gehad en wij komen zeker nog eens terug.

Zwarte Woud op z'n best

Johan en Ann
15-9-2015

Mooie accommodatie in een groene omgeving. Zeer gemoedelijk, fantastische keuken, huisgemaakte pralines, nederlandstalig. Een echte aanrader !

Zeer mooi en rustig gelegen hotel

Tamara
3-7-2012

Het is een hotelletje diep in een dal waar alle rust van toepassing is, de appartementen zijn er mooi en goed uitgerust.

De zoon des huizes is daar de chefkok en levert zeer goed werk en ook mooi verzorgd.

Een aangenaam punt is ook dat ze daar nederlands spreken en dat ze daar Belgische bieren hebben.

heerlijk 'thuiskomen'

anna
9-9-2011

deze verrassende (in positieve zin) duits/belgische combinatie is DE formule voor gastvrijheid! Als je natuur, rust en gezelligheid zoekt, moet je hierheen komen. ondanks dat het eigenlijk best dichtbij is (vanuit midden nederland) voel je je in de 'middle of nowhere'. na heerlijke wandelingen vanuit de stuble of iets verder weg, er zijn talloze opties, kun je heerlijk afkoelen in het freibad van st. margen, voor wel 2 euro......(met gastekarte 1,50). savonds lekker eten en drinken bij de felsenstuble.

TOP

vVAN DER KELEN
12-3-2011

Het is de tweede keer dat we er logeren en het was weer gewoon 'top'. Van het moment dat je er binnenkomt, voel je je direct thuis. De kamers zijn proper. Het ontbijt is heel uitgebreid en lekker. 's Avonds kregen we een drie-gangen menu. Elke keer weer om de vingers van af te likken.

Je vindt er rust, je kunt er uren wandelen in stilte. Ideaal om de batterijen weer op te laden. We gaan zeker terug.

Familie Van Der Kelen

uitstekend

vandecatseye - de langhe
31-7-2010

prachtig verblijf , heel mooi gelegen midden in de natuur waar de stilte overheerst. mooie grote en vooral propere kamers en lekker eten.

kortom wie er is geweest keert terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Felsenstüble in St. Märgen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Felsenstüble zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Felsenstüble scoort een 9.6 uit 10 op basis van 12 reviews.