We hebben een aantal aanbieders voor Spiegelberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Spiegelberg

Mooie, rustige plek

sacha_verhagen,
    25-6-2011

We hebben hier met onze dochter van twee een nacht geslapen op doorreis. De Gasthof ziet er gemütlich uit, zoals je zou verwachten. De kamers zijn prima op orde, heerlijke bedden. Bij de kamers zit een balkon vanaf waar je zo de omringende heuvels in kijkt. Bij de Gasthof zijn koeien aanwezig, leuk voor het echte 'plattelandsgevoel.' In de Gasthof is een hypermodern (gratis) wellness gedeelte aanwezig, wij hebben hier geen gebruik van gemaakt. Wij waren hier op maandag - ruhetag. De ontvangst was niet bijzonder vriendelijk. We hebben niet kunnen eten in de Gasthof, dat moesten we verderop doen in een andere Gasthof in het gehucht. Die overigens erg leuk aandeed, de eigenaresse daar kwam hartelijk over.

Het ontbijt was simpel, maar compleet. Ook bij het ontbijt was de gastvrouw niet bijzonder aardig. Dat kan beter. Verder is dit een prima Gasthof voor een overnachting, maar onze voorkeur voor een volgende keer gaat uit naar de andere in het dorp. Vanwege de vriendelijkheid!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011