Hotel Sinsheim

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Keurig Net Hotel

Kees, 17-1-2016

Keurig Hotel met een goed restaurant waar je lekker kunt eten en rustig na kan zitten.

Het ontbijt is uitgebreid en goed.

voor herhaling vatbaar

S. de Boer, 21-7-2015

veelal maken we in Sinsheim een tussenstop

Goede kamers, schoon en netjes.

regina Fielmich, 12-5-2015

Heel vriendelijk personeel en prima kamers.

Jammer dat het hotel in een troosteloze omgeving ligt.

Voor een overnachting op doorreis prima.

In italiaans restaurant behorende bij hotel ook vriendelijk te woord gestaan.Niets op aan te merken.

Verschrikkelijk hotel

poethie, 21-3-2014

Het personeel is ronduit chagrijnig, de bedden zijn een verschrikking, als je er op gaat liggen prikken de veren van het matras in je rug, die matrassen zijn op zijn minst net zo oud als het hotel, zo versleten zijn ze. Het personeel van het hotel vindt de staat van de matrassen heel normaal, we konden een andere kamer krijgen maar ze hadden gelijk, daar was het hetzelfde. Er werd dus niks mee gedaan. Gelukkig hadden we een slaapbank op de kamer, die hebben we maar gebruikt om nog enige nachtrust te krijgen. De douche heeft een eigen leven qua temperatuur en waterdruk dus ook dit was geen prettige ervaring. Niet alles was ook even schoon. Het ontbijt is redelijk te noemen maar als je yoghurt wilt eten moet je eerst door een stapel met schaaltjes heen om een schone te vinden. Ook hier weer chagrijnig personeel. Het is voor het personeel vast net zo verschrikkelijk om daar te werken als voor de gasten om er te verblijven. Voor ons echt nooit meer ! Twee sterren is al teveel.

echt vier sterren waard

Bart, 20-11-2011

In Duitsland zijn er veel vier sterren hotels die naar mijn mening maar twee sterren verdienen. Dit hotel is echter alle vier de sterren waard. Het is een modern, strak hotel van alle gemakken voorzien. Je zit dichtbij de snelweg, de kamers zien er gelikt uit en het ontbijt is wat ik had gehoopt. (Uitgebreid en lekker) Echt een aanrader voor zowel zakelijk als privé!

We hebben een aantal aanbieders voor Sinsheim voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sinsheim in Sinsheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sinsheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sinsheim scoort een 6.75 uit 10 op basis van 5 reviews.