Hotel Marriott Stuttgart Sindelfingen

Weer vandaag24°
Hotel Marriott Stuttgart Sindelfingen
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Stuttgart Sindelfingen voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Marriott Stuttgart Sindelfingen in het Nederlands

Er zijn betere in sindelfingen

Fann
18-7-2017

Bed mooi!, zoals beschreven als king deze bed!, extra service Door extra bed voor onze zoon was heel fijn!, maar helaas vonden wij er niet veel aan!, niet schoon genoeg en veel omgevingsgeluid! Wij lagen aan de achterkant van het hotel!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Fijn doorreis hotel

Arjan
30-3-2012

We hebben dit hotel gebruikt voor onze doorreis naar Zwitserland. Het lag niet ver van de snelweg. De kamers waren zoals je gewend bent van een Marriott schoon en redelijk groot. het personeel is erg professioneel en weet hoe je gasten moet behandelen. Bij de boeking vergeten door te geven dat we 2 kamers met tussendeur wilde ivm kleine kinderen. Dit was geen probleem ondanks dat het hotel erg vol was.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel

J&A
11-1-2011

goed hotel let wel op als je 2persoonsbed hebt dat hij in orde is want wij hadden een bed waar je uitrolde en matras was helemaal versleten.wij hebben dit gemeld en kregen meteen andere kamer, ontbijt is goed .de chinees tegenover hotel vind ik absoluut niet aan te raden! Het eten is bacher vet!! het vet druipt overal vanaf ! en alles smaakt hetzelfde!winkelcentrum op loopafstand. let wel dat je kamer vraagt aan de buitenkant anders kijk je in het midden tegen alle kamers aan. als je rookt let op dat brandalarm niet afgaat.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Luxe hotel, servicegericht en vriendelijk!

Fam. Drent
9-10-2010

Alles was goed, grote kamers, met koffie en thee en fles water. genoeg handoeken in kamer en wellnessgebied. badjassen en slippers. het ontbijtbuffet was echt superuitgebreid, van pannekoeken tot vis en cake en vers fruit. We hadden echt een geweldige tijd in het hotel.

Gereisd Met partner in Fri Sep 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel

Wendy Boonacker
10-5-2010

Geweldig hotel, zeer vriendelijk personeel, ontbijt uitstekend en de kamer was super de luxe. Heerlijk genoten van een paar dagen Singelfingen. Marriott hotel szijn gewoon de beste.

Gereisd Met partner in Mon May 10 2010 22:16:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Stuttgart Sindelfingen in Sindelfingen (bij Stuttgart), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Stuttgart Sindelfingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.