Hotel HAK Hotel am Klostersee

Kleine hotelsWeer vandaag25°10°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor HAK Hotel am Klostersee voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel HAK Hotel am Klostersee

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresBurghaldenstrasse 6 71065(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HAK Hotel am Klostersee in Sindelfingen (bij Stuttgart), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HAK Hotel am Klostersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.