Hotel Erikson

6.5Voldoende

Duitsland, Baden-Württemberg, Sindelfingen (bij Stuttgart)

Op vakantie geweest naar Erikson?

6.5Voldoende

• Sauna

71 reviews over Hotel Erikson

• 2018
    5R. Baak08-10-2018

Zeer slecht behandeld door dit hotel

Honds behandeld door receptie na fout van hun zijde. Reizende op 2 motoren dit adres gevonden op Google Maps voor 78 euro. Telefonisch contact gezocht waarbij werd vermeld dat een overnachting 83 euro kostte. Tevens gevraagd voor onderdak van onze 2 motoren waarbij gezegd werd dat ze een eigen garage hadden. Eenmaal gearriveerd bleek de garage 13 euro te kosten. Ik snap dit gegeven maar had vermeld moeten worden. Zou ook weer vertrokken zijn maar de receptioniste erkende de fout en na ruggenspraak bood ze aan dat we de garage niet hoefde te betalen. Hebben daarbij ook de hotelrekening van 83 euro betaald. De volgende dag bij inleveren van kamertoegangskaart kregen we van een nieuwe receptioniste te horen dat we de parkeergarage wel moesten betalen. Was geen discussie mogelijk. Op een bijna minachtige manier werd ons te verstaan gegeven dat we desnoods ook mochten vertrekken zonder motoren. Zeer slechte zaak en zeker geen goede reclame.

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

8Sandra 23-08-2014

Fijn overnachtingshotel

Wij verbleven hier op onze terugreis vanuit de Adriatische kust. Het is ons prima bevallen. De kamer is ruim en goed te doen met een gezin.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Alex27-07-2014

Heel goed en niet duur.

Een hele ruime nette 3-persoonskamer voor nog geen 80 euro inclusief ontbijtbuffet! Avondeten hebben wij om de hoek gedaan in een groot winkelcentrum incl. bioscoop en allerlei restaurants, ook fastfood. Dit is echt een aanrader voor op doorreis naar de Alpen of verder. Allen de lift is een beetje eng...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10N.H.Alessie15-07-2013

meer dan fantastisch

Dit is een geweldig hotel onze beoordeling is dan ook een 10. Voor de keuken is een 10 nog te weinig.. Als het mogelijk zou zijn is hier een 12 op zijn plaats. In één woord grandioos.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Rozet van Driessche04-05-2012

Geweldig voor zo'n prijs !!!!!

Hotel Erikson in Stutgart Sindelfingen is een tophotel voor een overnachting op de weg naar Oostentijk, maar ik kan me ook voorstellen dat je er meerdere nachten wilt verblijven. Er was werkelijk niks op aan te merken !

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 7Mark07-06-2011

Kamers goed, ontbijt karig

Onderweg naar de Alpen in dit hotel bij Stuttgart overnacht. Hotel is goed bereikbaar, heeft een beperkt aantal gratis p-plaatsen. Betaald parkeren kan in de p-garage van het hotel. Onze kamer was op de 3e etage aan de achterkant, de voorkant ligt aan een drukke straat; er is een lift en een sauna. Hotel ligt tegenover het statiom en op loopafstand van het centrum met meerdere gezellige pleinen en horeca. De receptie was professioneel en informatief. Het restaurant was voor het diner gesloten vanwege een evenement; het ontbijt was rondom karig, er was weinig keus meer en na enig vragen werd wel bijgevuld maar het bleef te weinig. De kamer was ruim, de badkamer had het verafschuwde douchegordijn. Dit hotel hebben we geboekt via een intermediair op internet voor 99 euro per nacht incl ontbijt. Daar was niets mis mee.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinRecreatieruimte
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats