Sindelfingen (bij Stuttgart)

We hebben een aantal aanbieders voor Sindelfingen (bij Stuttgart) voor je op een rij gezet:

Hotels.nl

vakanties Sindelfingen (bij Stuttgart)

Hotels.nl

Reviews over Sindelfingen (bij Stuttgart)

Prima voor doorreis

Michael,
    11-6-2017

Schone gerenoveerde kamers, verder weinig sfeer of extras

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017
    Guest Relation, Guest Relation, 7-8-2017

Dear Guest, thank you very much for your good rating and the time that you have taken, to evaluate your stay. We are pleased you enjoyed it you with us and welcome you soon again.

With best regards

Mareike Eimert

Guest Relation

Meer dan prima overnachtingshotel

Familie Poel,
    24-1-2017

Prima modern hotel voor een tussenstop naar (in ons geval) Oostenrijk. Prima kamers en fantastisch ontbijt! Gunstig ten opzichte van de snelweg, maar verwacht geen vertier in de directe omgeving. Het restaurant is goed genoeg om in het hotel te blijven.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
    Guest Relation, Guest Relation, 28-1-2017

Dear Guest,

we very much appreciate your comments regarding your stay. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Sincerely

Mareike Eimert

Guest Relation

Fijn hotel, gunstige ligging,vriendelijk personeel

Willem en Gré van Oosten,
    12-9-2016

Gunstige ligging bij Autobahn, ruime parkeermogelijkheid, mooie kamer, alles zeer schoon, geweldig ontbijt, leuk terras met vriendelijke bediening. Prima restaurant met redelijke prijzen en zeer goede kwaliteit eten. Al het personeel is geweldig vriendelijk en behulpzaam in alles. Een aanrader.

Gereisd met partner in september 2016
    Guest Relation, Guest Relation, 25-9-2016
    Dear Guest, thank you for your review. I am delighted that you enjoyed your stay in our house. We look forward to your next visit. Best regards Mareike Eimert, Guest Relation

Prima

Plattel,
    7-9-2016

De 2de keer dat we in dit hotel verbleven.Prima hotel voor als je op doorreis bent.Fijne kamers wel wat geluid van de snelweg als je aan die kant je kamer hebt.Goed ontbijt buffer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk zwembad

Sybilla,
    5-9-2016

Mooi hotel, makkelijk te bereiken van de snelweg.

Was voor een overnachting op weg naar Oostenrijk.

Fijne bedden, grote kamers. aardig personeel

Weinig te doen in de directe omgeving.

Heel erg fijn zwembad, klein maar gezellig, schoon met sauna en douches. Met het gezin gezwommen na een lange dag in de auto.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Sindelfingen (bij Stuttgart) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 7 reviews