Sindelfingen (bij Stuttgart)

We hebben een aantal aanbieders voor Sindelfingen (bij Stuttgart) voor je op een rij gezet:

Hotels.nl

vakanties Sindelfingen (bij Stuttgart)

Hotels.nl

Reviews over Sindelfingen (bij Stuttgart)

Mooi regionaal stadje...

Marie- Josee en Bert
    24-9-2012

Op de terugweg van Oostenrijk een nachtje in Sindelfingen verbleven.

Even een plekje voor de auto vinden, maar dat was naderhand ook niet zo moeilijk. Slenteren door het kleine centrum met een opmerkelijk mooi pleintje met diverse restaurants.

Het was mooi weer dus 's avonds op het terras van restaurant Funzell lekker gegeten met de welkbekende Duitse vriendelijkheid. Maar bovenal goed en meer dan redelijk betaalbaar.

Nogmaals als tussenstop gebruiken... voor ons wel is ons weer eens prima bevallen.

Gereisd Met partner in september 2012

Bloedstollend saai

Michel
    22-2-2010

Een bezoek van Sindelfingen bleek niet de moeite waard. Het centrum is niet erg aantrekkelijk, de keuze aan restaurants is vrij beperkt en voor het winkelen hoef je er ook niet heen te gaan. Het grite winkelcentrum waar, volgens sommige winkeliers in Sindelfingen veel bedrijven naartoe zijn verhuisd, is evenmin de moeite van het erheen rijden waard. Sindelfingen en omgeving kun je het best voorbij rijden. Dus eerder stoppen (in Stuttgart) of langer doorrijden, is het devies ;-)

Gereisd Met vrienden in december 2008
Sindelfingen (bij Stuttgart) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 7 reviews