Gasthof Ratsstuble

3 reviews over Gasthof Ratsstuble in het Nederlands

Fantastiche!!

Linda Guilonard
23-9-2018

Het was een fantastische plek om even helemaal te rust te komen. Geweldig uitzicht!! En een super gezellige gastvrouw. Wij hebben een mooie week gehad. Met veel tips van de gastvrouw hebben we alle leuke plekjes uit de omgeving bezocht. We gaan zeker snel terug.

mooie plek en zeer rustig

Luyckx Fracois
2-11-2013

in Ratssuble in Simonswald is het goed verblijven.

zeer vriendelijke bediening en een goede keuken bij

halfpension kan men zelf menu kiezen.

het uitzicht van uit de kamers met balkon is prachtig en het is er zeer rustig

echt een aanrader

uitmuntend

cor
22-9-2009

ligging geweldig kamer goed gastvrijheid geweldig eten perfekt

We hebben een aantal aanbieders voor Ratsstuble voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Ratsstuble in Simonswald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Ratsstuble zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.