Hotel Garni Jägerhof

Kleine hotelsWeer vandaag16°6°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Jägerhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Garni Jägerhof in het Nederlands

Mooi uitgangspunt en vriendelijke mensen

Toon
28-6-2010

Niet al te groot hotel dat even bergop ligt ten opzichte van het centrum (15 minuten lopen bergaf).

Zeer gastvrije, vriendelijke familie Zeller die dit hotel exploiteert. Goed ontbijt. Enig minpuntje vond ik dat de kamer wat muffig rook. Maar daar kan wat aan gedaan worden.

Zeer gastvrij

Frans Verberk
4-1-2010

Zijn er al enkel keren geweest.

Proberen ook nog nederlands te praten.

Echt vriendelijke mensen.

ECHT EEN TOPPER

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Jägerhof in Sigmaringen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Jägerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.