Hotel Pferdekoppel

Kleine hotelsWeer vandaag26°13°
Hotel Pferdekoppel
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Pferdekoppel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pferdekoppel in het Nederlands

Even weg uit de drukte

Lian1969
14-8-2014

Hotel Pferdenkoppel is een heel gemoedelijke plek om even tot rust te komen. Het is een al wat ouder authentiek hotel met erg dienstbaar personeel. Wat verouderd maar prima voor ons gezin met 3 kinderen. Zij waren vaak in de paardenstal te vinden om de paarden te aaien. Het ontbijt is erg lekker; eenvoudig maar ruim voldoende en op verzoek werd heerlijk roerei gemaakt met spek. Broodjes zijn lekker vers, er is vers fruit, allemaal heerlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

zeer rustige ligging en accomodatie

Moeliker
31-7-2014

hotel Pferdekoppel is goed vertoeven qua rust en eten en niet te vergeten de vriendelijkheid. Een aanrader voor mensen die van cultuur houden , er is rondom genoeg te bezichtigen en ook goed wandel gebied.

Gereisd Met partner in mei 2014

• Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen
  • BuitensportenPaardrijden
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pferdekoppel in Seewald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pferdekoppel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.