Camping Schwarzwälder Hof

Meer camping info

39 reviews over Camping Schwarzwälder Hof

• 4Harry27-07-2019

Slechte prijs kwaliteit

Wat ons op valt dat de reviews zeer oud zijn. Vrij dure camping voor wat je krijgt. Houd er rekening mee dat bij vertrek nog een extra afrekening komt van gebruik stroom dat enorm duur is. Camping laatste jaren gegroeid, erg veel plaatsen gecreëerd, waardoor zeer kleine krappe plaatsen Je zit letterlijk op elkaars lip. Overal auto,s waardoor je helemaal ingebouwd staat. Veel overlast gehad van 2 voetbalkampen die midden op de camping geplaatst waren , Niet gepast voor een rustige Spa wellness camping. Veel campers aanwezig op de camping daardoor veel wisseling van gasten. Mooi zwembad van de gemeente waar we veel gebruik van gemaakt hebben. Sanitair is ook goed verzorgt en schoon bij drukte zie je het minder worden. Er zijn privé badkamers aanwezig voor €12,00 euro per dag wat aardig kan oplopen voor de eindafrekening , maar die keuze kun je zelf maken. Verder erg mooie omgeving en veel te doen. Al met al komen we hier niet meer terug

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2017
    10Fam Kops16-09-2017

Fijne camping van alle luxe voorzien

Prima plekken, super schoon sanitair, binnen zwembad, sauna, aangrenzend een verwarmd super leuk buitenzwembad gratis entree, prachtige omgeving. Restaurant is prima, niet goedkoop. We moesten wel heel lang wachten op ons eten. Bezoek aan Europark is ook zeker een aanrader. Camping is zeker niet goedkoop, maar de faciliteiten zijn echt top. Kortom: super camping voor doorreis naar het zuiden, we komen hier graag nog een keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Guido26-08-2017

Fantastisch!

Hele mooie camping. We gebruiken deze camping als doorreiscamping vanuit het zuiden. We plakken er dan een extra dag bij aan. Nadat je een paar weken op een franse of italiaanse camping hebt gestaan is het heerlijk om te zien hoe die Duitsers dat regelen. Super net sanitair van alle comfort voorzien. Erg mooi sauna complex, gratis te gebruiken voor campinggasten. Ook het aangrenzende gemeentelijke zwembad is van hoge kwaliteit en gratis voor campinggasten. Veel speel faciliteiten voor jonge kinderen. Ook het gebied en de ligging van de camping trekt ons erg. Hier komen we zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8E. Niemeijer25-07-2017

Mooi maar niet weer

Bij aankomst door een mevrouw te woord gestaan die van het woord klantvriendelijkheid nooit heeft gehoord. Men kan zelf een plaats uitkiezen (alle caravans staan op kiezel). Men heeft een mooi uitzicht over het berggebied. Het sanitair is super schoon. Het personeel van het restaurant is erg beleefd maar niet bijzonder vriendelijk Tijdens ons verblijf kwamen er Nederlanders inchecken rond de klok van 21.25 uur en vroegen: kunnen we nog een kop soep krijgen?? antwoord: "nein"! is het dan mogelijk om nog iets te drinken ? wederom "nein!!", hoewel het restaurant toch tot 22.00 uur geopend zou moeten zijn. Het restaurant biedt goed eten, maar ook redelijk aan de prijs.
    Broodjes 's ochtends zijn heerlijk.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

9Sabine01-08-2016

heerlijk

Wat een complete camping! Geweldig sanitair en mooie ruime plekken (neem dan wel de grootste). Het saunalandschap is heerlijk, er zijn 6 sauna's en een natuurbad. Op de camping mooie natuur speeltuin voor de kinderen en een nieuwe binnenspeeltuin die onze kinderen geweldig vonden. Naast de camping ligt een rivier waar dammetjes in gebouwd kunnen worden.

Het naast de camping gelegen openbare zwembad is heerlijk om in af te koelen. Het is verwarmd en is onlangs helemaal gerenoveerd. Heeft een erg leuke glijbaan en 2 duikplanken. De snackbar bij het zwembad heeft heerlijke pizza's en ijsjes! Erg betaalbaar. Seelbach ligt op 1,2 kilometer afstand en heeft 2 supermarkten. Rondom de camping leuke wandelpaden en ook ruïnes die te bezichtigen zijn.

Wat minder is, is dat er niet goed wordt gelet op geluidsoverlast 's avonds. Vooral komt dit uit de bungalows waar veel groepen verblijven. Wij stonden op plek 118, waardoor we hier niet zo'n last van hadden. Maar op de camperplekken vooraan kan ik me voorstellen dat dit niet prettig was.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8faith08-08-2015

Genoten van het uitzicht!

Mooie camping! Sanitair is heel netjes en wordt goed schoongehouden. Binnenzwembad is klein maar leuk om even te zwemmen. Helaas moet er wel een volwassene mee met de kinderen, 9 en 11 jaar, om toezicht te houden (is verplicht). Mooi buitenbad met leuke glijbaan net buiten de camping. Is gratis toegankelijk voor campinggasten. Iedere dag mag je 2 uur gratis gebruik maken van de sauna. Echt een aanrader. Op woensdag en zaterdag is er familiedag en mogen de kinderen dus mee. Sauna is kledingloos. Vanuit de camping kun je direct het bos in wandelen. Eten in het restaurant is heel goed. Wij hadden een 'kleine' kampeerplaats ( ze maken de verdeling in groot en klein) maar deze kleine plaats is groot genoeg voor onze (kleine) vouwwagen met luifel, bijzettentje en dan nog een plek om te zitten. Auto kun je dan beter ergens anders parkeren.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 6iLnk22-08-2014

Jammer

Prachtige ligging en geweldige sanitaire voorzieningen. Heerlijk gegeten in het bijbehorende restaurant. Echt wel een aanrader, hoewel veel te duur. Storend was de aanwezigheid van feestvierende jongeren aan de voet van de camping. Zij hadden het heel gezellig, hebben de hele nacht gezongen en niet zachtjes ook! Helaas, helaas was er niemand op de receptie en we hadden geen telefoonnummer. Je zal maar een noodgeval hebben..

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8Matthijs17-06-2014

luxe niet al te grote camping met wellnesscentrum

alweer even geleden hebben we met een caravan op het overzichtelijke terrein gekampeerd. Alle voorzieningen zijn zeer goed verzorgd. Schone en nette sanitaire voorzieningen en zelfs een wellnesscentrum! dat laatst is ook wel hetgene waar de Schwarzwalder Hof mee scoort. er is ook een eetgelegenheid met een kleine kaart. het eten smaakte prima. het uitzicht is ook erg mooi. De camping ligt aan een kleine weg, de staplaatsen ver genoeg van de weg om er geen last van te hebben.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Wendy van der Eijk26-08-2013

Mooie luxe camping, wel vrij prijzig

De camping is ruim, luxe, de plaatsen vonden wij ook ruim genoeg, hoewel we best een grote caravan hebben. Je mag ook zelf een plekje uitzoeken uit een aantal aangegeven plaatsen, wat wij fijn vinden. Grotere plekken kosten nog iets meer. Wij waren voor een standaard plaats al 52,50 kwijt met 4 personen.

Sanitair is echt super, mijn man was bijzonder gecharmeerd van de sauna en mijn zesjarige zoon ook, die mee mocht op de familie-avond. Het binnenzwembad was vrij koud van temperatuur. Leuke speeltuin met allemaal houten speelelementen. Ook mooi kindersanitair in het hoofdgebouw.

Het personeel is erg beleefd, maar niet bijzonder vriendelijk. Het restaurant biedt goed eten, maar ook redelijk aan de prijs. Broodjes 's ochtends zijn heerlijk, lekkere croissants en ook de walnotenbroodjes zijn aan te raden.

In de omgeving is veel te doen en te zien, dus je kunt er zo je hele vakantie doorbrengen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Steffan18-08-2013

Mooiste camping ooit gezien

Voor natuur liefhebbers die respect voor elkaar hebben en geen feestbeesten zijn, de perfecte plek. De sanitaire voorzieningen zijn echt 5 sterren of meer, nog nooit gezien op een camping zoiets. De sauna die erbij is ( 2 uur gratis, ieder verder uur 2 euro) is fantastisch. Ook hier zijn 2 familiedagen per week, waar ook kleine kinderen mee mogen. Algemeen veel voor kinderen te doen, ook bij zwembad ernaast (gratis). Veel mooie wandelingen te maken. In verhouding met andere campings waar wij geweest zijn krijg je veel voor je geld. Niet de aller goedkoopste camping, maar wel erg veel luxe. Het restaurant is goed en goedkoop voor Nederlandse begrippen, voor Duitse begrippen iets prijzig. Perfecte en goedkope wifi op hele camping. (1euro per dag). Als je niet van sauna houdt en rust, maar liever het feestbeest wil uithangen is deze camping niet geschikt.

Gereisd met partner in augustus 2013

3 tips over Camping Schwarzwälder Hof

• Matthijs, 17-06-2014

een mooie uitvalsbasis voor alle activiteiten in de buurt. de bakkerij in het dorp maakt heerlijke taarten!

• Wendy van der Eijk, 26-08-2013

Leuk zwembad ernaast, gratis toegankelijk met duikplanken, kinderbadje, speeltuin, grote ligweide.

In de omgeving: Triberger Wasserfall, grootste koekoeksklok, Sommerrodelbahn in Gutach, leuke Duitse dorpjes, Europapark.

• wendyvandereijk, 26-08-2013

Restaurant Reminihof in Wittelbach (volgende dorpje). Bij het zebrapad naar links en dan de weg helemaal uitrijden. Leuk restaurant, lekker eten, niet te duur, met speeltuin, speelhoek en grote hertenweide. Erg leuk voor kinderen.

0 vragen over Camping Schwarzwälder Hof

• Aantal campingplaatsen50 tot 200